Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Ja det er awesome, men jeg foretrekker m4a1, men qbz er også enkel å bruke og lett å drepe med, kansje ikke så god på lengre avstander, men den gjør nok en god jobb for de som bruker den.

Jeg har aldri ment at M16 har vært OP, den er/var kanskje litt for enkel å mestre med lite recoil og latterlig kort reloadtime, men jeg tok som regel de ut med AEK som er OP visst du klarer å mestre recoilen.

AUG er også ett enkelt våpen å mestre med lite recoil og lett å drepe med.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri ment at M16 har vært OP, den er/var kanskje litt for enkel å mestre med lite recoil og latterlig kort reloadtime, men jeg tok som regel de ut med AEK som er OP visst du klarer å mestre recoilen.

Etter sigende blir man heller ikke suppressed med M16 etter patchen (glitch/bug). Har ikke giddet å teste selv ennå.

post-10980-0-94040300-1347649165_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Men i den forrige patchen så blei m320 smoke bugga i kombinasjon med aug, før det så var det m26 mass, så denne hekse jakten er det vel bare å roe ned?

Det blir sikkert fikset i neste patch nærmere desember eller litt før sikkert, men suppression tullet kunne de bare ha fjerna med en gang.

Men jeg har ikke brukt m16 på en måned eller noe så veit ingenting om det jeg heller.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Beklager, men bf3 er ikke som verdens beste spill bf2.

TV2/battle har gått på rævva og hva som er ståa hos bf.no aner jeg ikke, men har vel gått bedre med de, men er vel litt ute å kjøre de også.

Kan jo prøve k9 servern, mulig det er noen der, aner ikke hva servern egentlig heter.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Etter sigende blir man heller ikke suppressed med M16 etter patchen (glitch/bug). Har ikke giddet å teste selv ennå.

Hva mener du med at man ikke blir supressed med M16? Hva mener du med bildet?

Lenke til kommentar

Men ok, dere som syns andre våpen er en utfordring, greit det, men hvorfor klager dere da på m16?

Er det ikke akkurat der utfordringen ligger?

Eller er det først en urfordring når alle våpnene blir helt like?

Og hva enn slags public taktikk den public klanen din green_monster foretar seg må nå bli opp til dere, jeg spiller minst mulig domination for hvis jeg vil spille cod hadde jeg installert det igjen.

Herregud... LES

Hva min "public klan" foretar seg har ingen ting med at våpenet er bugga...LOL... Kom med noe argumenter som baserer seg på det vi snakker om - våpen i BF3

Lenke til kommentar

Op betyr vel kort og godt Over Powered og det våpnet folk sikter til er m16, men etter siste patchen så har jo m416 fått noe slags no recoil på de 3 første skuddene så hvorfor folk ikke klager på det skjønner jeg ikke, men de er vel for opphengt i å hate m16 til å skjønne noe som helst.

Jeg sa forøvrig at support våpen var en del vanskeligere å drepe med, ikke at det var umulig om du da ikke spiller clusterfuck mapet op metro.

Men ok, dere som syns andre våpen er en utfordring, greit det, men hvorfor klager dere da på m16?

Er det ikke akkurat der utfordringen ligger?

Eller er det først en urfordring når alle våpnene blir helt like?

Og ja, jeg er høy på pæra, noe mer åpenlyst du vil påpeke da?

Og hva enn slags public taktikk den public klanen din cri, unnskyld, green_monster foretar seg må nå bli opp til dere, jeg spiller minst mulig domination for hvis jeg vil spille cod hadde jeg installert det igjen.

Nesten litt flaut at jeg ikke skjønte at op var overpowered,hehe.

Og nei, var ikke noe annet jeg ville påpeke

Men jeg spiller ikke metro selv om det kansje hadde vært morsomt med 16 eller 24 spillere eller noe slikt. Metro er jo bare noe vas med 32+ spillere. Men jeg har da ingen problem med å drepe med support våpena på casbian border osv, og hva har det å si hva slags våpen motsanderen har? Vist jeg starter skytinga så er jo han død før han får gjort noe med meg

Er det ingen andre her som bytter på våpene og fortsatt gjør det "brukbart"? Man trenger tross alt ikke mange timer for å lære seg hvordan rekylen osv er,hehe. :tease:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er vi flere her som bytter på våpnene. Jeg spiller nesten ikke 2 runder etterhverandre med samme våpen engang. Bytter til og med innen samme runde hvis det er påkrevd/fornuftig.

Tilpasser meg hele tiden etter hva som skjer på mapet, og etter hvilke motstandere jeg må takle, og etter hva som er best for min squad/mitt team.

Endret av Rayline TWB
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...