Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Skulle det ikke Være nye våpen i ak?

Nei, bare nye kjøretøy og assignments, dessverre...

 

Spiller det noen rolle. De hadde jo bare blitt nerfa/buffa ihjel helt til alle våpna ble helt like og gjorde samme skade. Det er jo vanlig nå....... :thumbdown: Kidsa whiner så jævlig, så det er jo ikke en fuckings forskjell på noen av våpna. JÄTTEKUL!!

 

Haha, bedre enn jeg kunne ha sagt det selv, men de nye greiene blir jo også bare nerfet, man ser jo det på stemningen her i tråden, lol.

Skulle vært som det var før da man spilte uten nerfs og "forbedringer".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle det ikke Være nye våpen i ak?

Nei, bare nye kjøretøy og assignments, dessverre...

 

Spiller det noen rolle. De hadde jo bare blitt nerfa/buffa ihjel helt til alle våpna ble helt like og gjorde samme skade. Det er jo vanlig nå....... :thumbdown: Kidsa whiner så jævlig, så det er jo ikke en fuckings forskjell på noen av våpna. JÄTTEKUL!!

 

Haha, bedre enn jeg kunne ha sagt det selv, men de nye greiene blir jo også bare nerfet, man ser jo det på stemningen her i tråden, lol.

Skulle vært som det var før da man spilte uten nerfs og "forbedringer".

 

Det er ikke store forskjeller, men det er forskjeller som kan hjelpe deg med å vinne en skuddveksling. På 50-meteres hold f.eks vil en sniper kunne ta ut en AEK, og en AN-94 vil kunne ta ned en sniper fra 50-metershold. Dette endrer seg jo såklart når man kommer nærmere. En aks74u har f.eks lettere for å ta ut en M4A1 ved CQC.

 

Når man velger våpen så er det mye følelse som spiller rolle, recoilen altså. hastighet på kulen, skudd per min, og dmg drop-off er også med på å regulere hvilke våpen du foretrekker.

Lenke til kommentar

Spiller det noen rolle. De hadde jo bare blitt nerfa/buffa ihjel helt til alle våpna ble helt like og gjorde samme skade. Det er jo vanlig nå....... :thumbdown: Kidsa whiner så jævlig, så det er jo ikke en fuckings forskjell på noen av våpna. JÄTTEKUL!!

Ja for det er jo JÄTTEKUL når 90% spiller med ett eneste våpen fordi det er OP...

Lenke til kommentar

Så bare fordi dere suger, nei unnskyld, ett våpen er op så skal det nerfes så dere andre blir "bedre" i stedenfor å faktisk bare bruke det op våpnet pluss å vli bedre?

Hva syter dere for?

Tror dere bør jekke egoet ned å bare bli bedre for møter dere på en spiller som er GOD så har dere ikke sjanse uansett assault våpen.

 

Jeg liker ikke å bli drept av en sniper ti mil unna i camping prone og verdens største kikkerte som tror han er noe eller at heli nerfen siden noobs ikke skjønner seg på helis, men jeg og andre må leve med det, men dere andre ser ikke ut til å ha evne til å takle, bedre spillere/bedre våpen eller motgang, så lykke til, det trenger dere.

 

Si meg helt ærlig, hvor kan dere ikke bare bruke det op våpnet som 90% bruker eller bare godta at det er forskjeller?

Hvorfor kan dere ikke bare gjøre det?

Hvorfor er det så livs viktig å bruke ett anna våpen?

Men dere ser jo ikke ut til å takle de våpnene dere bruker, så hvorfor bruker dere de våpnene da?

 

Før noen skal prøve seg på noe så har jeg spilt med alle våpnene så lenge at jeg har fått alle unlocks på alle våpen som da er minimum 200kills med pdw våpen og jeg har hatt veldig lite problemer utenom support våpnene som nesten ikke egner seg som noe anna enn deknings ild.

 

 

RAGE ON. :D

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så livsviktig å ha noen OP våpen? Det er det som er spørsmålet. Det morsomme er jo at alle de som klager på "nerfing" er som regel glitchere og de som bruker OP våpen. Hva er det som er så ille med å ha samme utgangspunkt som alle andre? Er det utstyret som skal avgjøre?

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Det er jo tydeligvis utstyret som teller i din verden også, så der vil jeg påstå at det er litt backfire, men du skal vel argumentere med at da er det aim etc som avgjør, vel og bra det, men de som f.eks spiller matcher og på ett mye høyere nivå enn public bruker de våpnene som er best og som er lov til å bruke, problemet med det er jo også at skal du spille seriøst så må du også holde deg til ett våpen.

Men hvorfor whiner ingen på m416 nerf?

Den er jo bedre enn en sniper rifle på de 2-3 første skuddene, ingen rekyl der.

Men dere må jo bare fortsette, m16 er fortsatt kongen så ja.

 

Og ingen har da dødd av en glitch eller to, ikke bokstavelig talt ihvertfall, fins en artig glitch på metro fortsatt, men litt vanskelig å få til.

 

Men krangling vil nå alltid eksistere så hvorfor orke å slite seg ut med det også kan man vel dra frem den gamle klisjén om at folk et forskjellig etc.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Så bare fordi dere suger, nei unnskyld, ett våpen er op så skal det nerfes så dere andre blir "bedre" i stedenfor å faktisk bare bruke det op våpnet pluss å vli bedre?

Hva syter dere for?

Tror dere bør jekke egoet ned å bare bli bedre for møter dere på en spiller som er GOD så har dere ikke sjanse uansett assault våpen.

Dette er jeg enig i.

 

Det blir bare ekstra morsomt, en utfordring if you will.

Lenke til kommentar

Så bare fordi dere suger, nei unnskyld, ett våpen er op så skal det nerfes så dere andre blir "bedre" i stedenfor å faktisk bare bruke det op våpnet pluss å vli bedre?

Hva syter dere for?

 

 

..........utenom support våpnene som nesten ikke egner seg som noe anna enn deknings ild.

 

 

RAGE ON. :D

 

Alle kan ikke være like gode som deg vet du, faktisk så er ikke flesteparten av spillerne halvparten av det du er engang. Det ville jo vært gøy å høre om DICE gjør en liten feil og lager en aimassist på PC versjonen av M60, hva ville skjedd da og hvorfor kan ikke bare alle begynne å bruke M60 når den er "glitchet" med en aimassist? Når vi snakker om dekningsild på support våpen, så funker de faktisk ikke mot et spesielt assult våpen, og merkelignok er det de som er "gode" som bruker dette mest - fatisk så fungerer ikke dekningsild fra noe våpen på disse "gode" spillerne. Heldigvis finnes det flashlights og C4 på CQ, synes du dem er irriterende?? Bra :D Rage on

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Det er jo tydeligvis utstyret som teller i din verden også, så der vil jeg påstå at det er litt backfire, men du skal

Ja jeg synes det ikke er veldig morsomt når motstandren har bedre utstyr enn meg. Jeg er ikke spesielt opphengt i stats men når man blir drept gang på gang av samme motstander kun fordi de har OP våpen, da er det ikke spesielt morsomt. Enkelte ganger blir jeg tvunget til å skifte til glitche/op våpen som feks. M16 for at jeg skal kunne slå tilbake med like odds. I CQ kan man til en viss grad kontre M16 med hagle, men da er man avhengig av å alltid møte fienden på rimelig kloss hold.
Lenke til kommentar

Så bare fordi dere suger, nei unnskyld, ett våpen er op så skal det nerfes så dere andre blir "bedre" i stedenfor å faktisk bare bruke det op våpnet pluss å vli bedre?

Hva syter dere for?

Tror dere bør jekke egoet ned å bare bli bedre for møter dere på en spiller som er GOD så har dere ikke sjanse uansett assault våpen.

 

Jeg liker ikke å bli drept av en sniper ti mil unna i camping prone og verdens største kikkerte som tror han er noe eller at heli nerfen siden noobs ikke skjønner seg på helis, men jeg og andre må leve med det, men dere andre ser ikke ut til å ha evne til å takle, bedre spillere/bedre våpen eller motgang, så lykke til, det trenger dere.

 

Si meg helt ærlig, hvor kan dere ikke bare bruke det op våpnet som 90% bruker eller bare godta at det er forskjeller?

Hvorfor kan dere ikke bare gjøre det?

Hvorfor er det så livs viktig å bruke ett anna våpen?

Men dere ser jo ikke ut til å takle de våpnene dere bruker, så hvorfor bruker dere de våpnene da?

 

Før noen skal prøve seg på noe så har jeg spilt med alle våpnene så lenge at jeg har fått alle unlocks på alle våpen som da er minimum 200kills med pdw våpen og jeg har hatt veldig lite problemer utenom support våpnene som nesten ikke egner seg som noe anna enn deknings ild.

 

 

RAGE ON. :D

 

Haha! Hvilket våpen er det 90% bruker egentlig? Gidder ikke lese hele tråden. Og jeg tror du er litt høy på pæra foresten,hehe. Og anngåede support weapons så er de faktisk meget gode til å drepe og ikke bare gi support, dette burde jo du mestre du som er så forbaska proff,hehe :tease:

 

Edit: Kan noen fortelle meg alle disse nerd utrykkene? op, glitch, merf og nerf osv

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Op betyr vel kort og godt Over Powered og det våpnet folk sikter til er m16, men etter siste patchen så har jo m416 fått noe slags no recoil på de 3 første skuddene så hvorfor folk ikke klager på det skjønner jeg ikke, men de er vel for opphengt i å hate m16 til å skjønne noe som helst.

Jeg sa forøvrig at support våpen var en del vanskeligere å drepe med, ikke at det var umulig om du da ikke spiller clusterfuck mapet op metro.

 

Men ok, dere som syns andre våpen er en utfordring, greit det, men hvorfor klager dere da på m16?

Er det ikke akkurat der utfordringen ligger?

Eller er det først en urfordring når alle våpnene blir helt like?

 

Og ja, jeg er høy på pæra, noe mer åpenlyst du vil påpeke da?

 

Og hva enn slags public taktikk den public klanen din cri, unnskyld, green_monster foretar seg må nå bli opp til dere, jeg spiller minst mulig domination for hvis jeg vil spille cod hadde jeg installert det igjen.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med "meg0709" her. Jeg har brukt alle våpnene som jeg har fått unlocka, og det spiller virkelig ingen rolle for meg hvilket våpen motstanderen har. Han skal moses ned uansett om jeg så må bruke hageslangen å slå han ihjæl med. Sometimes you loose, sometimes you win - no big deal.

Nei så lenge du selv har M16 så spiller det jo ingen rolle hvilket våpen motstanderen har...Men om du har en QBZ så er det ikke like "gøy".
Lenke til kommentar

Må si meg enig med "meg0709" her. Jeg har brukt alle våpnene som jeg har fått unlocka, og det spiller virkelig ingen rolle for meg hvilket våpen motstanderen har. Han skal moses ned uansett om jeg så må bruke hageslangen å slå han ihjæl med. Sometimes you loose, sometimes you win - no big deal.

Nei så lenge du selv har M16 så spiller det jo ingen rolle hvilket våpen motstanderen har...Men om du har en QBZ så er det ikke like "gøy".

 

Hvis du bruker den qbz eller hva den heter til engineer så putt på laser og foregrip så blir det ett hip fire våpen ut av en anna verden, det er ett deilig våpen, G3 er også mega deilig med full auto når du har mestrert rekylen, f2000 er ett bra hipfire close quarter combat våpen, sånn kan man drive på til man blir blå og gul, men man må finne seg ett våpen å like det også må man prøve å drite i alle andre.

Jeg misliker snipere sterkt selv om jeg har spilt en del sniper, men de verste snipere er de som ligger på en fjell topp lengst mulig unna alt mulig for å få en kill på 1000m eller noe, men de gjør det og da er det liksom ikke så mye å få gjort noe med, man må bare prøve å gjøre det beste ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...