Berniy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Dritt patch fucka opp Attack Heli til tusen... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Jeg er veldig utradisjonell da det gjelder våpen, så jeg syntes att det er digg de våpenene alle bruker blir litt nerfa.Pr0 spillere bruker jo kun M16 selv, skal vedde på att det er fordi de ikke får til å bruke andre ting. Har f.eks aldri sett en pr0 med LSAT, M26Frag & SCAR-L. Er det for vanskelig for dem å bruke? AEK blir sikkert det nye n00bvåpenet nå, har ikke reload tiden blitt raskere ? EDIT: Har M16 fått rekylen endra fra 0.25 til 0.26, og samtidig kan ikke de som bruker den bli suppressa? Om så er tilfellet så er jo folk som klager nå retards, da våpenet har marginalt mer rekyl og de som ikke bruker det blir påvirket av suppression. Endret 5. september 2012 av Karmany. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Har noen et forslag til et Engineer våpen som er treffsikkert på litt lengre avstander? Gjerne m/ accessories. Føler at G53 virker OK, særlig med heavy barrel og single fire, men vegrer meg litt for å sette ACOG på den. EDIT: Er ikke noe poeng å bare sende link til våpen-stats, da jeg er mer interessert i personlige vurderinger og følelse av våpnene. Endret 5. september 2012 av Barista Bob Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 SCAR-H er den jeg har brukt desidert mest som engi hvertfall. Har ikke spillte så mye engi i det siste, men er nok en grunn til at jeg har mye mer kills med den enn de andre. Men er SG553 jeg har høyest accuracy med. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Tenkte litt på SCAR-H også faktisk, så skal vel sette opp den med ACOG og Heavy Barrel. Ser nå at på Battlelog står det at ACW-R har Range: Long. Har bare brukt den i Gun Mastery, men kanskje på tide å teste den. Endret 5. september 2012 av Barista Bob Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 SCAR-H skiller seg ut fra resten av karabinene slik som G3A3 skiller seg ut fra riflene til Assault. God skade og lav skuddtakt. Bruker den med bipod, Hbar og 3.4 - 4x scope. Alternativt M4A1 med samme accessories, morsomt våpen. Noe av det viktigste er at våpnene må ha single fire! 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har ca. 350 kills på både M4 og Scar-H. Scar-H har jeg ikke likt noe særlig men brukte den endel pga. assigments. Den funker ikke spesielt bra i CQ så trolig er den litt bedre på lange hold m/heavy barrel. M4 var den børsa jeg startet med da jeg begynte med BF3, men likte den aldri noe spesielt. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nei, jeg skulle nesten ønske jeg likte M4 bedre, siden den er en av de mest ikoniske våpnene i spillet (utenom M16 og noen AK'er), men den skuffer veldig. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) EDIT: Har M16 fått rekylen endra fra 0.25 til 0.26, og samtidig kan ikke de som bruker den bli suppressa? Om så er tilfellet så er jo folk som klager nå retards, da våpenet har marginalt mer rekyl og de som ikke bruker det blir påvirket av suppression. Hmm, da skjønner jeg litt mer. - Har skjedd hver gang jeg har spilt i det siste at jeg skyter på noen som har M16 og ikke ser en dritt på grunn av supression, og de skyter meg så lett som bare det. - Har irritert meg over det flere ganger siden jeg mente at de burde sett ennå mindre enn meg. - Det bør de jo fikse snarest - mye viktigere enn rekylen. Endret 5. september 2012 av kjetilkl Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Faen ta alle dere små whinere, deres feil at mitt yndlingsvåpen nå er totalt forskjellig fra hva det pleide og være. Du har enda Aug, M416 og AEK så slutt å whine. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 SELVFØLGELIG oppdateres battlelog denne veldige fridagen. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 hvordan får jeg kjøpt premium billigst? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Så kult at armored kill har kommet ut! Og at jeg har premium, lastet ned armored kill og jeg ikke får spilt det! Vær gang jeg prøver og connect'e til en server så får jeg det samme om at jeg må installere bf3, så syncer den med cloud. åpner battlelog i en ny fane også skjer det ikke en drit. prøver igjen og igjen.. EDIT: nvm, tok repair game også funket det Endret 5. september 2012 av R3pulsive Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Så kult at armored kill har kommet ut! Og at jeg har premium, lastet ned armored kill og jeg ikke får spilt det! Vær gang jeg prøver og connect'e til en server så får jeg det samme om at jeg må installere bf3, så syncer den med cloud. åpner battlelog i en ny fane også skjer det ikke en drit. prøver igjen og igjen.. Armored Kill har bare kommet ut til PS3. For å løse problemet ditt, gå inn på Origin og trykk på Repair på BF3. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Så kult at armored kill har kommet ut! Og at jeg har premium, lastet ned armored kill og jeg ikke får spilt det! Vær gang jeg prøver og connect'e til en server så får jeg det samme om at jeg må installere bf3, så syncer den med cloud. åpner battlelog i en ny fane også skjer det ikke en drit. prøver igjen og igjen.. EDIT: nvm, tok repair game også funket det PS3? På PC var det bare patchen. Og ikke DLC'en, om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) fant ut det nå herregud så stygt av dem, drive å tease sånn. Finner jo masse servere med armored kill osv. EDIT: wow, har de fjernet flares på gunner. Stakkars de som sitter i helikopter -.- Endret 5. september 2012 av R3pulsive Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tenkte litt på SCAR-H også faktisk, så skal vel sette opp den med ACOG og Heavy Barrel. Ser nå at på Battlelog står det at ACW-R har Range: Long. Har bare brukt den i Gun Mastery, men kanskje på tide å teste den. ACW-R anbefales av meg om du er mye på mellom og langdistansemap da den har veldig lav recoil. Nedsiden er selvsagt at du nesten alltid trenger 6 skudd for å drepe noen med mindre de har nesetippen sin mot din (5 skudd i nærkamp). Heavy barrel føles ikke like nyttig på dette våpenet som på andre, personlig så foretrekker jeg supressor og bipod på min. Men HB er selvsagt ikke feil heller. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 fant ut det nå herregud så stygt av dem, drive å tease sånn. Finner jo masse servere med armored kill osv. EDIT: wow, har de fjernet flares på gunner. Stakkars de som sitter i helikopter -.- Syntes det var på tide at de fjernet flares, var til tider umulig å ta ut et helikopter hvor både pilot og gunner sammarbeidet Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hvilken server spiller folk på? Trenger super nOOb server å starte på.og så kan jeg holde meg unna hardcore steder som dere er på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå