insolvent Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Tank superiority er en modus å anbefale. Fikk tilbake den gode, gamle DC følelsen fra BF1942. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Syns det største mappet var meget tilfredstillende for å fly på, ikke vært noe særlig tilhenger av fly tidligere, men her var det jagge morsomt, masse lekeplass og plass for å ungå fiender, samt at den mobile AA ikke har oversikt over hele mapet fra en plass... Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kjøpte spillet idag, hvordan er det med navn ? Får man samme navn som på PS3 eller velger man navn innpå spillet ? Du får samme navn som psn id'en din. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kjøpte spillet idag, hvordan er det med navn ? Får man samme navn som på PS3 eller velger man navn innpå spillet ? Du får samme navn som psn id'en din. Thanks Mortenmann Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Enda et Norsk community - Dog her er det ikke lov til å prate om andre Norske communities Be warned, om du forsøker å hjelpe en annen medlem i denne gruppen ved å linke til en hjelpeside som ikke er dems egen så blir du kastet ut. Så hold tunga rett i munnen her - man kan ikke snakke om BF3 generellt, kun dems egene servere og nettsider/grupper. Diktator gruppe med andre ord. Da er vel Norske spillere spredd på - TV2 Battle.no (falt bort pga ingen oppslutning, dog var et av Europa's største BF communities) - Battlefield.no (Norges største) (disse to har servere i hopetall og tilbyr alle en mulighet til å bidra - de orginale 2 grupperingene) - Battlefield Norge (diktator gruppen med danske servere) - The Norwegian Battlefield (danske servere) - Battlefield 3 Norske Gamere (ingen servere) - Pluss flere. Ikke rart at det er minimalt av oppslutning rundt Norsk Community, alle er jo spredd overalt. Savn til "gamle dager" da alle samlet seg rundt ett sted og det var konkurranser og events, et frodig forum og masse gøy. Endret 17. september 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Må jo bare spørre: Er det noen som faktisk synes det er gøy med alle mulige "fire and forget" våpen som retter seg mot vogn? Litt av morroa med vognkampene er jo hvordan man må beregne bane eller unngå å bli sett eller manøvrere lurt osv. Det samme har alltid vært greia for fot mot vogn, der man gjerne må prøve å overliste vognene eller gjemme seg i bygg eller vegetasjon. Dette kan man jo nå egentlig drite i når en fyr kan stå med raketter lenger unna enn du kan håpe på å treffe med kanonen din og klemme avgårde raketter som nesten er garantert å treffe. Hvorfor måtte de ødelegge det som funket så bra i alle de andre spillene de har laget? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Sammarbeid Dice tenkte på kanskje? Spiller vel stort sett engineer når det er fordelmessig, og velger alltid RPG fremfor Javelin som er helt ubrukelig uten at noen har satt opp SoFlam. En god engineer spiller vel som regel RPG, da det gir flere raketter og mye bedre mulighet til å treffe på sårbare puntker. Skyter tanks fra lengre avstand med RPG enn med javelin uten SoFLAM i hvert fall. Med Soflam har jeg nesten ikke fått testet ut, men rakettene treffer som regel ikke bra nok, spesielt ikke når de har smoke og alt annet forsvarsanlegg i tanksen sin. Nei god gammeldags RPG er det eneste som gjelder, kombinert med explosives. Endret 18. september 2012 av Andrull Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 De aller fleste lock-on våpen er helt ubrukelige uansett. Det er først når man er minst to stykker som skyter mot samme kjøretøy at de blir effektive. Alle kjøretøy kan jo flare/smoke seg ut av enhver situasjon dersom de får en lock on på seg. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Smoke for tanks kunne hatt en noe lengre recharge time, men samtidig vart lenge og kanskje dekket et litt større område slik at det enklere kan brukes rent taktisk for å hjelpe infanteri i nærheten, dette kunne jeg godt ha tenkt meg i byer. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 IR røyk og "røyk røyk" er ikke samme greia da. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Nei, men den kunne likevel dekket et litt større område da det skal godt gjøres å få til et så lite begrenset område med røyk. Men nå spiller det jo ingen rolle hva som brukes eller eksisterer i virkeligheten. Fly og helikopter kan jo faktisk flare bort en laser lock i BF3 så.. Hadde vært like realistisk om RPG svingte unna dersom tanks slapp ut røyk. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Selv om javelin kan være vrien mot tanks, så er det nesten verdt de ulempene når det kommer en fullastet jeep over slettene. Bilene er forsvarsløse.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Tar den ikke bare å disabler jeepen da, eller tar den med seg folka i døden mens den begynner å brenne? Endret 18. september 2012 av Andrull Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Kommer litt an på hvordan den treffer, tror jeg. Ofte går hele jeepen på en missil - og det føles godt!! Nesten like godt som å legge miner noen meter foran seg når en jeep prøver å kjøre deg ned. Ikke alltid det funker som planlagt, men veldig tilfredsstillende når det går. Edit: Jeg så på Javelinstatistikken nå. Treffprosent på 66,8 %, Shots fired: 4904, Kills: 736. Har 501 kills med miner. Endret 18. september 2012 av insolvent Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Veldig morsom runde i dag. Har ikke vært så altfor mye chopper-gunner, men i dag fikk jeg hatt det skikkelig morro sammen med en god venn som fløy helikopteret. Serveren var delvis full, og midt mellom tanks og annet fiendtelig faenskap så kom det en full Jeep med tre folk i full fart nedover en fjellside med og haug av miner påklistret (som du kan se om du spotter dem). Traff med et skudd på meget lang range, som igjen detonere deres titals miner, som igjen var nok til å sende hele gjengen milevis inn i dødsriket. Det hele i et solid effektsmell, og trippel-kill med masse poeng for å ødelegge kjøretøy og alle minene deres. Ja det fikk strammet latterbåndene godt. Var like morsomt senere på samme serveren når de prøvde igjen. Endret 18. september 2012 av Andrull 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Det som er lættis i bf3 er jo at du kan slenge AT miner på bilen, kjøre bort over, hoppe ut ved siden av en inf så sprenger bilen automagisk, du tar riktignok suicide, men du får jo en kill på inf også med AT mine i samme slengen. Er vel mest mening i det om du skal ha de teite camo unlocks greiene til ett våpen som jeg ikke husker hva er. Endret 18. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 får ikke koblet meg på spillet. Denne nettsiden er ikke tilgjengelig står det.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Veldig morsom runde i dag. Har ikke vært så altfor mye chopper-gunner, men i dag fikk jeg hatt det skikkelig morro sammen med en god venn som fløy helikopteret. Serveren var delvis full, og midt mellom tanks og annet fiendtelig faenskap så kom det en full Jeep med tre folk i full fart nedover en fjellside med og haug av miner påklistret (som du kan se om du spotter dem). Traff med et skudd på meget lang range, som igjen detonere deres titals miner, som igjen var nok til å sende hele gjengen milevis inn i dødsriket. Det hele i et solid effektsmell, og trippel-kill med masse poeng for å ødelegge kjøretøy og alle minene deres. Ja det fikk strammet latterbåndene godt. Var like morsomt senere på samme serveren når de prøvde igjen. Hehehe - det der er bedre enn sex!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Veldig morsom runde i dag. Har ikke vært så altfor mye chopper-gunner, men i dag fikk jeg hatt det skikkelig morro sammen med en god venn som fløy helikopteret. Serveren var delvis full, og midt mellom tanks og annet fiendtelig faenskap så kom det en full Jeep med tre folk i full fart nedover en fjellside med og haug av miner påklistret (som du kan se om du spotter dem). Traff med et skudd på meget lang range, som igjen detonere deres titals miner, som igjen var nok til å sende hele gjengen milevis inn i dødsriket. Det hele i et solid effektsmell, og trippel-kill med masse poeng for å ødelegge kjøretøy og alle minene deres. Ja det fikk strammet latterbåndene godt. Var like morsomt senere på samme serveren når de prøvde igjen. Hehehe - det der er bedre enn sex!! Hva slags sex har du hatt? 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Det burde jo du vite, 10hi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå