bandreas Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Noen som blir drept rundt hjørner? Ganske ofte nå merker jeg at så fort jeg skal hoppe rundt hjørnet så blir jeg truffet. Da mener jeg et stykke rundt hjørnet, ute av crossfire. Delay, kanskje? Har hatt veldig til rubberbanding selv i det siste. Føles som det skjer oftest når jeg går fra stående til liggende. Men det kan være fordi bevegelsen bare er større, så det forsterker inntrykket. Lenke til kommentar
nehh Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 savner en klan noen som har en jeg kan joine? send pm Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Bare meg som plutselig bare kan se de 5 første Premium-assignmentene? Resten ser ut til å være borte... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Apropos assignments, den som krever "2h on Karkand" - er det alle B2K-maps, eller kun Strike at Karkand? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Har det kommet ut noe dato på når Armored Kill kommer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) ping som gjør det ja, og clientside hit detection. Ulempen/fordelen går begge veier. For en retard, man spawner ikke når én kar cheater.(mass-kill) Endret 8. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Noen fler som ikke kommer inn på battlelog nå? Ser det står NOTICE Be Advised! Battlelog will be closed for maintenance August 09 at 08:00 UTC. Expected downtime up to 1 hour. på battlelog. Men det er jo i morgen. Edit: Løst Endret 8. august 2012 av insolvent Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 "September" Det var jeg klar over Så ingen eksakt dato enda da? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Bare meg som plutselig bare kan se de 5 første Premium-assignmentene? Resten ser ut til å være borte... Har fjerna kamo assignments ja. Før jeg fikk alle, grrr. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 G53 er jo helt utrolig!! Når det gjelder lasersikte - stemmer det ikke at crosshairen blir mindre når en sprayer på full auto enn hva det blir uten lasersiktet? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Har spilt lite med FAMAS, men prøvde den igjen her om dagen, og den går inn i rekken som en av mine favorittvåpen, helt konge i CQ, og samtidig god å bruke på mål lenger unna. Forgrip + Heavy Barrel + RDS er komboen jeg bruker. Endret 8. august 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 G53 er jo helt utrolig!! Når det gjelder lasersikte - stemmer det ikke at crosshairen blir mindre når en sprayer på full auto enn hva det blir uten lasersiktet? Får mindre spredning når man skyter fra hofta. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hva betyr dette? Hvorfor står det US Aquired? Jeg kan da bruke den på US siden uansett? http://bildr.no/view/1248076 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har spilt lite med FAMAS, men prøvde den igjen her om dagen, og den går inn i rekken som en av mine favorittvåpen, helt konge i CQ, og samtidig god å bruke på mål lenger unna. Forgrip + Heavy Barrel + RDS er komboen jeg bruker. Du burde prøve den med Lasersight istedenfor HB. Den har ganske insane hipfire Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 "September" Det var jeg klar over Så ingen eksakt dato enda da? Premium PC 13 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Noen andre som sliter med at command rosen henger seg MYE? Jeg har en vane/uvane med å spamme Q(ikke fibrielsk, men kanskje 5-10 ganger) når dør, dont know hvorfor egentlig, har ikke alltid så lyst å bli revivet, men uansett, når jeg først respawner da så blinker command rosen konstant eller henger seg foran skjermen, slik at det blir umulig å styre karakteren, det hele løses ganske lett med å trykke esc, men still ganske plagsomt midt i skuddvekslingen. Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Noen andre som sliter med at command rosen henger seg MYE? Jeg har en vane/uvane med å spamme Q(ikke fibrielsk, men kanskje 5-10 ganger) når dør, dont know hvorfor egentlig, har ikke alltid så lyst å bli revivet, men uansett, når jeg først respawner da så blinker command rosen konstant eller henger seg foran skjermen, slik at det blir umulig å styre karakteren, det hele løses ganske lett med å trykke esc, men still ganske plagsomt midt i skuddvekslingen. Er ikke bare commandrosen som nekter og fjerne seg, avogtil henger selve "death screen"(infoen om den som drepte deg). Utrolig plagsomt Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ante ikke at javelin var så gøy Har kun brukt jav/smaw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå