dTd Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Da ble det bf premium på meg også, fra green man gaming med 20% rabattkode jeg fant på FB siden dems ble det ~280 kr Edit: bleh, jeg som hadde fått for meg at CQ var innebygd i forrige patch siden den var såppas stor, så må jeg vente en halvtime for å DL CQ av like vel... Endret 22. juli 2012 av dTd 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Er verdt ventetiden hvis du liker hektisk nærkamp Jobb deg frem mot unlocked Spas hagle hvis du ikke har gjort det enda. Den er elsk på alle karta der! Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei!. Sliter med BF3 og battlelog. Når jeg starter opp bf3 og skal logge inn på battlelog får jeg kun opp "Buy BF3 to get access to Battlelog". Finner ingen løsning og licechat er jo aldri åpen ser det ut som.. noen som vet åpningstidene til evt livechat eller andre kontakt metoder til ea? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Sikker på at BF3 er aktivert i Origin? Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Ja ser sånn ut, ligger inne med riktig cdkey Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Etter at jeg kjøpte premium og innstalerte CQ igår så merket jeg at jeg ble kastet tilfeldig ut av games, og får bare opp something went wrong. Har aldri hatt problemer med BF3 sånn sett før, men mener å huske at pb har vært synderen hos mange, så tenkte jeg skulle oppdatere den manuelt. Men har dere noen andre tips utover dette? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hva er det som har skjedd med Flares og ECM jammer? De fungerer jo bare 50% av tiden. Skal det være sånn? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Jeg vil gjerne komme inn i en server der alt spawner rett etter at den eksploderer, men hvordan kan jeg gjøre det slik? Endret 23. juli 2012 av Suskunlar Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Se etter "fast vehicles respawn" Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Kim Spartacus skrev (På 23.7.2012 den 16.58): Hva er det som har skjedd med Flares og ECM jammer? De fungerer jo bare 50% av tiden. Skal det være sånn? ECM har vel aldri fungert sånn som den skal? Endret 24. juli 2012 av TB-G0RG0NPL3X Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Med assignments så legges det jo fint opp til det også. Har ikke spesielt problemer med C4 på flagg, men når folk begynner å nærmest spamme C4 blir det bare irriterende. Det er den forbanna ristingen som er verst. Lenke til kommentar
Phasmatic Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Ok. Finner ikke noe sted å søke etter dette på forumet, så mulig det er spurt før. Har akkurat begynt å spille igjen etter at jeg skaffet meg premium fra grenn man gaming for en billig penge, men sliter med en bug. Etter å ha dødd en gang, spawner jeg uten våpen. Jeg kan dø, løperundt, skifte lag, alt mulig...men får ikke våpen. Ser heller ikke våpenmodellene i gui. Noen som har en løsning på dette ? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Phasmatic skrev (På 26.7.2012 den 16.41): Ok. Finner ikke noe sted å søke etter dette på forumet, så mulig det er spurt før. Har akkurat begynt å spille igjen etter at jeg skaffet meg premium fra grenn man gaming for en billig penge, men sliter med en bug. Etter å ha dødd en gang, spawner jeg uten våpen. Jeg kan dø, løperundt, skifte lag, alt mulig...men får ikke våpen. Ser heller ikke våpenmodellene i gui. Noen som har en løsning på dette ? Prøv her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1386732&hl=&fromsearch=1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 C4 på flagg er jo genialt, man kan både angripe andre points og holde ett point samtidig. Om man er så forbanna lat at man ikke kan kaste inn en nade før man setter seg ned ved flagget fortjener man å dø. Det står jo i CQ guiden at man skal passe på siden det kan være feller på flaggene. Løpe i sirkel rundt flagget er tydeligvis ikke noe pes, men å kaste en granat for å cleare området, det blir for mye.. *klikk* Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Rimelig morro å hive et par C4 ned en trapp og drepe et helt squad, helt uten videre. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Enda mer morro å hive det på flagg, så vente til de andre har tatt flagget før du sprenger. Står ofte hele squadder der som vil ha poeng. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 True, mens du sitter i andre enden av banen og gruser folk med PKP. Snakker kills da. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Karmany. skrev (På 27.7.2012 den 5.30): Enda mer morro å hive det på flagg, så vente til de andre har tatt flagget før du sprenger. Står ofte hele squadder der som vil ha poeng. Om man venter til flagget er tatt i håp om at man skal få tatt ut mer enn én person, er man en elendig lagspiller. 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ser du på det sånn som det har du har ihvertfall ikke forstått prinsippet bak C4 på flagget! Vice, om du kaster ut C4 i håp om en og annen kill, så kan du bruke tiden på noe annet! :nei2: Det er bare egoistisk å ta førstemann på flagget. Man rensker omådet med C4 idet man mister flagget og er på pletten 10-15 sec senere med resten av squadden. Å sprenge for å holde flagget er idioti da det 9 av 10 ganger blir mistet siden fienden har fått spawnpunktet sitt flyttet til den delen av kartet. Skal man sprenge førstemann, så kommer 3 stk rett etter? Ta ut de som er der da de tar det og ta det tilbake. C4 er tull å bruke på enkeltpersoner, man må bruke det på grupper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå