Bendorama Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Er det noen her som vet hva dritt knapp som er at man kan holde den inne også kan man ikke ble revivet? eller er denne funksjonen tatt ut kanskje? lest flere plasser at er diverse knapper "W, E" blablabla, fungerer IKKE, man blir likevell revivet på alle verdens ubrukelige plasser og en er instant død 2 sec etterpå..... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Du holder inne E etter du har blitt revivet. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Men ok, dere som syns andre våpen er en utfordring, greit det, men hvorfor klager dere da på m16? Er det ikke akkurat der utfordringen ligger? Eller er det først en urfordring når alle våpnene blir helt like? Og hva enn slags public taktikk den public klanen din green_monster foretar seg må nå bli opp til dere, jeg spiller minst mulig domination for hvis jeg vil spille cod hadde jeg installert det igjen. Herregud... LES Hva min "public klan" foretar seg har ingen ting med at våpenet er bugga...LOL... Kom med noe argumenter som baserer seg på det vi snakker om - våpen i BF3 Jo takk det samme til deg. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Håper ikke du er i styringen for BF4. Blir kjipt med bare ett våpen. 4 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Må innrømme at AC er en gigantisk skuffelse, MEN kartene er helt fantastisk å spille som Team Death Match!! Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) sniping på deadt valley var amazing! Endret 15. september 2012 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Håper ikke du er i styringen for BF4. Blir kjipt med bare ett våpen. Meg? Jeg er ikke imot flere våpen, jeg er imot at våpnene skal være like, selv om noen er bedre enn andre. For skal alle våpen være like så kunne man jo spart penger på å legge til flere våpen og bare legge til ett. Men jo, det er jeg som er sjefen for bf4. Endret 15. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Kjøpte spillet idag, hvordan er det med navn ? Får man samme navn som på PS3 eller velger man navn innpå spillet ? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Skjønner ikke hvorfor alle klager på Gunship, det er da ikke sååå op? http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/43804360/1/172557563/ 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Enda ikke prøvd de nye mappene, kommer nok til å bli en stund til eg tester dem, er ufatterlig lei disse tradisjonelle skytespillene. Og når alle klager over den nye map packer så er ikke lysten å prøve dem en gang der. Dum som eg var kjøpte eg Premium når det ble tilgjengelig, angrer bittert på det i ettertid. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Gunship er greit på CQ, men rush burde det ikke ha vært med Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Enda ikke prøvd de nye mappene, kommer nok til å bli en stund til eg tester dem, er ufatterlig lei disse tradisjonelle skytespillene. Og når alle klager over den nye map packer så er ikke lysten å prøve dem en gang der. Dum som eg var kjøpte eg Premium når det ble tilgjengelig, angrer bittert på det i ettertid. Jeg har hengt meg opp i Tribes og Planetside 2 (når jeg får tak i en nøkkel) Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Håper ikke du er i styringen for BF4. Blir kjipt med bare ett våpen. Meg? Jeg er ikke imot flere våpen, jeg er imot at våpnene skal være like, selv om noen er bedre enn andre. For skal alle våpen være like så kunne man jo spart penger på å legge til flere våpen og bare legge til ett. Men jo, det er jeg som er sjefen for bf4. Tingen er jo ikke at alle våpen skal være like, men de skal være balanserte, type at ikke et våpen slår alle andre våpen på alle områder. Noen er bra på nærkamp, noen på avstand, noen mitt imellom, noen er bra på full auto, andre er bra på single shots. osv osv Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg har hengt meg opp i Tribes og Planetside 2 (når jeg får tak i en nøkkel) Tribes her også... Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Enda ikke prøvd de nye mappene, kommer nok til å bli en stund til eg tester dem, er ufatterlig lei disse tradisjonelle skytespillene. Og når alle klager over den nye map packer så er ikke lysten å prøve dem en gang der. Dum som eg var kjøpte eg Premium når det ble tilgjengelig, angrer bittert på det i ettertid. Bare prøv det! Var faktisk meget bra baner, men spillet har jo sine mangler! Endelig litt "størrelse" på mapene i alle fall, noe som var en kraftig forbedring imo Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Oj, blir overasket vær dag jeg spiller jo. Ikke nok med heli patchen som ødela det neste, så skjer den tv missile buggen at du blir drept ca vært 10 skudd + at du havner under bakken. Sykt.. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Skjønner ikke hvorfor alle klager på Gunship, det er da ikke sååå op? http://battlelog.bat...60/1/172557563/ 111% accuracy med 105 kills? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Skjønner ikke hvorfor alle klager på Gunship, det er da ikke sååå op? http://battlelog.bat...60/1/172557563/ 111% accuracy med 105 kills? Splashdamage... 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Være noen miner og sånt som ligger i veien og at man er heldig og treffer en full bil/vogn? 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Skjønner ikke hvorfor alle klager på Gunship, det er da ikke sååå op? http://battlelog.bat...60/1/172557563/ 111% accuracy med 105 kills? Folk stuer seg sammen langs kantene. Ikke min feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå