Rudde Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ser ikke helt hvorfor folk blir så overrasket? Bad Company 1 kom ut i juni 2008 Bad Company 2 kom ut i mars 2010 Battlefield 3 kom ut i oktober 2011 Battlefield 4 vil jeg tippe kommer ut mars 2014 Så ergo kommer det seinere enn "vanlig". Og vi må jo ikke glemme MoH! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 BF4. Bra jobba EA, melke kua som cod nå. Zzzzzzz Dessverre så har nok EA lært av cod gjengen å pumpe ut dårlige spill med dårlig gameplay, dette er nok siste gangen jeg egentlig støtter dice og BF noe mer når de ikke kan prestere bedre, de regelrett pisser på PC spillere og de pisser reglerett enda mer på klan scene/den kompetative delen av BF serien, de raserer den totalt, selv om spillet f.eks ikke kommer ut før i 2014 så er det uansett alt for tidlig, men på den annen side så er det jo greit, er jo egentlig ingen som vil spille BF3, eneste grunnen til at det spilles er at det ikke er noe anna å spille som er i samme sjanger. Jeg veit ikke hvem sin feil det er, men EA pusher nok rimelig hardt på tenker jeg for å grafse til seg mest mulig penger. Dice kunne ha gjort så mye mer med BF3 enn de har gjort, hadde det ikke vært for EA sin varme pusting i nakken. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Det er jo vært mer eller mindre kjent siden forrige MoH at BF og MoH skulle komme annenhvert år for at EA skal ha en konkurrent til Activisions CoD. Og utgivelsen blir nok Q4 2013 for å melke julesalget, samt konkurrere med MW4. Ingen overraskelser der, dette er tross alt business. Når det gjelder BF3 så er det langt fra perfekt, men det er tross alt beste FPS på markedet i dag. OG det å syte om at spillet er rasert og EA er svin er bare barnslig og tullete. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 I det minste kan man jo håpe at vi får "Commander" funksjonen tilbake. Den mest nyskapende, originale og strategisk viktigste funskjonen som har oppstått på lang tid. Rett og slett en skam at BF3 ikke har denne. I tillegg Battlerecorder og spectator mode. Mistenker rett og slett at disse alvorlige manglende har med konsollsyke å gjøre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-xbox-360/X360MOHWFLE/medal-of-honor-warfighter-limited-edition-x360 Får jeg beta acess med denne? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Må nok kjøpe fra origin for å få beta, tipper jeg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 MOH må være et rævva spill, siden det blir solgt med "Kjøp for å prøve BF4 beta" 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 MOH må være et rævva spill, siden det blir solgt med "Kjøp for å prøve BF4 beta" Det var slik jeg skaffet meg tidlig tilgang til BF3.. MOH var ikke så veldig bra men har potensialet.. håper de klarer å få til noe bedre med Frostbite 2 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Frankie påstår ihvertfall at det virker svært lovende: http://www.youtube.com/watch?v=Uz9J_dAv85w&feature=plcp Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Må nok kjøpe fra origin for å få beta, tipper jeg. det stemmer ikke. konsol får det også Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ifølge folk på battlelog forumet, så blir det et snø brett i Armored Kill, det blir rått! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ifølge folk på battlelog forumet, så blir det et snø brett i Armored Kill, det blir rått! Kaste snøball i tryne på folk for å blende dem Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ser mest frem til å lage snø engler Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Håper det får noen juletrelys også Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ser mest frem til å lage snø engler Dem får du vel lett nå, ved å overklokke skjermkorta dine Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Snøbrett er noe jeg virkelig savner fra BC2, så det blir fett! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Ser mest frem til å lage snø engler Dem får du vel lett nå, ved å overklokke skjermkorta dine He-he, ja. Endret 18. juli 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ifølge folk på battlelog forumet, så blir det et snø brett i Armored Kill, det blir rått! Endelig! Ser fram til Armored Kill. ...først må jeg bare skaffe meg BF Premium Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Bakgrunnen for snø map diskusjonen på battlelog er denne kommentaren her fra Dice: "Oh - And bring a warm jacket and boots..." Det skal slippes noen videoer imorgen som viser noe av brettene Endret 18. juli 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Trodde ikke CQ ville være så gøy. Men det var det gitt. Få/ingen chock points pga random spawn. Synes den bare var litt for random :o Lei av at folk spawner rett på fienden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå