Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Skulle bare mangle at de ble liggende, mina vet vel ikke at du er død.

 

Kan bekrefte at det er sånn nå, og at man ikke må legge nye miner før noen har kjørt på de vet vel alle.

Med mindre man vil endre lokasjon.

 

Hva skjer med score-horene på AK? Spille 30 min og ha 3 kills og 2000 poeng. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer med score-horene på AK? Spille 30 min og ha 3 kills og 2000 poeng. :green:

 

Endt opp med slik type score selv men mere poeng, spiller mye engineer og får for det meste "destroy assist" poeng. Blir fort lite kills da 3-4 folk skyter skyts mot samme kjøretøy og jeg er blant de første til å fyre av ganske ofte.

Får også en del repair og flag points.

 

 

EDIT: Ny SSD og BF3 ser ut til å funke normalt, får se hvor lenge det varer.

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Rush er bare et stort kaos spør du meg. Folk kan ta airdrop fra AC-130 så man blir angrepet fra alle kanter + at AC-en bombarderer M-com konstant, så er du på defending team så bør du regne med å bli drept endel.

 

Jeg skjønner meg ikke på denne whininga med AC-130. Det er vel for faen bare å gi den 4 Stingere/IGLAer så er den tatt ned - problem solved. Og hvis ikke folk gidder å kvitte seg med 130-en, ja da blir man eid. Det må da gå an å fokusere på en slik latterlig enkel ting??

 

@Kim Spartacus: Jeg tenker ikke spesielt på deg nei. Jeg tenker på den generelle whininga om dette.

Fjern den fra Rush å jeg er fornøyd. Er kjipern å springe rundt som engineer med Igla når det kommer en hel horde med tanks i tilegg
Lenke til kommentar

Jeg hadde helt feil stats på Battlelog for et par uker siden. Kan være noe ala det samme. (Hadde plutselig mange flere kills med et våpen jeg nesten ikke brukte)

M4?

 

Litt rart at det står "shots fired" under kniven i battlelog.. og det står 820 shots fired og 176 kills hos meg, men ett "skudd" med kniven er jo som regel et kill? Tror da ikke jeg har "bommet" så mange ganger med takedown.

GSyVy.jpg

 

Hæ?

Lenke til kommentar

Jeg hadde helt feil stats på Battlelog for et par uker siden. Kan være noe ala det samme. (Hadde plutselig mange flere kills med et våpen jeg nesten ikke brukte)

M4?

 

Litt rart at det står "shots fired" under kniven i battlelog.. og det står 820 shots fired og 176 kills hos meg, men ett "skudd" med kniven er jo som regel et kill? Tror da ikke jeg har "bommet" så mange ganger med takedown.

GSyVy.jpg

 

Hæ?

 

Gå inn på den.

Lenke til kommentar

Faen, jeg får ikke startet bf på laptoppen min. Noen som har hatt samme problemet? Jeg har spilt det etter patchen, men nå får jeg helt plutselig ikke spilt det. Har vært slik i 4 dager nå. Eneste som står der er "joining server"

 

Har selv hatt det problemet tidligere:

Åpne Origin som administrator, trykk på BF3.. da kommer du inn på battlelog, velg server og trykk join.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

klager dere over AC-130?

Ser dere utubeklipp (som er det nærmeste de fleste av oss heldigvis kommer en slik i aksjon) så er det joggu ikke greit å være på defending team ;)

Den maskina er bare ugrei å få mot seg......

 

siden jeg sikkert får moderatorkorpset på nakken for å linke døden på vinger, får folk heller utube:

Afghanistan AC-130 gunship

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...