Vice Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Jeg stod på Kharg Island og tok ut vogn etter vogn uten soflam. Synes strengt tatt disse er alt for effektive. Det var jo ikke en stridsvogn som overlevde lenger enn ett minutt i de kampene der. Da har du hatt griseflaks.Lock-on tiden er ekstremt lang og lock-on distansen er ekstremt kort uten Soflam. Den er ikke effektiv i det hele tatt uten Soflam. Det trengs også mer enn bare én Javelin rakett for å ta ut en stridsvogn. Endret 3. september 2012 av Vice Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg stod på Kharg Island og tok ut vogn etter vogn uten soflam. Synes strengt tatt disse er alt for effektive. Det var jo ikke en stridsvogn som overlevde lenger enn ett minutt i de kampene der. Da har du hatt griseflaks.Lock-on tiden er ekstremt lang og lock-on distansen er ekstremt kort uten Soflam. Den er ikke effektiv i det hele tatt uten Soflam. Det trengs også mer enn bare én Javelin rakett for å ta ut en stridsvogn. Mulig jeg hadde en god runde Forresten, er det mulig å se seg rundt inne i flyet, altså se til sidene når du flyr osv.? Sykt irriterende å kunne kunne se fremover når du flyr. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Høyre musknapp og C for tredjeperson (normal only) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Det skal da være mulig det (?), husker ikke hvordan siden jeg ikke har spilt BF3 på lang tid nå. /Too slow, too late.../ Endret 3. september 2012 av oOF Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Høyre musknapp og C for tredjeperson (normal only) Takk for tipset, det gjør jo faktisk en verden av forskjell Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Men skal du bli noe i nærheten av "grei nok" i fly, så må C knappen, eller annen valgfri knapp brukes aktivt når man dog fighter og til generelle andre ting også må man jo ha air radar så klart. Er bare deilig å fly rundt uten ifra når du tar ned andre jets. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er der jeg sliter. Vil si at jeg har blitt ganske flink i å fly, men uten air radar blir man fort tatt ned. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Sliter med det selv. Spiller i hovedsak hardcore og da ser du kun innenfra, men jeg har ikke radar enda så blir fort jaget rundt. Men er man ikke skjult for radar når man har stealth. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Må ha air rader for å tracke fly man "ikke kan se", men derfor må du også bruk C knappen flittig for å få større fov på en måte, er mange ganger du ikke kan se flyene i dog fight når du sitter inne i flyet, men da kan du mange ganger se de utafor flyet, men er jo noen ganger du ikke kand et heller og da er de som regel bak deg, lol, verste er de som ikke kan noe anna enn å fly i ring, men det gjelder alle spill det er fly i, baah. Nei, man er ikke skjult for radar når man bruker stealth, stealth er for å få mindre lock avstand, men om du flyr lavt ned til bakken så blir du borte tror jeg også blir du borte i noen sekunder om du bruker ecm jammer. Jeg bruker air radar, flares og rocket pods, ecm jammer kan fungere, men den er litt fucka på fly og det eneste den gjør er å forhindre lock, dvs på heli så kan den forvirre missiler, men de har alltid truffet meg når jeg har brukt ecm jammer i fly. Men kjører man heli så skal piloten bruke ecm og gunner bruke flares, funker jo best om man er på samme ts, vt osv. Tja, dere kan jo få vite hva jeg mener om campe moden hardcore hvis dere absolutt vil det, men det er ikke pent. Endret 3. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) ECM funker som den skal. Må bare passe på å bruke den før fienden får lock on. Fyrt av 3000 stinger/igla (150 kills ^^) og aldri greid å locke på ett fly/heli mens det har aktivert ECM. Og nå forsvinner flares fra gunner sete i heli :o Endret 4. september 2012 av Veritas_ Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Nei, er jo det jeg sier, dvs si, jeg sa "forhindre lock". Men på heli så kan den fungere noen ganger etter at missilet er på vei, men på fly så funker det egentlig aldri når missilet er på vei så da er det bare å håpe at det er en fyr med igla og ikke en AA som skøyt. Men det er litt ymse på heli også, noen ganger når jeg har hatt 2 missiler etter meg også aktivert ecm jammer så pleier den ene å treffe, men den andre bare leker jojo og kjører i bakken eller noe. Men når ecm jammer er aktivert så får man ikke lock på 3-5 sek eller noe? Også det tar egentlig 10sek å reloade ecm, mener det gjør det med flares også, men hvis ecm funker i 5sek etter at du har sluppet den ut så er det på en måte bare 5sek reload tid, hvor den ikke funker. Endret 4. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser veldig tåplig ut når en igla er etter ett helikopter som bruker ECM etter missilet er på vei. Den spinner rundt helikopteret til ECMen er bort og så treffer den helikopteret. Kan umulig være en "feature". Er nok dette som gjør at det virker som om ECMen virker noen ganger. Hvis du flyr lavt nok smeller iglaen rett i bakken mens den spinner rundt helikopteret. Som du selv sa ^^ 5/5 ja Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tja, jeg mener nå at jeg har klart å få samme effekt mens jeg har vært oppi lufta også, men jeg må innrømme at så lenge ingenting treffer meg så følger jeg ikke noe særlig på de rakettene/kulene you name it som ikke treffer, følger nok 110% mer med på de som faktisk treffer. Dvs, om de flyr rett forbi cockpiten så begynner jeg jo å vurdere å flytte litt mer på meg. Men jeg bruker uansett ecm på alle heli, utenom transport heli, men det flyr jeg vel kansje 1 gang per måned og det har jo bare flares så. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Så ECM jammer er bedre til heli enn flares? Jeg synes locktiden ble altfor kort etter den updaten, som gjør at jeg ikke rekker å jamme om jeg skyter på noe allerede. Jeg føler også at ECM er ubrukelig når jeg flyr jet, og jeg har alltid brukt flares. Jeg har ikke spilt så mye BF (ihvertfall ikke i det siste), men jeg har over 2000 kills i fly med air radar, rocket pods og flares. Alt annet er for meg ubrukelig. Har hørt noe om en Armored kill - kommer det nye jets da? Med to seter? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Med tanke på hvor lite område det faktisk var mulig å få lock på med stinger/igla så var den korte lock tiden det eneste som reddet de ifra å være helt ubrukbare. Nå øker de range og sørget for at vi kan locke på heli som flyr lavt. For det var det tåpeligste av alt, ikke kunne locke på et heli som hovret 5 meter over hodet ditt. Sammen med fjerningen av flares hos gunner så bør heli-horer føle seg litt mer utrygge med meg på brettet ihvertfall. Endret 4. september 2012 av Topguy Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Så ECM jammer er bedre til heli enn flares? Jeg synes locktiden ble altfor kort etter den updaten, som gjør at jeg ikke rekker å jamme om jeg skyter på noe allerede. Besto comboen er når piloten bruker ECM og gunner bruker flares. Med litt god flyging(inn å skyt, så stikk av) så blir dere aldri skutt av lock ons. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har hørt noe om en Armored kill - kommer det nye jets da? Med to seter? Kommer ingen nye jets til AK. Eneste nye flyet er gunship. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Patchen er ute nå. (bare patchen) Endret 4. september 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Noen som har patchnotes? Battlelog ser ut til å være utilgjengelig for øyeblikket. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Bare jeg som har mistet alle vennene mine på battlelog? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå