Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Com rosen var perfekt. fatter ikke at de syntes den var dårlig, for så å introdusere det elendige systemet i BC2... Knapp+stikkebevegelse hadde vært så mye mer fleksibilt og hadde fungert vel så bra på konsoll som på PC der man har mus.

Endret av MrLee
  • Liker 4
Lenke til kommentar

De tar nok ikke betalt før størrelsen på DLCen nærmer seg Vietnam til BC2...

Back To Karkand skulle være ganske likt som Vietnam til BC2.

Nye maps, nye kjøretøy og nye våpner etc. Men usikker på om de nye våpnene kunn er på de enkelte mapsa. Kjøretøyene er nok mest sannsynlig det

Lenke til kommentar

Com rosen var perfekt. fatter ikke at de syntes den var dårlig, for så å introdusere det elendige systemet i BC2... Knapp+stikkebevegelse hadde vært så mye mer fleksibilt og hadde fungert vel så bra på konsoll som på PC der man har mus.

Design-messig enig at den var perfekt, men langt nær perfekt mtp. spamming.

Lenke til kommentar

Hei:)

 

Er ikke sikker på om det har blitt nevnt her i tråden, men angående betaen som kommer i september, er det den samme betaen vi som kjøpte Medal Of Honor kommer til å bli med i? Eller får vi en "closed beta" enda tidligere? Bare lurer på om DICE har nevnt noe angående dette, har ikke følgt med så mye på E3 i år:)

Lenke til kommentar

Hei:)

 

Er ikke sikker på om det har blitt nevnt her i tråden, men angående betaen som kommer i september, er det den samme betaen vi som kjøpte Medal Of Honor kommer til å bli med i? Eller får vi en "closed beta" enda tidligere? Bare lurer på om DICE har nevnt noe angående dette, har ikke følgt med så mye på E3 i år:)

Tenker det blir "closed-beta" for pre-order og for folk som har kjøpt MoH.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har ikke DICE nevnt noe om det. Men ganske sikker på at det blir en lukket beta for de som kjøpte MoH. Ellers så ser jeg ikke helt vitsen, siden "Open Beta" er for alle.. :innocent:

Om de ekskluderer pre-orders folka blir det en svært liten beta. Jeg mener hvem er det som gidder å kjøpe MoH?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har ikke DICE nevnt noe om det. Men ganske sikker på at det blir en lukket beta for de som kjøpte MoH. Ellers så ser jeg ikke helt vitsen, siden "Open Beta" er for alle.. :innocent:

Om de ekskluderer pre-orders folka blir det en svært liten beta. Jeg mener hvem er det som gidder å kjøpe MoH?

Ja, godt mulig at de som Pre-Order BF3 får slippe inn i en eventuell closed beta. Rart om ikke. Men har ikke sett noe reklame for en "garantert beta" ang pre-order av BF3. Når man pre-ordra MoH så sto det jo over alt at man var sikra tidlig beta av BF3 innen 12 måneder.

 

Lurer på når Steam får solgt BF3 limited edition :whistle:

 

Edit:

Om de ekskluderer pre-orders folka blir det en svært liten beta.

Closed Betaer er som oftest liten\små betaer :!:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har ikke DICE nevnt noe om det. Men ganske sikker på at det blir en lukket beta for de som kjøpte MoH. Ellers så ser jeg ikke helt vitsen, siden "Open Beta" er for alle.. :innocent:

Om de ekskluderer pre-orders folka blir det en svært liten beta. Jeg mener hvem er det som gidder å kjøpe MoH?

 

Hadde MoH vært eneste måte å delta i beta på hadde jeg kjøpt det. Vurderte å kjøpe i mai, men tror det ikke blir noe av nå som open beta kommer så fort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...