Green_Monster Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Til og med ragequit krever sin mann. Alt+F4 burde fikse det Leo 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Serversøk i Battlelog gir deg ikke alle serverne... Hver gang du trykker refresh, kommer det opp ulike servere. Derfor ser det ut som det er langt færre servere enn det faktisk er. Hvorfor de har valgt å gjøre det slik, får fuglene vite. Asynkron spørringer mot serverbasen som returnerer mindre utvalg servere. Skulle samtlige servere blitt listet ut, hadde det krevd sitt fra backend-systemet. Nå får du et relevant og lite utvalg servere. Vil du ha flere servere så scroller du nedover i serverlista, som da gir deg neste lille utvalg servere. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Visste dere at det er TDM og SQDM på Close Quarter? Squad Deathmatch klarer jeg å søke opp. Når jeg setter den til Team Death Match så dukker ingenting opp. Mens jeg kan fint sette, og spille på TDM Close Quarter ved å sette det på min BF-server. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Nå får du et relevant og lite utvalg servere. Vil du ha flere servere så scroller du nedover i serverlista, som da gir deg neste lille utvalg servere. Dette har jeg faktisk aldri lagt merke til... Bare scrolle nedover... Så kommer det flere servere... Scrolle nedover... Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Visste dere at det er TDM og SQDM på Close Quarter? Selvfølgelig visste vi det. Det er da ikke noen hemmelighet akkurat. Hva trodde du "Team DM Close Quarters" i serverlista betydde? 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Close Quarters-mapsa har da vitterlig alle gamemodes unntatt Rush, så no surprise there. Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) feil. Endret 15. juli 2012 av frds Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hadde vært fint med SqRush CQ Det savnes Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Noen som vet om en fornuftig måte å bruke Frag Rounds på? Prøvde meg som Assault med 870MCS (inf only, HC) og bare holdt meg litt bak resten og fyrte av skudd mot folk. Så jo ut som de ble kraftig suppressed siden ingen klarte å skyte tilbake.. Kanskje semi-auto funker bedre? Det var egentlig bare for moro skyld, men jeg så for meg at Frag Rounds kunne brukes av én spiller i en god squad for å lage helvete før man f. eks. stormer opp trapper i hus og i trange gater på disse bykartene. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Finnes ingen fornuftig måte å bruke Frag Rounds på lenger Alternativt bruk den til å detoner C4 og AT mines for those YouTube moments. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nei, jeg ser jo ingen som bruker det, jeg heller. Men dæven det var morsomt. Ble noen halvsure folk på TS etter hvert, hehe. Men ofte skulle jeg ønske at jeg heller hadde slugs, å skyte folk med hagle på 10 meters hold uten at de dør er kjedelig. På den andre siden, så drepte jeg jo noen folk ved å skyte skudd inn i hus og lignende, selv om jeg egentlig ikke klarte å se hvor de var hen. Når jeg var helt alene, vel og merke, var våpenet helt ubrukelig. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Vel, etter at dice nerfet frag rounds til helvete så er de rimelig useless, de fungerte før, men så var det jo noen som ikke var gode nok som måtte whine og som vi veit, whine=nerf, uheldigvis. De er nå best på det å suppresse folk, jeg hadde nok heller løpt med buckshot eller flechette. Kan jo se her ifra sånn 09.05 og ut så snakker han om frag rounds. http://www.youtube.com/watch?v=0amPLAAnjIg&feature=g-crec-u Endret 16. juli 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Slug fungerer ganske greit, bruker Slug på USAS og MK3A1, men nå bruker jeg haglene kun på CQ. Endret 16. juli 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) BF4. Bra jobba EA, melke kua som cod nå. Zzzzzzz Endret 17. juli 2012 av Daxen Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ser ikke helt hvorfor folk blir så overrasket? Bad Company 1 kom ut i juni 2008 Bad Company 2 kom ut i mars 2010 Battlefield 3 kom ut i oktober 2011 Battlefield 4 vil jeg tippe kommer ut mars 2014 Så ergo kommer det seinere enn "vanlig". Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Noen som vet om en fornuftig måte å bruke Frag Rounds på? Prøvde meg som Assault med 870MCS (inf only, HC) og bare holdt meg litt bak resten og fyrte av skudd mot folk. Så jo ut som de ble kraftig suppressed siden ingen klarte å skyte tilbake.. Kanskje semi-auto funker bedre? Det var egentlig bare for moro skyld, men jeg så for meg at Frag Rounds kunne brukes av én spiller i en god squad for å lage helvete før man f. eks. stormer opp trapper i hus og i trange gater på disse bykartene. 870 CS med slugs og en kobra sikte er utrolig gøy, føles litt billig men gøy er det uansett. Anbefaler også slugs på Saiga12k. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Ser ikke helt hvorfor folk blir så overrasket? God idé å gjøre ferdig BF3 først kanskje? Men nå vet jo alle at EA skal ha ut spill på løpende bånd (lite/ingen kvalitetssikring) og DICE kommer aldri til å trekke seg ut fra den pengemaskinen. Får håpe vi har teknologi og maskinvare nok i 2013/14 til å kjøre battlerecorder + specce andre. Endret 17. juli 2012 av Daxen Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Noen som har peiling ossen linke battlelog til origin foldret? Reinstallerte nettop C disken og da mener battlelog at jeg må laste ned origin.(noe jeg allerede har på F disken) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ser ikke helt hvorfor folk blir så overrasket? God idé å gjøre ferdig BF3 først kanskje? Men nå vet jo alle at EA skal ha ut spill på løpende bånd, og DICE kommer aldri til å trekke seg ut fra den pengemaskinen. Får håpe vi har teknologi og maskinvare nok i 2013/14 til å kjøre battlerecorder + specce andre. Selv om de har begynt på BF4 betyr ikke at de slutter med alt som handler om BF3. De setter som regel et team til å starte med BF4, og et annet til å gjøre ferdig BF3 DLC/patching. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå