frds Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 "Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: You are kicked for using m320!" Smoke. Når jeg rushet..... M320 er vel det samme om du har smoke eller ikke, hvis serveren kicker dette automatisk. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Var ikke automatisk. Nei. Dice burde åpne for at servere kan banne noen våpen ved at det ikke er mulig å bruke dem. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 blir vel bare kicka om du skyter og dreper en med smoken uansett da ? Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Game disconnected: something went wrong... jeg som hadde en så god runde med tanksen og greier Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) "Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: You are kicked for using m320!" Smoke. Når jeg rushet..... Høres ut som automatisk kick.. Usikker på om admin tools klarer å skille mellom ulike typer M320. Edit: Så ikke at det var flere sider... Mobilvisning... Hvordan kan du vite at det ikke var automatisk kick? Endret 20. juli 2012 av Sencured Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 tror det er autokick jeg, mange servere med granatfri kicker så fort du hiver. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Game disconnected: something went wrong... jeg som hadde en så god runde med tanksen og greier Så lenge du ikke joiner igjen så får du alt du hadde før du ble kicket. Lenke til kommentar
pikksuger Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 når jeg spiller bf3 på pc klarer jeg ikke å kjøre bra og klarer ikke å skyte rakett hvordan skyter man rakett? og hvor langt tid tar det før man blir god til å kjøre jet Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Hva slags "rakett" er det du ikke klarer å skyte? RPG, LAV-"raketten" eller heli - or what? Jet krever trening, men det er veldig forskjellig fra person til person. Noen er veldig flinke helt fra starten, mens andre trenger mye tid på å komme til det samme nivået. Andre igjen er helt håpløse fra start til mål. Hva du bruker når du flyr kan også ha noe å si - joystick eller mus/tastatur, evt en kombo. Smak og behag, men det er bare å sette i gang å trene! Vil til slutt legge med en liten oppfordring om å trene på en tom server i starten! Finn deg en Caspian med conquest large med null spillere med instant spawn av fly - der kan du leke deg og trene på unnmanøvre, fly lavt over bakken, svinger og det å treffe mål med Pods og mg. Roter du deg inn på en 64 player Caspian for å øve deg med fly vil du bli mest sannsynlig bli sterkt mislikt av laget ditt og du vil skape mye irritasjon. Endret 21. juli 2012 av TB-G0RG0NPL3X Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Øve på en tom server er lurt. Satte meg inn i Heli som gunner med en Rank 4 kar igår, vi var i lufta i 5 sek. Unødvendig spør du meg, greit att alle har rett på kjøretøy, men det går ann å øve på tom server før man begynner å spille med andre, værtfall et minimum av ferdigheter bør man kunne forlange. Jeg øvde å øvde med heli, og har nå over 80timer, og flyr nå ganske bra, men jeg drev på tom server til jeg fikk det til. Endret 21. juli 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
dTd Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Får man kjøpt BF Premium noe sted på nettet og få tilgang til det med en gang, forutenom i origin? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Så det på platekompaniet i dag. Endret 21. juli 2012 av Skrujernet Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Øve på en tom server er lurt. Satte meg inn i Heli som gunner med en Rank 4 kar igår, vi var i lufta i 5 sek. Unødvendig spør du meg, greit att alle har rett på kjøretøy, men det går ann å øve på tom server før man begynner å spille med andre, værtfall et minimum av ferdigheter bør man kunne forlange. Jeg øvde å øvde med heli, og har nå over 80timer, og flyr nå ganske bra, men jeg drev på tom server til jeg fikk det til. Er det en 1 player start server, så kan man cappe noen flagg og få litt unlocks på veien mens man øver også.. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Får man kjøpt BF Premium noe sted på nettet og få tilgang til det med en gang, forutenom i origin? Kjøpte premium fra Greenmangaming da de hadde 25% salg på alt. 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Får man kjøpt BF Premium noe sted på nettet og få tilgang til det med en gang, forutenom i origin? Kjøpte premium fra Greenmangaming da de hadde 25% salg på alt. Takke for tipset! Men du fikk cdkey med en gang? eller måtte du vente på en fysisk kopi i posten? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Får man kjøpt BF Premium noe sted på nettet og få tilgang til det med en gang, forutenom i origin? Kjøpte premium fra Greenmangaming da de hadde 25% salg på alt. Takke for tipset! Men du fikk cdkey med en gang? eller måtte du vente på en fysisk kopi i posten? Greenmangaming er en nettside som selger digitale spill, så ja du får cd-keyen så fort du har betalt for den. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kjøpte på greenmangaming når det var salg ja, 270,- for premium var verdt det. Offgamers.com selger også premium for litt over 300,- om jeg ikke husker feil. Har brukt offgamers før og får CD-keyen et par minutter etter betaling, du får den som et scanna bilde på nettsiden som du skriver inn i Origin. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Har ikke spillt BF3 på flere uker. Er det noe artig i siste expansion? (Close Quarters). Er det kunn inne i byggninger osv man løper rundt? Ingen nye kjøretøy osv? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg hadde også en lang pause før jeg fikk Close Quarters da jeg hadde gått litt lei av vanlig BF3. Men med Close Quarters fikk jeg fornyet interesse. Det var rett og slett bare gøy å løpe rundt som en gærning og plaffe ned folk samtidig som man hurtigcapper. Men det er mye mer hektisk og nesten ikke noe dødtid i det hele tatt. Men det beste var egentlig at det hele er fullstendig balansert siden det ikke er noen kjøretøy der og kjøretøy er jo noe av det Dice alltid har hatt problemer med å balansere. Tror faktisk det eneste jeg kommer på nå i CQ som er litt ubalansert er at M16 rifla fortsatt er litt OP, men den har jo alle tilgang til uansett så det er ikke noe stort problem. (Og ja, det er kun innendørs maps) 1 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Var samme med meg Vice, har hatt det mye gøy nå etter jeg fikk Close Quarters, gikk ganske brått fra å nesten avinstallere hele BF3 til å sitte å spille i flere timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå