Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkkurat prøvd armored kill, den der nattbana. AK er en enorm skuffelse, er faktisk ikke verdt 50 kr engang og DICE burde være flaue over at dem klarte å lage en slik ekstremt dårlig utvidelse. Hadde håpet den skulle være bra men den gang ei. Lurer også på hvilken planet samme mappet er på. Månen er for stor, månen blinder, og alt er blått samt "skyboxen" ser ut som den er lagd i paint.

 

Herregud :) Ja dette er noe skikkelig dritt ass, jeg fortjener penga mine tilbake. Skal vi gå sammen om å saksøke? Eller.. vent... kan ikke du lage et kart og sende det til DICE da, så får dem en skikkelig beskjed fra en som kan og vet hvordan. De har jo en åpen konkurranse nå om å lage kart.

Jeg har roet meg ned nå og liker AK forsåvidt.. Men, implementer features til BF2. Eller i det minste adde baner som dragon walley.

 

Jeg har også kommet meg over førsteintrykket, og det er faktisk ikke så halvgærent. Skjønt, det er ikke en like bra expansion som B2K var, men det kan bli noen gøyale stunder her. Bandar dessert og Armored kill var de beste mapsa.

Lenke til kommentar

spørs hva du liker, små maps og ingen kjøretøy eller STORE maps med stort sett alle kjøretøyene i spillet.

Presonlig anbefaler jeg AK siden i CQ springer man bare rundt i ring å capper flag med null tactics. CQ er mer rettet til cod fansen, mens AK ligner mer på stilen som var i BF2.

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Hva burde jeg kjøpe, CQ eller AK? Eier allerede B2K, tror ikke jeg gidder å kjøpe begge... Vær vennlig å reply til innlegget :)

 

Liker du små trange map eller STORE map? det er nesten bare du som kan finne ut av det, om du bare skal ha en av de.

 

Om jeg skulle valgt, så kommer nok AK foran CQ, men jeg synes CQ er konge og har hatt mange timer med morro der.

Lenke til kommentar

En ting jeg la merke til istad på Bandar Desert.

 

Jeg fikk ned et Heli med IGLA'en og fikk 2 kill, men jeg satte meg inn i tanksen rett etter jeg fyrte av og satt i tanksen da heli'en gikk ned, og la merke til att kill'sa ble registrert på tanksen og ikke IGLA'en?

 

Er dette en kjent bug?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Hva burde jeg kjøpe, CQ eller AK? Eier allerede B2K, tror ikke jeg gidder å kjøpe begge... Vær vennlig å reply til innlegget :)

AK var rett og slett gørr kjedelig. Altfor store maps og mye dødtid. Pluss det vanlige at man blir skutt ut ifra intet fra en sniper el. som ligger 5km unna, samtidig som man blir møtt med en skur av raketter fra både helikopter og fly samtidig. Om du liker store trege maps så er AK for deg. Om du liker rask intens og 100% balansert action så er CQ for deg.
Lenke til kommentar

En ting jeg la merke til istad på Bandar Desert.

 

Jeg fikk ned et Heli med IGLA'en og fikk 2 kill, men jeg satte meg inn i tanksen rett etter jeg fyrte av og satt i tanksen da heli'en gikk ned, og la merke til att kill'sa ble registrert på tanksen og ikke IGLA'en?

 

Er dette en kjent bug?

 

Kjent bug ja. Mange minekills som har blitt tank kills for meg.

 

@Kim Bare idioter som spammer Mcommene. Latterlig OP i rush det der gunshipet. Iallefall hoved kanonen. Ser alt og dreper hvis skudde treffer innen en meter. Skader ut til 2 meter (?)

 

Tror iallefall alle hate meg sist runde. 16 stk med igla. Men på den posetive siden så nærmer folk seg 500 kills med igla nå.

Lenke til kommentar

Bare ler av alle som ikke ble fornøyd, jeg stortrives. Ser nydelig ut på ultra, og fpsen er faktisk bedre enn den jeg får på back to karkand. bare å slenge seg inn i en 64 spillers server uten fast respawn. &--#60;3

 

Detter merket jeg også, flyter bedre til tross for de enorme brettene. BTK virker dårlig optimalisert i forhold. Farge settingene i BF3 føles helt på trynet ut til tider ja, og DICE er ekstremt glad i bloome oss faen i hjel på enkelte maps.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...