Leo_Khenir Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg mener (obv) ikke at det er noobish, siden jeg prøvde å forklare det samme rett over. Det er faktisk sånn en tube skal brukes. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Etter min mening kan man bruke de tilgjengelige våpnene akkurat som man måtte ønske. Det er ikke noen skrevne eller uskrevne regler for det. Må gjerne spamme meg med m320 alt de gidder - do I care? Nope! Så lenge funksjonaliteten er der så vil de alltid bli brukt på ulike måter - og det er ett fett for meg. Må gjerne fyre av 19 RPG'er i trynet på meg uten at jeg freaker av den grunn. Det er et spill, så hvis jeg blir møkklei så går jeg og leser Norsk Ukeblad en stund istedet. Endret 4. juli 2012 av Rayline TWB 6 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Dice sa selv at de var ment å brukes mot kjøretøy (som de er i virkeligheten og) Måten mange bruker tubene på i spillet ville ikke fungert ute i den virkelige verden. Sant at det er et spill, men er null utfordring når man bare spammer granater i hytt og gevær. Lenke til kommentar
frds Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 M320 Smoke + en god squad på closeq (32) er awsome. Ellers er jeg sjokkert over hvor lite folk som vet at det går an å sette et objective, derav få en del ekstra poeng. - funker fjell på closeq, hvis du bare setter objective til et flagg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Legger merke til det selv frds. Er flagget merket med attack/defend og du holder deg i nærheten og angriper/beskytter, så renner poengene inn. Endret 4. juli 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Det er jo pri 1 som Squad Leader. Sett attack objective til det flagget du antar blir mest angrepet. Poengene raser inn. For recons som spiller SQDM/TDM på Noshahr, er det bare å flekke opp TUGSen i nærheten av containerne. Motion assistene raser inn. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) M320 Smoke + en god squad på closeq (32) er awsome. Ellers er jeg sjokkert over hvor lite folk som vet at det går an å sette et objective, derav få en del ekstra poeng. - funker fjell på closeq, hvis du bare setter objective til et flagg. Det er i alle fall en ting som er digg med CQ, camperne blir tvunget til å spille objective ellers dør de lett Premium er faktisk så underholdene at jeg vil si det er et av de beste kjøpene så langt. Endret 4. juli 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Her er en fin cheater, treffer alt å alle i helikopteret sitt. http://battlelog.bat...tats/687907779/ 2,6k kills og 500 deaths. Uansett hvor du gjemmer deg og du ikke har blitt spottet så kommer han og finner deg EDIT: går ikke ann og reporte nei, sikkert fordi han er premium. GJ Dice. Endret 4. juli 2012 av R3pulsive Lenke til kommentar
frds Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Her er en fin cheater, treffer alt å alle i helikopteret sitt. http://battlelog.bat...tats/687907779/ 2,6k kills og 500 deaths. Uansett hvor du gjemmer deg og du ikke har blitt spottet så kommer han og finner deg EDIT: går ikke ann og reporte nei, sikkert fordi han er premium. GJ Dice. Går jo fint ann å reporte han? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Ja, hvis du trykker deg inn på profilen hans der du finner battlefeed. De har jo også gjort det slik nå at du kan rapportere folk direkte ifra battlelogs også, får opp en slik trekant med utropstegn foran killsene. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hahaha. 5 Nemesis-medaljer og 12 Combat Efficiency-medaljer på 20 timer spelling. Snakkes, da. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) prøvde flere ganger, samme gjorde min fetter og ingen av oss fikk reporta han. EDIT: prøvde nå også og inne på battlereporten. Får fortsatt samme feil. Endret 5. juli 2012 av R3pulsive Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Noen som blir med å hore litt rundt? http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/f7bf2d3f-b5c1-42d7-a3b9-3cd032f37488/BitHack-org-1-2XP-Rules-CQ-Hardcore-Domination/ Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 5 medaljer, så server shutdown. Motivasjonen forsvant. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Statsene blir vel sendt over fortløpende så du mistet vel ikke medaljene/poengene? Uansett, hvis statsene fra runden ble helt borte så vil du jo antagelig få 5 medaljer neste gang du spiller. Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Ser ikke ut som jeg fikk de igjen, men gikk på en annen server, der fikk jeg medaljene (igjen) for innsatsen på denne serveren. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Herregud.. jeg er så lei av n00bvåpen i CQ, poppa inn på en server og alle bruker M16A3. For noe n00b greier, sjekker profilene og alt de bruker er M16A3. Gleder meg til de patcher det våpenet fordi det ødelegger jo hele morroa og dreper servern. Makan til lazer våpen. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Herregud.. jeg er så lei av n00bvåpen i CQ, poppa inn på en server og alle bruker M16A3. For noe n00b greier, sjekker profilene og alt de bruker er M16A3. Gleder meg til de patcher det våpenet fordi det ødelegger jo hele morroa og dreper servern. Makan til lazer våpen. Så bra er det ikke ;P Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Bruker det selv! Men kan hende fordi jeg bare er rank 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå