Kakeshoma Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det feteste er online coop mot båtts... Hadde elsket å se det... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvordan blir det egentlig med Back to Karkand? Kan man spille de kartene i vanlig multiplayer, eller er de egne kart med egne våpen, som ikke har med stats? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 ???? Helt sikkert vanlig... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ok, men hvis de "gamle" våpnene bare kan brukes på BTK kartene, blir ikke det litt feil da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvilke gamle våpen? Skal ikke si det sikkert, men tror de "gamle" våpnene også er i grunnpakken... Men hadde vært uklokt å seperere BTK så mye når de er så populære. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 BF3 vil få 3x fler DLCer enn BC2. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Tor jeg leste tidligere i tråden at remake-våpnene bare kan brukes i BTK kartene. Men finner ingen sikker kilde på dette. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden; hvilke jagere/bombere kan vi regne med å få fly? Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Da er EA sin livestream med Q/A for BF3 live! http://live-event.ea.com/e3/chat/battlefield Lenke til kommentar
Mc G Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Da er EA sin livestream med Q/A for BF3 live! http://live-event.ea.com/e3/chat/battlefield Ah Nydelig! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Mye bedre med EA/Dice folk som ve hva de snakker om i stedet for gutta fra ODG som bare snakket om hva de gjorde i militæret. Endret 8. juni 2011 av Norbit Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Utrolig retarde spørsmål... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 fikk nå litt info Hva da? Måtte gå før slutten... Lenke til kommentar
siindre Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Da er EA sin livestream med Q/A for BF3 live! http://live-event.ea.com/e3/chat/battlefield Ah Nydelig! Fikk bare med meg siste 10 minuttene når de snakket om battle log. Hørtes veldig spennende angående å sette opp matches, recording og etc. Real time statstracking har vi jo hørt. Noen som kan fortelle meg om det ble sagt noe annet interessant? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Q&A session med zinto! --> http://battlefieldo.com/?page_id=1076 Endret 9. juni 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Er det noen som kan lage/skaffe/linke til et wallpaper for to skjermer. Har oppløsningen 3360x1050. Hver skjerm er 1680x1050. Har googlet men finner ikke den offesielle kule battlefield 3 wallpaperen i så stor oppløsning Please help a brother out... PS! Gleder meg som en unge til BF3... Endret 9. juni 2011 av Megaoctane Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden; hvilke jagere/bombere kan vi regne med å få fly? Spørs om ikke F35 gjør comeback ettersom det er lite annet nytt på horisonten for USA, evt F22. Muligens F/A 18 Super hornet om det er USMC. BF2 hadde jo fighters og bombers, så det er godt mulig vi ser 2 flytyper på hver side i BF3. BF2 hadde F35/F15 combo. Eller er det jeg som husker feil? Håper på A10 comeback selv. Dem ser vi jo sånn halvveis gjøre gun-runs i den ørkenvideoen over den artilleribasen. Om de blir spillbare derimot? På opfor siden vet jeg sannelig ikke. SU34 var vel tilgjengelig i BF2, spørs om de bruker de samme flyene igjen, til tross for at det er lite nytt ute ennå. Kan være de prøver seg på en PAK FA? T-50? SU-35? Su-25TM/Su-39 om A10en blir tilgjengelig på USMC siden vil jeg tippe? Det spørs egentlig hvor avansert og velstående DICE vil få opfor til å fremstå. Endret 9. juni 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå