Mala Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Syns fortsatt BF veteraner skal få M1 Garand i det minste Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bare gøy med gamle våpen, bare for gøy. Skader jo ingen på noen som helst måte Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Da kan de også ta med et par vannpistoler man kan ha det litt gøy med også Selv synes jeg det skal kunn være moderne våpner Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Pfff, kjedelig sammenligning. Hva gjør det om en fyr dreper deg med en Thompson i BF:BC2 f.eks? Bare enda et våpen å få gullstjerner på Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Gjør ingenting, så lenge de begrenser de gamle våpnene som blir tatt inn. Bare de ikke setter inn V-2 som et alternativ De Amerikanske styrkene bør i hvert fall ikke ha gamle våpen som mulighet. Altså våpen som ble produsert før Vietnamkrigen. Bruker USA våpen som er noe særlig eldre en M16? Endret 8. juni 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 De bruker jo bla M2 fra slutten av ww1, M14 fra vietnam, mp5 fra 60-talet osv.. med visse forbedringer/oppgraderinger seff. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Syns fortsatt BF veteraner skal få M1 Garand i det minste Synes de først kan fikse BF veteran systemet sånn at det fungerer tilfredstillende, har prøvd å registrere meg ett titalls ganger uten at det hjelper... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 ja, jeg skulle hatt 4 minst (Vietnam, BF2, 2142, BC1, BF heroes), har 2 ingame i BC2 :/ Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Syns fortsatt BF veteraner skal få M1 Garand i det minste Synes de først kan fikse BF veteran systemet sånn at det fungerer tilfredstillende, har prøvd å registrere meg ett titalls ganger uten at det hjelper... Send en mail til EA, de er utrolig proffe på kundeservice, i hvert fall de gangene jeg har tatt kontakt. De oppdaterte min status manuelt 10 minutter etter at jeg hadde sendt mail. Enig i at de burde fikse det systemet ordentlig uansett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 joa, de hjelper de. Det var slik jeg fikk Vietnam registrert Og hvis jeg sjekker online profilen min på battlefield.com, står det 4, men ingame står det bare 2 merkelig nok. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Syns fortsatt BF veteraner skal få M1 Garand i det minste Synes de først kan fikse BF veteran systemet sånn at det fungerer tilfredstillende, har prøvd å registrere meg ett titalls ganger uten at det hjelper... Send en mail til EA, de er utrolig proffe på kundeservice, i hvert fall de gangene jeg har tatt kontakt. De oppdaterte min status manuelt 10 minutter etter at jeg hadde sendt mail. Enig i at de burde fikse det systemet ordentlig uansett. Får prøve det da Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Noen som har en liste med "confirmed" våpen? Endret 8. juni 2011 av MrPool Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vil anta at vi ser mange av våpnene fra både BF2 og BC2. HK416, AG3, UMP 45, osv. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Her ser det ut til at iallefall M4A1, M16A4, AKS-74u, og MG7 Grenade (?) bekreftes. Kommer kanskje ikke som noen bombe, men... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Er vel en M249 SAW soldaten bærer der? Endret 8. juni 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 det seer ut som en m249 saw ja gleder meg sykt til bf3 kommer ut Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) det seer ut som en m249 saw ja gleder meg sykt til bf3 kommer ut Ser av andre bilder som er postet i tråden her, bilder fra E3 MP footage, at (Saw) M-249 også står i kill feeden, så den kan vel også "bekreftes". Edit: Så også SVD i MP footage. Endret 8. juni 2011 av mortensol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå