Simkin Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Hvorfor skal du som infanteri, ha så mye fordeler mot et kamphelikopter? Mange fordeler? Hvor mange helikopter kills tror du en infanterist har? Og hvor mange infanterist kills tror du et helikopter har? En infanterist blir regelrett most i de aller fleste møter med et AH. Hadde han hatt mange fordeler ville dette aldri vært tilfellet.Det skal ikke være slik at en infaterist kun klarer 1 av 1000 helikopter dersom han er heldig. Se også på kill/death ration på folk som flyr mest AH. Jeg garanterer at den er ekstremt stor. Så en infanterist som løper rundt på beina på et vehicle map, skal ha mange fordeler mot et kamphelikopter mener du? Ikke nok med att Jet er dominerende, men i tillegg skal alle løkene som løper rundt også kunne få ned et heli på null komma niks? Kansje du heller skal begynne å spille CS eller COD? Balansering er greit, men det kan jo ikke være slik att alle skal ta alle like lett, det blir jo helt på trynet. Endret 7. september 2012 av FiveInline 1 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Hvorfor skal du som infanteri, ha så mye fordeler mot et kamphelikopter? Mange fordeler? Hvor mange helikopter kills tror du en infanterist har? Og hvor mange infanterist kills tror du et helikopter har? En infanterist blir regelrett most i de aller fleste møter med et AH. Hadde han hatt mange fordeler ville dette aldri vært tilfellet.Det skal ikke være slik at en infaterist kun klarer 1 av 1000 helikopter dersom han er heldig. Se også på kill/death ration på folk som flyr mest AH. Jeg garanterer at den er ekstremt stor. Så en infanterist som løper rundt på beina på et vehicle map, skal ha mange fordeler mot et kamphelikopter mener du? Ikke nok med att Jet er dominerende, men i tillegg skal alle løkene som løper rundt også kunne få ned et heli på null komma niks? Kansje du heller skal begynne å spille CS eller COD? Balansering er greit, men det kan jo ikke være slik att alle skal ta alle like lett, det blir jo helt på trynet. 100-2 som jeg ser skjer litt for ofte for helikoptere, peker på ubalanse. Mens neste på listen har kanskje 30-10 eller verre. Endret 7. september 2012 av bigggan Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) ---------------- Endret 7. mai 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Så en infanterist som løper rundt på beina på et vehicle map, skal ha mange fordeler mot et kamphelikopter mener du? Ikke nok med att Jet er dominerende, men i tillegg skal alle løkene som løper rundt også kunne få ned et heli på null komma niks? Kansje du heller skal begynne å spille CS eller COD? Balansering er greit, men det kan jo ikke være slik att alle skal ta alle like lett, det blir jo helt på trynet. En infanterist, må antagelig bruke ihvertfall 15 sekunder (og 2-3 raketter) på å få ned et AH med to mann i, og normalt vil AH-gunneren drepe infanteristen først 19 av 20 ganger i en duell. Det er ikke der ubalansen ligger, to mann som samarbeider og har riktig utstyr skal alltid ha en stor fordel mot en mann alene, men dette må fungere begge veier. Ubalansen oppstår når det ikke spiller noen rolle hvor mange folk det var på bakken med AA-raketter for heliet er fortsatt umulig å skyte ned. Klarest var dette på Wake Island hvis forsvarende lag ble tvunget tilbake til B flagget, da var det strengt tatt ikke vits å spille mer. Tanks kan du gjemme deg for bak vegger og andre ting, men luftstyrkene var du exponert for uansett. Å spawne på B da betydde at du ga bort poeng til andre laget, ene laget quitter og serveren er halv-tom neste runde. Når spillet er balansert så skal det holde at hoveddelen av forsvarende lag spawner som engi med AA. Først tar de ut heliene (eller jager de på avstand) og kanskje et fly, deretter kan de konsentrere seg om de 2 eller 3 tanksene som omringer basen, og til slutt vil de greier å kommer seg ut av basen og ta igjen et annet flagg. Det er dette som er balanse, selv om et lag blir presset inn i et hjørne så har de fortsatt muligheten til å re-gruppere oh sparke tilbake, det er dette som fører til jevne kamper der frontene bølger. DET ER DA BATTLEFIELD ER GØY. Og jeg regner med at det er hovedmålet til DICE, å lage et balansert spill der flest mulig av spillerne har det gøy. 1 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg hater lyden fra helli/cobra når det skyter rakketer, høres helt merkeliig ut! Virkes sikkert litt sær ut nå, men syntes det ødelegger mye av opplevelsen. Men er vell kanskje slik det høres ut i real life? Var i hverfall veldig annderledes lyd i bf2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Men så var det mye som var anderledes i bf2, men så var det spillet 10 ganger bedre også. Syns lyden er kul når de flyr over deg å skyter missiler. Verste lyden jeg veit om er den bugga auto speed hacj kniven i dette spillet, kan stå 10 meter bak en anna spiller, trykke knive knappen så er du plutselig oppi ansiktet til fienden. Jeg skvetter litt til hver gang jeg hører den lyden, da veit jeg at jeg er dau, men noen ganger er det jo team mates som leker seg heldigvis. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 savner ett helt åpent ørken brett, nesten uten noen byggninger. Litt som El Alamein! Du trenger ikke vente lenge da de utgir en ny DLC neste uke der ett av kartene er veldig åpent med ørken tema! Om jeg ikke tar feil så er også dette kartet det største som noensinne har vært i ett BF spill også. Ønsket ditt er herved oppfylt! nope, vet hvilke brett du snakker om..husker ikke navnet i farta, men det brettet har også mye byggninger og utifra hva jeg har sett, så foregår meste av kampene der. En annen ting, er at det brettet har en helt annen atmosfære, en hva det feks er på operation firestorm. Men man vet jo aldri, er godt mulig jeg blir positivt overrasket Men så spiller jeg også på ps3, så godt mulig ting teer seg litt annderledes på pc med 64 spillere Brettet er ca 5 kvadratkilometer stort så det vil jo være litt variasjoner der, men brettet fikk skryt pga ta det minnet om "Thunder Run" brettet i SP som jo består for det meste av åpen ørken. Flere av videoene jeg har sett viser store åpne områder også, så du får nok noe å kose deg med! En nedtur for deg at du spiller på PS3 men, det kan bli langt mellom fiendene der! Men som sagt, jeg liker ikke atmosfæren i bandard desert, som brettet heter. Alt er "rødt", siden det skal forestille sent på kvelden.Syntes det ikke har vært helt vellykket dessverre, men sikkert en god del bedre på pc. Jeg vill ha et helt rent ørken brett,med meget få byggninger, med full sol og/eller litt skyer, som feks i operation firestorm. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Men så var det mye som var anderledes i bf2, men så var det spillet 10 ganger bedre også. Syns lyden er kul når de flyr over deg å skyter missiler. Verste lyden jeg veit om er den bugga auto speed hacj kniven i dette spillet, kan stå 10 meter bak en anna spiller, trykke knive knappen så er du plutselig oppi ansiktet til fienden. Jeg skvetter litt til hver gang jeg hører den lyden, da veit jeg at jeg er dau, men noen ganger er det jo team mates som leker seg heldigvis. jeg blir nesten litt små gal av konstant lyd fra fly og helli!! Savner de store åpene brettene med kun infanteri og kjøretøy. For at jeg i det hele tatt skal få en snau følelse av krig, så hadde det i hvertfall hjulpet uten jagerfly og helli som konstant flyer over med sine diverse lyder! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kan ikke si jeg har det problemet med lyd bilde, men jeg bruker ikke war tapes innstillingen om den fins inne i spillet, eller så er det fordi jeg ignorer mange av lydene som ikke betyr noen fare der og da, nå om dagen går mye på automatikken mens jeg spiller, så det er mye uviktig jeg ikke får med meg, men så er det også mye uviktig jeg faktisk får med meg, om det ga noen mening. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Spillte nå nettopp, og en hadde 120-13 elns. Opplever det ganske regelmessig Endret 8. september 2012 av bigggan Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Kan ikke si jeg har det problemet med lyd bilde, men jeg bruker ikke war tapes innstillingen om den fins inne i spillet, eller så er det fordi jeg ignorer mange av lydene som ikke betyr noen fare der og da, nå om dagen går mye på automatikken mens jeg spiller, så det er mye uviktig jeg ikke får med meg, men så er det også mye uviktig jeg faktisk får med meg, om det ga noen mening. joda, lyden er bra den i forhold til mange andre fps spill, men kan bli litt for mye innimellom, hvis du forstår? Jagerflyene "tar" litt for mye lyd, blant annet. Endret 8. september 2012 av dan83 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 er ikke ECM tatt vekk fra helikopter i den siste patchen? for jeg ser flere som bruker den i helikopteret. stinger fungerer alfor bra nå så hva skal man da med helikopter da det blir skutt ned hele tiden? og det at tanks nå har lengre loading tid mellom bruk av canon og shells er bare tåpenlig. sånn som den var før patchen var best for alle. men de skal vell egentlig klargjøre spillet for armour warfear. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Spillte nå nettopp, og en hadde 120-13 elns. Opplever det ganske regelmessig Hva slags servere er det du spiller på? Og det er vel ikke noe rart folk får slike kd når hele motstander laget er tilbakestående, hjelper lite med nerfs da. Kan ikke si jeg har det problemet med lyd bilde, men jeg bruker ikke war tapes innstillingen om den fins inne i spillet, eller så er det fordi jeg ignorer mange av lydene som ikke betyr noen fare der og da, nå om dagen går mye på automatikken mens jeg spiller, så det er mye uviktig jeg ikke får med meg, men så er det også mye uviktig jeg faktisk får med meg, om det ga noen mening. joda, lyden er bra den i forhold til mange andre fps spill, men kan bli litt for mye innimellom, hvis du forstår? Jagerflyene "tar" litt for mye lyd, blant annet. Nja, godt mulig jeg er halvt døv, men med mindre jeten flyr rett over deg så syns jeg ikke de er så ille, mulig jeg også lider av dårlig headsett syndromet. Endret 8. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Lyden er perfekt imo. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Noen andre som har problemer med server lista i battlelog? Har reinstallert nettleser, reinstaller battlelog, prøvd Chrome FF samt IE uten at problemet forsvinner. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 grr.. amatøren prøver seg... Får ikke teamspeak til å fungere... ender alltid opp med noen russere som sitter og prater om noe helt annet enn spill .... Og nå får jeg ikke opp enemies på map, men mulig det var tilfelig med to forskjellige servere på rad Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Lydbildet i BF3 er upåklagelig for min del. Der er Dice flinke etter min mening. I hvertfall når jeg spiller med headsett (alltid). Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Lydbildet i BF3 er upåklagelig for min del. Der er Dice flinke etter min mening. I hvertfall når jeg spiller med headsett (alltid). Mye god lyd ja, men litt skuffet over lyden når du avfyrer skudd fra enkelte våpen.. Lenke til kommentar
supercalle Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kan ikke si jeg har det problemet med lyd bilde, men jeg bruker ikke war tapes innstillingen om den fins inne i spillet, eller så er det fordi jeg ignorer mange av lydene som ikke betyr noen fare der og da, nå om dagen går mye på automatikken mens jeg spiller, så det er mye uviktig jeg ikke får med meg, men så er det også mye uviktig jeg faktisk får med meg, om det ga noen mening. joda, lyden er bra den i forhold til mange andre fps spill, men kan bli litt for mye innimellom, hvis du forstår? Jagerflyene "tar" litt for mye lyd, blant annet. Tja, hvis du i virkeligheten hadde stått ut på en slagmark og et jagerfly hadde sust over hodet på deg ganske lavt (som ikke er naturlig, men det skjer jo hele tiden i BF3) så hadde nok det jagerflyet "tatt" mye av lyden ja Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Men i virkeligheten så behøver ikke ett fly fly lavt for å høres, eller om du hører jet flyene så er du egentlig død i vkrkeligheten, med mindre du er på riktig side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå