Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet hva dritt knapp som er at man kan holde den inne også kan man ikke ble revivet? eller er denne funksjonen tatt ut kanskje? lest flere plasser at er diverse knapper "W, E" blablabla, fungerer IKKE, man blir likevell revivet på alle verdens ubrukelige plasser og en er instant død 2 sec etterpå.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men ok, dere som syns andre våpen er en utfordring, greit det, men hvorfor klager dere da på m16?

Er det ikke akkurat der utfordringen ligger?

Eller er det først en urfordring når alle våpnene blir helt like?

Og hva enn slags public taktikk den public klanen din green_monster foretar seg må nå bli opp til dere, jeg spiller minst mulig domination for hvis jeg vil spille cod hadde jeg installert det igjen.

Herregud... LES

Hva min "public klan" foretar seg har ingen ting med at våpenet er bugga...LOL... Kom med noe argumenter som baserer seg på det vi snakker om - våpen i BF3

Jo takk det samme til deg.

Lenke til kommentar

Håper ikke du er i styringen for BF4. Blir kjipt med bare ett våpen.

Meg?

Jeg er ikke imot flere våpen, jeg er imot at våpnene skal være like, selv om noen er bedre enn andre.

For skal alle våpen være like så kunne man jo spart penger på å legge til flere våpen og bare legge til ett.

Men jo, det er jeg som er sjefen for bf4.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Enda ikke prøvd de nye mappene, kommer nok til å bli en stund til eg tester dem, er ufatterlig lei disse tradisjonelle skytespillene. Og når alle klager over den nye map packer så er ikke lysten å prøve dem en gang der. Dum som eg var kjøpte eg Premium når det ble tilgjengelig, angrer bittert på det i ettertid.

Lenke til kommentar

Enda ikke prøvd de nye mappene, kommer nok til å bli en stund til eg tester dem, er ufatterlig lei disse tradisjonelle skytespillene. Og når alle klager over den nye map packer så er ikke lysten å prøve dem en gang der. Dum som eg var kjøpte eg Premium når det ble tilgjengelig, angrer bittert på det i ettertid.

Jeg har hengt meg opp i Tribes og Planetside 2 (når jeg får tak i en nøkkel)

Lenke til kommentar

Håper ikke du er i styringen for BF4. Blir kjipt med bare ett våpen.

Meg?

Jeg er ikke imot flere våpen, jeg er imot at våpnene skal være like, selv om noen er bedre enn andre.

For skal alle våpen være like så kunne man jo spart penger på å legge til flere våpen og bare legge til ett.

Men jo, det er jeg som er sjefen for bf4.

Tingen er jo ikke at alle våpen skal være like, men de skal være balanserte, type at ikke et våpen slår alle andre våpen på alle områder.

Noen er bra på nærkamp, noen på avstand, noen mitt imellom, noen er bra på full auto, andre er bra på single shots. osv osv

Lenke til kommentar

Bare prøv det! Var faktisk meget bra baner, men spillet har jo sine mangler! Endelig litt "størrelse" på mapene i alle fall, noe som var en kraftig forbedring imo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...