Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkkurat prøvd armored kill, den der nattbana. AK er en enorm skuffelse, er faktisk ikke verdt 50 kr engang og DICE burde være flaue over at dem klarte å lage en slik ekstremt dårlig utvidelse. Hadde håpet den skulle være bra men den gang ei. Lurer også på hvilken planet samme mappet er på. Månen er for stor, månen blinder, og alt er blått samt "skyboxen" ser ut som den er lagd i paint.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er fast vehicle spawn, burde ikke være lov å ha på serverne. Gunship kommer opp med en gang igjen og er tankser over alt.

Hva med å velge en server som IKKE har dette da?

Blir som å whine på dårlige admins, man MÅ ikke spille på disse serverne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er fast vehicle spawn, burde ikke være lov å ha på serverne. Gunship kommer opp med en gang igjen og er tankser over alt.

Nå har det seg slik at mange servere ikke har skrevet det i tittelen på serveren...

• Liker 1
Lenke til kommentar

dette gikk jo unna... 11,4 MB/s :D

Bra de har gode servere :w00t:

ta bort et 1 tall så har du hastigheten min :S

Godt de bygger ut fiber i full fart her jeg bor! :D

Armored Kill var like bra som jeg forventet, masse kjøretøy og STORE maps :D me like!

Nå har man jo alt fra CQ til store map.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at mange servere ikke har skrevet det i tittelen på serveren...

Du skal fortsatt kunne se server settings i server info.

Lenke til kommentar

Akkkurat prøvd armored kill, den der nattbana. AK er en enorm skuffelse, er faktisk ikke verdt 50 kr engang og DICE burde være flaue over at dem klarte å lage en slik ekstremt dårlig utvidelse. Hadde håpet den skulle være bra men den gang ei. Lurer også på hvilken planet samme mappet er på. Månen er for stor, månen blinder, og alt er blått samt "skyboxen" ser ut som den er lagd i paint.

Herregud :) Ja dette er noe skikkelig dritt ass, jeg fortjener penga mine tilbake. Skal vi gå sammen om å saksøke? Eller.. vent... kan ikke du lage et kart og sende det til DICE da, så får dem en skikkelig beskjed fra en som kan og vet hvordan. De har jo en åpen konkurranse nå om å lage kart.

Lenke til kommentar

Herregud :) Ja dette er noe skikkelig dritt ass, jeg fortjener penga mine tilbake. Skal vi gå sammen om å saksøke? Eller.. vent... kan ikke du lage et kart og sende det til DICE da, så får dem en skikkelig beskjed fra en som kan og vet hvordan. De har jo en åpen konkurranse nå om å lage kart.

Jeg har roet meg ned nå og liker AK forsåvidt.. Men, implementer features til BF2. Eller i det minste adde baner som dragon walley.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...