Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Det er faen ikke kødd en gang. Skal sies at jeg i BF2 var talentløs og ikke hadde PC til å spille spillet skikkelig, men i løpet av 150 timer kom jeg ikke lenger enn til Gunnery Sergeant. Og awardsa var mye kulere der.

Men for all del, jeg har det mye gøy med BF3 også, selv om forgjengeren hadde en viss sjarm jeg skulle ønske de kunne fått med i BF3 også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager da, skal si ifra neste gang når det er en spøk, hadde dere lest litt i tråden så ser dere lett at jeg er bf2 fanboy, for det spillet var bare så mye bedre, mye bedre gameplay, movements osv, mye bedre vehicle gameplay også, jeg driter langt i rank, rank og stats har ingenting å si utenom å få en følelse av å har større kuk.

Lenke til kommentar

Har denne lag'en som var for en stund siden begynt igjen?

Jeg får plutselig skikkelig lag, type nettverks lag fra tid til annen nå.

Hvordan opplever du det? Hos meg er det akkurat som om jeg "glir" noen ekstra cm hver gang jeg flytter på meg, det er helt uholdbart...

Lenke til kommentar

Opplevde igår på en server at man nesten satt seg fast selv om det ikke var noe å sette seg fast i, lagget i heli/fly også, men det tror jeg var selve servern sin feil, for det var helt 100% på alle andre servere jeg prøvde på, så svaret for min del er nok nei, med mindre det har skjedd noe nytt de siste 8 timene.

Lenke til kommentar

Var ikke klar over at kula går tvers gjennom dersom man headshotter noen med sniper. Hadde en artig episode hvor jeg løp rundt med L96 på CQ for å unlocke en assignment. Jeg sikter opp et headshot på en fiende og like før jeg skyter så spawner det en ny fiende på han jeg siktet på. Denne nye karen løper rett inn i skuddlinja slik at jeg treffer hodet hans først og så den andres. Boom, double kill på et skudd. :green:

Lenke til kommentar

Var ikke klar over at kula går tvers gjennom dersom man headshotter noen med sniper. Hadde en artig episode hvor jeg løp rundt med L96 på CQ for å unlocke en assignment. Jeg sikter opp et headshot på en fiende og like før jeg skyter så spawner det en ny fiende på han jeg siktet på. Denne nye karen løper rett inn i skuddlinja slik at jeg treffer hodet hans først og så den andres. Boom, double kill på et skudd. :green:

fikk dobbel hs på 999-1000 meter :) var på to servere med god ping og fps. men masse lag :confused:

Lenke til kommentar

Hei! Kunne tenkt meg og spille sammen med noen andre folk, noen som har noen tips?

Kan snakke på skype eller no mens man speller eller? Har ikke spelt BF3 så mye, pga jeg ikke har hatt noen å spelle med. Er nok ikke no særlig god lenger heller, Men om det er noen som har lyst eller no sånt, så bare si ifra..

Lenke til kommentar

Hvordan opplever du det? Hos meg er det akkurat som om jeg "glir" noen ekstra cm hver gang jeg flytter på meg, det er helt uholdbart...

Det er akkurat som om jeg plutselig setter meg fast i noe, jeg får en slik "frem og tilbake" bevegelse. Både når jeg løper og i heli/jet.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...