Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søk på dette.

Hvorfor det? Som du ser selv finnes det ingen brukbare servere for B2K lenger.

Du fant totalt 6 servere inkludert et par russiske servere og en kanadiske server. Ingen av dine resultater er hva jeg spurte etter. Servere med 10 eller færre spillere. Ikke plass til 64 spillere.

Jeg ser etter en B2K server med:

-HC

-Conquest Large

-64 game size

-lav ping til Norge

-map rotation

-maks 15 free slots store deler av døgnet

Som du ser finnes det ingen slike servere. Merkelig. Er jeg den eneste som digger B2K? Føles som bortkasta penger å kjøpe et spill dersom alle HC-serverne forsvinner etter noen måneder!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Søk på dette.

Hvorfor det? Som du ser selv finnes det ingen brukbare servere for B2K lenger.

Du fant et par russiske servere og en kanadiske server. Fullstendig urelevant.

Jeg ser etter en B2K server med HC, Conquest Large, lav ping til Norge, map rotation og høyt antall brukere store deler av døgnet. Som du ser finnes det ingne slike servere. Merkelig. Er jeg den eneste som digger B2K? Føles som bortkasta penger å kjøpe et spill dersom alle HC-serverne forsvinner etter noen måneder!

Nevte bare hva du skulle søke etter, sa aldri at du skulle spille på noen av serveren så kom opp. du får søke på de punktene noen ganger om dagen å se om du finner noen.

Lenke til kommentar

Ahh, jeg takker for hjelpen men det er ikke det jeg spør etter! Søketips og snakk om åpning av porter er nytteløst.

Det jeg spør om er navn på konkrete servere jeg kan spille på som er B2K.

Men det eksisterer åpenbart ikke.

Rart. Jeg digger B2K, men jeg er tydeligvis den eneste. Kjipt å kaste bort penger på en utvidelse der alle HC-serverne forsvinner etter noen måneder.

Lenke til kommentar

.

Eneste bra våpnet der var mtar-21, men det er bare i nær kamp.

 

Fungerer faktisk bra på range. Den er også ganske presis med riktig utstyr på.

 

Edit: Fra irl så er effektiv rekkevidde

M16 rundt 500 m

mtar rundt 400m

--------------------------

 

En ting som jeg synes gjorde spillet veldig bra(alle Bf spillene), var å spille sammen med noen/mange på samme server. Finne en server og en Teamspeak/Mumble og samle folk - bruke stedet fast og møtes på samme server nesten hver gang man spilte. Etterhvert så kom taktikk og lagspill og man lærte seg å kjenne ulike andre spilleres taktikk, bakdeler og fordeler. Det ble kule lag sammensetninger og veldig jevne runder etterhvert. Sånn at man fighter over 20-30 tickets hele veien. Intenst. Strategi og måter å takle kartene kom også via en felles kanal og server man brukte fast + at det var mye morro i å "drepe" folk man visste hvem var fra forum og Teamspeak. Var mange morsomme videoer og bilder fra situasjoner man husket felles, kamper alle var med på og høre folk ropte lit på voip. Gjør spillet mye bedre enn å random spille rundt om, vel... synes jeg da.

 

Men nå er jo bf3 så langt unna realisme du kan komme, selv om jeg tror de prøver en del men feiler stort.

Men joda, den funker på langt hold, men det fins adskillig mye bedre våpen på lange distanser.

 

Greit med teamplay, men jeg har ikke lyst til å joine en public klan og det fungerte vel ikke helt som du mener selv med battle.no og bf2?

Det å sitte 40 mann i samme ts kanal blir bare for mye, man får til greit teamplay med 4-6 mann også, selv om resten av laget er søppel så kan man utgjøre en del.

 

Men er det bare jeg som er lettere skuffa over hvor lite destruction det faktisk er i forhold til bc2?

Jada, jada, noen skal vel komme med det at de bruker nye forstbite 2.0 eller hva det nå er, men det burde jo nå jaggu ha klart mer destruction, nesten trist at det er mest destruction på b2k maps.

 

Ahh, jeg takker for hjelpen men det er ikke det jeg spør etter! Søketips og snakk om åpning av porter er nytteløst.

Det jeg spør om er navn på konkrete servere jeg kan spille på som er B2K.

Men det eksisterer åpenbart ikke.

Rart. Jeg digger B2K, men jeg er tydeligvis den eneste. Kjipt å kaste bort penger på en utvidelse der alle HC-serverne forsvinner etter noen måneder.

 

I has solution, spill normal, ikke campmode med treigere gameplay, sorry, hardcore mode.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Har i alle år spilt mest på konsoll,gått mye i Call of duty og Medal of honor og er dermed vant med bruk av håndkontroll.

Har jo hørt igjennom årene at mus og tastatur er overlegent mye bedre å bruke enn håndkontroll og kan være enig,herlig å bruke mus og tastatur til bevegelse og når man bruker kjøretøy men av en eller annet grunn er aimen min like dårlig nå som når jeg begynte å spille,treffer nesten aldri noe.

Har fiklet med instillinger og sensitivitet og annet på musen men ingen innvirkning.

 

Noen som har noen ide hvordan man kan bli bedre,har nesten lyst å hoppe over til BF3 på PS3 på grunn av det men har nå blitt vant til mus og tastatur så vil egentlig holde meg til det nå.og så ser jo Battelield 3 utrolig bra ut på Ultra :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen ide hvordan man kan bli bedre,har nesten lyst å hoppe over til BF3 på PS3 på grunn av det men har nå blitt vant til mus og tastatur så vil egentlig holde meg til det nå.

 

Er selv ganske ny på pc, og det som har funket for meg (utenom trening), er å senke sensitiviteten mye. Nesten helt ned. Justèr opp etterhvert som du blir komfortabel. Undersøk også litt om hvordan musen du bruker funker. Du finner noen videoer på youtube om dette :)

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke på en eneste spillutgivelse som kan ha tapt penger på moddbarhet.. Spillserier som TES og Total War har for eksempel nesten vært avhengige av modding, sistnevnte hadde ikke eksistert lengre uten den solide moddbarheten. Går det på æren løs for DICE?

Om ikke for DICE så kan det være EA som ikke tillater det rett og slett. Vi alle vet at den "det er for komplisert" unnskyldningen er bullshit fra en ende til en annen.

Lenke til kommentar

Hei.

Har i alle år spilt mest på konsoll,gått mye i Call of duty og Medal of honor og er dermed vant med bruk av håndkontroll.

Har jo hørt igjennom årene at mus og tastatur er overlegent mye bedre å bruke enn håndkontroll og kan være enig,herlig å bruke mus og tastatur til bevegelse og når man bruker kjøretøy men av en eller annet grunn er aimen min like dårlig nå som når jeg begynte å spille,treffer nesten aldri noe.

Har fiklet med instillinger og sensitivitet og annet på musen men ingen innvirkning.

 

Noen som har noen ide hvordan man kan bli bedre,har nesten lyst å hoppe over til BF3 på PS3 på grunn av det men har nå blitt vant til mus og tastatur så vil egentlig holde meg til det nå.og så ser jo Battelield 3 utrolig bra ut på Ultra :)

 

Spiller du spillet på utlra?

Jeg har hørt, kan ikke garantere at det gjelder alle eller om det gjelder i det hele tatt, at noen påstår at når man kjører spillet på ultra så får de en rar mouse lagg greie, så du kan jo prøve å skru ned på high/medium å se om det hjelper.

 

Jeg kommer ikke på en eneste spillutgivelse som kan ha tapt penger på moddbarhet.. Spillserier som TES og Total War har for eksempel nesten vært avhengige av modding, sistnevnte hadde ikke eksistert lengre uten den solide moddbarheten. Går det på æren løs for DICE?

 

Og f.eks desert cpmbat mod til bf1942, det var/er artig å spille.

DC mod til bf1942 gjør jo at man av og til fortsatt tar fram det gamle spillet å fyrer det opp og spiller mot andre på f.eks små mini lans/over nettet med kjent folk, just for the lulz.

 

Men for min egen del syntes jeg AIX mod til bf2 var en av de bedre, project reality, var jo som tittelen sier at det skulle være mer realistisk, men det blir noe kjedelig når man prøver det aleine midt på natta på amerikanske servere.

Lenke til kommentar

Jeg luerer veldig på hva som foregikk hos Dice da de brainstormet og en foreslo:"hei, hva om vi lager rushmaps, men denne gangen sørger vi for at folk må gå over en drøy halvkilometer sniperlende".

 

Nå er jo rush det som kansje er minst battlefield aktig, det er en tullete mode som egentlig ikke burde vært der, men ja jeg spiller rush selv av og til, syns de kunne holdt seg til bare conquest, men det er nå bare meg, men det er nå det som alltid har vært bf og det har fungert utmerket.

Lenke til kommentar

Hei.

Har i alle år spilt mest på konsoll,gått mye i Call of duty og Medal of honor og er dermed vant med bruk av håndkontroll.

Har jo hørt igjennom årene at mus og tastatur er overlegent mye bedre å bruke enn håndkontroll og kan være enig,herlig å bruke mus og tastatur til bevegelse og når man bruker kjøretøy men av en eller annet grunn er aimen min like dårlig nå som når jeg begynte å spille,treffer nesten aldri noe.

Har fiklet med instillinger og sensitivitet og annet på musen men ingen innvirkning.

 

Noen som har noen ide hvordan man kan bli bedre,har nesten lyst å hoppe over til BF3 på PS3 på grunn av det men har nå blitt vant til mus og tastatur så vil egentlig holde meg til det nå.og så ser jo Battelield 3 utrolig bra ut på Ultra :)

 

Spiller du spillet på utlra?

Jeg har hørt, kan ikke garantere at det gjelder alle eller om det gjelder i det hele tatt, at noen påstår at når man kjører spillet på ultra så får de en rar mouse lagg greie, så du kan jo prøve å skru ned på high/medium å se om det hjelper.

 

Jeg kommer ikke på en eneste spillutgivelse som kan ha tapt penger på moddbarhet.. Spillserier som TES og Total War har for eksempel nesten vært avhengige av modding, sistnevnte hadde ikke eksistert lengre uten den solide moddbarheten. Går det på æren løs for DICE?

 

Og f.eks desert cpmbat mod til bf1942, det var/er artig å spille.

DC mod til bf1942 gjør jo at man av og til fortsatt tar fram det gamle spillet å fyrer det opp og spiller mot andre på f.eks små mini lans/over nettet med kjent folk, just for the lulz.

 

Men for min egen del syntes jeg AIX mod til bf2 var en av de bedre, project reality, var jo som tittelen sier at det skulle være mer realistisk, men det blir noe kjedelig når man prøver det aleine midt på natta på amerikanske servere.

 

Desert Storm var meget bra. Et par av karta jeg kan i hodet den dag i dag,hehehe

Lenke til kommentar

Men er det bare jeg som er lettere skuffa over hvor lite destruction det faktisk er i forhold til bc2?

Jada, jada, noen skal vel komme med det at de bruker nye forstbite 2.0 eller hva det nå er, men det burde jo nå jaggu ha klart mer destruction, nesten trist at det er mest destruction på b2k maps.

Har nok mest med balansering å gjøre. Om man skulle kunne rasere alt av bygninger fullstendig da måtte man begynne med flere andre ting som feks. ammobegrensning i kjøretøy. Tanks måtte da feks. velge om de skulle sløse bort verdifull ammunisjon på bygninger, eller bruke den til å ta ut andre tanks.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...