Mala Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Fy faen trur jeg spyr av the jævla Deep Blue Sea mappet, ser jo helt horribelt ut! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Enig. Grafisk sett ser både det mappet og det der snømappet forferdelig ut. Lurer på hvorfor BF3 har såpass dårlig grafikk. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Bandahar Dessert og Armored Shield var to greie map, med Det nattmapet og spesielt Alboz Mountain er jo søppel! Skuffet over hvor ræva det Gunshipet er også, funker ihvertfall ikke i CQ L. Nei BF3 er blitt kjedelig etter at jeg fikk fingrene mione i PS2. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hva burde jeg kjøpe, CQ eller AK? Eier allerede B2K, tror ikke jeg gidder å kjøpe begge... Vær vennlig å reply til innlegget AK var rett og slett gørr kjedelig. Altfor store maps og mye dødtid. Pluss det vanlige at man blir skutt ut ifra intet fra en sniper el. som ligger 5km unna, samtidig som man blir møtt med en skur av raketter fra både helikopter og fly samtidig. Om du liker store trege maps så er AK for deg. Om du liker rask intens og 100% balansert action så er CQ for deg. Er det en ting BF ikke er så er det balansert, har vi sett dette før at det ene laget vinner med flere hundre poeng. Er svært sjeldent at det er jevne kamper, og da snakker eg BF generelt. Og dette gjorde spillet fort kjedelig. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Balansert i den sammenheng at det ene laget har bedre spillere, eller balansert med tanke på at det er stor fordel å være det ene laget fremfor det andre? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Balansert i den sammenheng at det ene laget har bedre spillere, eller balansert med tanke på at det er stor fordel å være det ene laget fremfor det andre? Føler at det er ingen kamper som er veldig jevne, enter stor tap eller stor seier Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Lenge siden jeg har spilt en jevn kamp. Som regel kommer du på et lag der halve laget løper rundt på helt andre steder enn der de skal. PTFO! Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Problemet er gjerne at halve laget på de som ikke vinner med en landslide stikker, som da gjør at det andre laget dominerer brutalt. Det er også gjerne et problem med spawnrape så fort et lag får overtak i f.eks CQ. Jeg har spilt mange jevne kamper, type vunnet med kun et par tickets, men ser ofte at det skal lite til før ene siden dominerer. Føler ikke spillet i seg selv er hva som gjør det ubalansert, men spillere som sliter med å se muligheter, og spillere som utnytter at laget de er på klarer å dominere tidlig i runden. Men vanskelig å balansere dette, da det krever at de legger til elementer som per i dag ikke er i spillet. F.eks det å hindre spawnrape i stor skala, er noe som burde vært der ifra dag 1. 1 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Rush er bare et stort kaos spør du meg. Folk kan ta airdrop fra AC-130 så man blir angrepet fra alle kanter + at AC-en bombarderer M-com konstant, så er du på defending team så bør du regne med å bli drept endel. Jeg skjønner meg ikke på denne whininga med AC-130. Det er vel for faen bare å gi den 4 Stingere/IGLAer så er den tatt ned - problem solved. Og hvis ikke folk gidder å kvitte seg med 130-en, ja da blir man eid. Det må da gå an å fokusere på en slik latterlig enkel ting?? @Kim Spartacus: Jeg tenker ikke spesielt på deg nei. Jeg tenker på den generelle whininga om dette. Endret 12. september 2012 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Er det en ting BF ikke er så er det balansert, har vi sett dette før at det ene laget vinner med flere hundre poeng. Er svært sjeldent at det er jevne kamper, og da snakker eg BF generelt. Og dette gjorde spillet fort kjedelig. CQ er i praksis perfekt balansert da alle stiller med samme våpen, selvfølgelig finnes det glitcher der også som feks. "no suppress" på M16 etc. men det er mye mindre dominerende enn at feks. et helikopter ikke kan skytes ned av bakkestyrker pga. feilbalansering. Men mye av problemet med at det tilsynelatende virker ekstremt ubalansert er som tidligere nevnt at det finnes så mange taperspillere der ute som stikker av eller joiner det andre laget dersom deres lag ligger litt under. Av den grunn forsøker jeg å holde meg til autobalance servere. Mye av akkurat det problemet forsvinner faktisk da. (Når det gjelder CQ og spawnrape så er det ekstremt sjeldent jeg har opplevd dette. Siden man har random spawpoints i CQ så har man som regel alltid muligheten til å spawne bak fienden igjen, og da faller spawnrapen som regel sammen. Men nå skal det sies at jeg har holdt meg til 32manns servere på CQ. Dersom det er 64 så øker dette selvsagt sjansen for at et lag skal kunne dominere via spawnrapes) Jeg skjønner meg ikke på denne whininga med AC-130. Det er vel for faen bare å gi den 4 Stingere/IGLAer så er den tatt ned - problem solved. Og hvis ikke folk gidder å kvitte seg med 130-en, ja da blir man eid. Det må da gå an å fokusere på en slik latterlig enkel ting?? Og selvsagt har man jo de på andre siden som krever at AC130 får 4 ganger så høy helse + flere og kraftigere våpen. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor de må ha så latterlig mange punkter på de nye kartene. Det som var bra med maps som ElAlamein var jo nettopp at man hadde store områder men bare tre punkter slik at kampene samlet seg rundt disse. Blir liksom ikke det samme når folk er spredt utover drøssevis med punkter. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Er slik moderne spill tydeligvis skal være, men dice har tapt seg fryktelig med tanke på bf1942 osv til bf2. Men bf3 har ikke så bra grafikk og destruction suger egentlig i forhold til bc2, men hørte en teori her en dag og det var at bf3 kansje var ett slags prøve prosjekt med den nye motoren frostbite 2, med tanke på både bf4 og tildels moh warfighter. Så kansje bf4 blir mye bedre, men de har mistet mye tillit. Endret 12. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 flere som ikke får joinet en forbanne server uten og bli hevet ut av mange forskjellige grunner? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Problemet er at jeg synes at det ene laget blir veldig fort veldig dominerende, f.eks gode piloter og helis samler seg på samme lag så de kan rape sammen i flokk. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har miner begynt å ligge etter man har dødd igjen ? Syns jeg fikk en vehicle disabled etter jeg hadde spawnet uten at jeg fyrte av noe som helst... Eneste jeg kunne huske var at jeg hadde lagt ut miner Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Prøvde rush som defenders nå og det var ganske så latterlig. Helt umulig å defende når Gunship dropper folk overalt slik at de kommer fra alle kanter. Det eneste som til slutt fungerte var på siste punktet på Alborz mountain. Det virket som om de ikke klarte å droppe noe særlig langt ut på den ene siden, trolig pga. "kill zone" så vi fikk en slags front for første gang. Dermed klarte vi faktisk å vinne til slutt. MAV og mortars fungerte bra for å rydde dem ut fra alle steinene de lå bak. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har miner begynt å ligge etter man har dødd igjen ? Syns jeg fikk en vehicle disabled etter jeg hadde spawnet uten at jeg fyrte av noe som helst... Eneste jeg kunne huske var at jeg hadde lagt ut miner Ja, de fikset det i patchen som kom nå sist. Problemet er at jeg synes at det ene laget blir veldig fort veldig dominerende, f.eks gode piloter og helis samler seg på samme lag så de kan rape sammen i flokk. 80% av alle runder er det ett lag som dominerer det andre, men løsningen er ikke å disconnecte som mange idioter gjør, jeg har inntrykk av at det er nokså jevnt, om du havner på laget som blir rapet så tar det ett par tre runder så er det ditt lag som raper også går de 2-3-4 nye runder også blir du rapet. Slik har det ihvertfall vært for meg, det jevner seg ut etterhvert. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Har miner begynt å ligge etter man har dødd igjen ? Syns jeg fikk en vehicle disabled etter jeg hadde spawnet uten at jeg fyrte av noe som helst... Eneste jeg kunne huske var at jeg hadde lagt ut miner Ja, de fikset det i patchen som kom nå sist. Problemet er at jeg synes at det ene laget blir veldig fort veldig dominerende, f.eks gode piloter og helis samler seg på samme lag så de kan rape sammen i flokk. 80% av alle runder er det ett lag som dominerer det andre, men løsningen er ikke å disconnecte som mange idioter gjør, jeg har inntrykk av at det er nokså jevnt, om du havner på laget som blir rapet så tar det ett par tre runder så er det ditt lag som raper også går de 2-3-4 nye runder også blir du rapet. Slik har det ihvertfall vært for meg, det jevner seg ut etterhvert. Awesome! Vet du hvor lenge de blir liggende ? EDIT: -The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player's death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world. Endret 12. september 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Vel, de sa nå at de fortsatt ville ligge der etter at man var død. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Selv om det ble påstått for noen patcher siden at minene ville forsvinne kjapt når du dør, så har jeg opplevd at de ligger igjen lenge etter. Greit om du har fått lagt ut miner på et bra sted som ikke ligger så tilgjengelig i forhold til spawnsted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå