Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter min mening kan man bruke de tilgjengelige våpnene akkurat som man måtte ønske. Det er ikke noen skrevne eller uskrevne regler for det. Må gjerne spamme meg med m320 alt de gidder - do I care? Nope!

Så lenge funksjonaliteten er der så vil de alltid bli brukt på ulike måter - og det er ett fett for meg.

Må gjerne fyre av 19 RPG'er i trynet på meg uten at jeg freaker av den grunn.

Det er et spill, så hvis jeg blir møkklei så går jeg og leser Norsk Ukeblad en stund istedet.

Endret av Rayline TWB
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dice sa selv at de var ment å brukes mot kjøretøy (som de er i virkeligheten og)

Måten mange bruker tubene på i spillet ville ikke fungert ute i den virkelige verden. Sant at det er et spill, men er null utfordring når man bare spammer granater i hytt og gevær.

Lenke til kommentar

M320 Smoke + en god squad på closeq (32) er awsome.

Ellers er jeg sjokkert over hvor lite folk som vet at det går an å sette et objective, derav få en del ekstra poeng. - funker fjell på closeq, hvis du bare setter objective til et flagg.

Lenke til kommentar

M320 Smoke + en god squad på closeq (32) er awsome.

Ellers er jeg sjokkert over hvor lite folk som vet at det går an å sette et objective, derav få en del ekstra poeng. - funker fjell på closeq, hvis du bare setter objective til et flagg.

Det er i alle fall en ting som er digg med CQ, camperne blir tvunget til å spille objective ellers dør de lett :p Premium er faktisk så underholdene at jeg vil si det er et av de beste kjøpene så langt.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Herregud.. jeg er så lei av n00bvåpen i CQ, poppa inn på en server og alle bruker M16A3. For noe n00b greier, sjekker profilene og alt de bruker er M16A3. Gleder meg til de patcher det våpenet fordi det ødelegger jo hele morroa og dreper servern. Makan til lazer våpen.

Så bra er det ikke ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...