meg0709 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Ja det er awesome, men jeg foretrekker m4a1, men qbz er også enkel å bruke og lett å drepe med, kansje ikke så god på lengre avstander, men den gjør nok en god jobb for de som bruker den. Jeg har aldri ment at M16 har vært OP, den er/var kanskje litt for enkel å mestre med lite recoil og latterlig kort reloadtime, men jeg tok som regel de ut med AEK som er OP visst du klarer å mestre recoilen. AUG er også ett enkelt våpen å mestre med lite recoil og lett å drepe med. Endret 14. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Elsker battlelog server browser. Søker etter; Bf3+BtK, Ranked, Punkbuster, MapRotation, HC, Infantry Only. Får opp; Fast Vehicle spawn, Same map, ikke HC... Hva søren? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har aldri ment at M16 har vært OP, den er/var kanskje litt for enkel å mestre med lite recoil og latterlig kort reloadtime, men jeg tok som regel de ut med AEK som er OP visst du klarer å mestre recoilen. Etter sigende blir man heller ikke suppressed med M16 etter patchen (glitch/bug). Har ikke giddet å teste selv ennå. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Men i den forrige patchen så blei m320 smoke bugga i kombinasjon med aug, før det så var det m26 mass, så denne hekse jakten er det vel bare å roe ned? Det blir sikkert fikset i neste patch nærmere desember eller litt før sikkert, men suppression tullet kunne de bare ha fjerna med en gang. Men jeg har ikke brukt m16 på en måned eller noe så veit ingenting om det jeg heller. Endret 14. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hvor er folka som spiller BF3 på PC? På en Fredagskveld får jeg opp 1-2 Norske servere med nokk folk. Og da har jeg kun regionfilter på. Husker på BF2 sine glansdager var det jo 30-40 servere fulle av folk til en hver tid nesten. Sukk.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Beklager, men bf3 er ikke som verdens beste spill bf2. TV2/battle har gått på rævva og hva som er ståa hos bf.no aner jeg ikke, men har vel gått bedre med de, men er vel litt ute å kjøre de også. Kan jo prøve k9 servern, mulig det er noen der, aner ikke hva servern egentlig heter. Endret 14. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Wohoo.. Var på det vinnende laget etter en heftig lang omgang, 30 tickets igjen på motstanderlaget... Så blir jeg autobalansert sammen med min bror, begge to drev PTFO som faen Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Gå for webhallens servere. Ofte admins der også, så det holder seg ryddig.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 I verste fall så har de en irc som du kan få tak i admins på litt normale tidspunkt. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Få tak i admin, hvordan spiller dere BF3 a? Dere vet det er et spill? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Hva er det du mener? Endret 14. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jees.. Mye retards ute å går... Var en fjott som satt i Centurion og skadeskjøt friendly fly og helikopter.. Han bare vaste rundt, ble votekick på han men ikke nok folk som fulgte med -.- Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Nei, votekick funker aldri med mindre det er veldig lite folk på serveren og noen stemmer også nei. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 var bare yes votes, da flere på laget skrev problemstillingen i chatten.. Dessverre kreves det for mange stemmer for at en votekick skal funke Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har aldri ment at M16 har vært OP, den er/var kanskje litt for enkel å mestre med lite recoil og latterlig kort reloadtime, men jeg tok som regel de ut med AEK som er OP visst du klarer å mestre recoilen. Etter sigende blir man heller ikke suppressed med M16 etter patchen (glitch/bug). Har ikke giddet å teste selv ennå. Hva mener du med at man ikke blir supressed med M16? Hva mener du med bildet? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 var bare yes votes, da flere på laget skrev problemstillingen i chatten.. Dessverre kreves det for mange stemmer for at en votekick skal funke Sant nok, er nesten så ille at alle må stemme yes til og med han det stemmes mot, må jo nesten være 100% flertall, hehe. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hva mener du med at man ikke blir supressed med M16? M16 får ikke "random spread" visstnok Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Men ok, dere som syns andre våpen er en utfordring, greit det, men hvorfor klager dere da på m16? Er det ikke akkurat der utfordringen ligger? Eller er det først en urfordring når alle våpnene blir helt like? Og hva enn slags public taktikk den public klanen din green_monster foretar seg må nå bli opp til dere, jeg spiller minst mulig domination for hvis jeg vil spille cod hadde jeg installert det igjen. Herregud... LES Hva min "public klan" foretar seg har ingen ting med at våpenet er bugga...LOL... Kom med noe argumenter som baserer seg på det vi snakker om - våpen i BF3 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Op betyr vel kort og godt Over Powered og det våpnet folk sikter til er m16, men etter siste patchen så har jo m416 fått noe slags no recoil på de 3 første skuddene så hvorfor folk ikke klager på det skjønner jeg ikke, men de er vel for opphengt i å hate m16 til å skjønne noe som helst. Jeg sa forøvrig at support våpen var en del vanskeligere å drepe med, ikke at det var umulig om du da ikke spiller clusterfuck mapet op metro. Men ok, dere som syns andre våpen er en utfordring, greit det, men hvorfor klager dere da på m16? Er det ikke akkurat der utfordringen ligger? Eller er det først en urfordring når alle våpnene blir helt like? Og ja, jeg er høy på pæra, noe mer åpenlyst du vil påpeke da? Og hva enn slags public taktikk den public klanen din cri, unnskyld, green_monster foretar seg må nå bli opp til dere, jeg spiller minst mulig domination for hvis jeg vil spille cod hadde jeg installert det igjen. Nesten litt flaut at jeg ikke skjønte at op var overpowered,hehe. Og nei, var ikke noe annet jeg ville påpeke Men jeg spiller ikke metro selv om det kansje hadde vært morsomt med 16 eller 24 spillere eller noe slikt. Metro er jo bare noe vas med 32+ spillere. Men jeg har da ingen problem med å drepe med support våpena på casbian border osv, og hva har det å si hva slags våpen motsanderen har? Vist jeg starter skytinga så er jo han død før han får gjort noe med meg Er det ingen andre her som bytter på våpene og fortsatt gjør det "brukbart"? Man trenger tross alt ikke mange timer for å lære seg hvordan rekylen osv er,hehe. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Selvfølgelig er vi flere her som bytter på våpnene. Jeg spiller nesten ikke 2 runder etterhverandre med samme våpen engang. Bytter til og med innen samme runde hvis det er påkrevd/fornuftig. Tilpasser meg hele tiden etter hva som skjer på mapet, og etter hvilke motstandere jeg må takle, og etter hva som er best for min squad/mitt team. Endret 15. september 2012 av Rayline TWB 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå