Bruker-33331 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=VRVI3jdxpwc&list=PL1F48902248C7593B&index=1&feature=plpp_video Se hele playlista, til dere som løper rundt som tullinger på diverse maps. Endret 3. august 2012 av Sulfuric 1 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Bare jeg som detter ut av servere hele tiden i dag? :S Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Havnet på en squad idag med totalt 5 stk??? Kjent exploit eller bare random bug? Og apropos cheats på CQ: Havnet på en server idag hvor en kar med M417 headshottet meg hver eneste gang jeg traff på ham. Jeg rakk aldri engang å trykke på avtrekkeren før jeg var død. Og jeg havnet på blant top75% på laget.... Var sånn på BF2, og har sett det noen ganger på BF3. En litt annen artig bug var da jeg spilte squad rush og plutselig var det to squad-leaders i en og samme squad Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Kan skje hvis man joiner en squad via venneliste og en random blir plassert i squaden samtidig . Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Noen flere som opplever ekstreme lagspikes i kveld? FPSen min ligger vanligvis rundt 120. Til tider nå droppa den til 18. Og ikke bare meg, alle på serveren klagde over lag. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Det gjeller alle på alle servere, ikke bare alle på den serveren. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Søk på rankede servere uten punkbuster. De lagger ikke.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Noen flere som opplever ekstreme lagspikes i kveld? FPSen min ligger vanligvis rundt 120. Til tider nå droppa den til 18. Og ikke bare meg, alle på serveren klagde over lag. Samme opplevde jeg og alle jeg snakket med. Gikk bare å la meg i går Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg droppa ut og spilte litt ARMA. Satser på at det er bedre i dag (men jeg skal på fotballtrening først). Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Alle som spillet bf3 i går merket det, punkbuster rullet ut en oppdatering som ikke var helt hundre, de rullet senere ut på natten en ny versjon, som gjorde at spillet ble spillbart igjen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Føler at jeg blir disconnecta hver gang jeg har en killstreak.. Er det en admin exploit for å slippe whine over "you got kicked"? E: Skjedd 10 ganger ila 2 timer på samma server.. Endret 5. august 2012 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Føler at jeg blir disconnecta hver gang jeg har en killstreak.. Er det en admin exploit for å slippe whine over "you got kicked"? E: Skjedd 10 ganger ila 2 timer på samma server.. Jeg har merket noe slikt selv. Synes det er rart at jeg har blitt disconnected når ting har gått veldig bra, mens alle andre på serveren fortsetter.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Nå har jeg problemer med "no reply from server" når jeg skal prøve å joine.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Isåfall så høres det mer ut som om det faktisk er reelle problemer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 For høy SPM. Great. 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hurra, nå lagger det igjen. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Kan folks ta en titt å si hva de synes. Er gamle klipp fra metro men fortsatt litt gøy http://www.youtube.com/watch?v=roo1FlmyZMw&hd=1 Endret 7. august 2012 av bad__ip 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 - God sync. - Likte de første lydklippene mye bedre enn det siste. Det siste er en veldig lik/hat type musikk tror jeg. - Nesten alltid "bedre" å se klipp som angriper fremfor forsvarer. Blir på mange måter du som styrer showet -med dine ferdigheter fremfor å stå bra plassert og ta ut horder med "hodeløse høns" - Litt kort. - Syns Metro klipp aldri gjør seg, selv om du hadde et fint klipp med den gjengen du tok ut med shotgun. - Gjerne mer "punch" musikk som det fra matrix - holder fokus og intensitet oppe. Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Noen som blir drept rundt hjørner? Ganske ofte nå merker jeg at så fort jeg skal hoppe rundt hjørnet så blir jeg truffet. Da mener jeg et stykke rundt hjørnet, ute av crossfire. Delay, kanskje? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) ping som gjør det ja, og clientside hit detection. Ulempen/fordelen går begge veier. edit: Feil youtubevideo. Endret 8. august 2012 av laurell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå