Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se at reportsystemet fungerer! Jeg og flere med meg rapporterte denne karen i går. Han var juksemaker pipelort på en av webhallens servere i går og i dag er kontoen nullet ut. :)

Lucky, jeg og flere har rapportere flere personer, (siste uken f.eks så gikk karen fra 1-11 til 127-2...)

 

Juks? Neeeeida.

Gitt med battlelog links også.

 

Rart hvordan noen blir så god på én uke? :p

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Spilt litt nå med dobbelXP, og det ser ut som 2xp gjelder for kits, vehicles og overall rank. Enten det, eller så er intervallene på lav rank kortere enn jeg husker.

 

Det fungerer på alt, de dobler også poengsummen på ribbons og medaljer også.

Med dobbel xp er det drit lett å få masse poeng/stjerner i fly f.eks som da igjen gir haugevis med poeng når de dobles.

Lenke til kommentar

Spilt litt nå med dobbelXP, og det ser ut som 2xp gjelder for kits, vehicles og overall rank. Enten det, eller så er intervallene på lav rank kortere enn jeg husker.

 

Det fungerer på alt, de dobler også poengsummen på ribbons og medaljer også.

Med dobbel xp er det drit lett å få masse poeng/stjerner i fly f.eks som da igjen gir haugevis med poeng når de dobles.

Er ikke dobbelt på medaljer og ribbons når jeg spiller hvertfall. Som sagt, kan fint få en score på feks. 20000 men 2xp blir bare 5000 fordi jeg bare tjente 2500 "rene" poeng i klassen jeg spilte...
Lenke til kommentar

Vel, slik jeg ser det så de poengene du får i runden/ingame, hva enn folk kaller det, den er doblet allerede i det millisekundet runden slutter så om du får 2xXP på 5000 på slutten når alle ribbons/medaljene er telt opp så er det da de ribbon/medaljene/unlocksene du har fått du får dobbel for, dvs da si at du egentlig bare har fått 2500 poeng i ribbons etc, men så blir de jo doblet til 5000.

Du får dobbelt xp på alt du får, noe anna ville vært rart, for man får telles jo som xp.

 

Klarer du bare 1000 poeng ingame, så får du 2000 poeng til slutt, har du da klart 1000 poeng i ribbons, så blir jo det 2000 til slutt og sammenlagt blir jo det 4000 totalt.

Får du en medalje på 10000 poeng, så blir det 20000 til slutt, det stemmer ihvertfall hver gang mine poeng telles opp siden scoren du har fått ingame allerede er doblet før ribbons etc telles opp.

Lenke til kommentar

Problemet er jo at jeg feks. har fått runder med 2 medalje unlocks på 10000 hver. Bare dette vil da i følge deg si at jeg ville tjene minimum 40000 poeng den runden, men det faktiske tilfellet er at det totalt sett har vært under 40000 når totalen har blitt telt opp, inkl. 2xp...

Det ser altså ut at det kun er faktisk combat xp som teller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS

Har spilt battlefield på ps3 siden desember nå, men i dag kjøpte jeg det for pc. Har ikke spilt mye på pc før annet enn skyrim og fallout så jeg trodde jeg skulle klare kontrollene ganske greit, men det gikk ikke så bra. :wee: Tar det lang tid å bli vant til det? Syntes det er vanskelig å sikte, jeg bare skyter som en idiot på alt annet enn det jeg faktisk skal treffe. :tease:

Lenke til kommentar

Problemet er jo at jeg feks. har fått runder med 2 medalje unlocks på 10000 hver. Bare dette vil da i følge deg si at jeg ville tjene minimum 40000 poeng den runden, men det faktiske tilfellet er at det totalt sett har vært under 40000 når totalen har blitt telt opp, inkl. 2xp...

Det ser altså ut at det kun er faktisk combat xp som teller.

 

Vel, ribbons må også doble seg, for jeg joinet en server, som akkurat slutta i det jeg kom inn og da fikk jeg conquest ribbon og conquest winner ribbon, det er da 700 poeng til sammen, men med 2xp så fikk jeg da 1400 poeng.

Og alt som er xp skal jo dobles, er jo derfor det heter dobel xp å ikke dobbelt-ingame-xp-ting.

Altså, det ville jo vært rart hvis det ikke var sånn selv om den noen ganger kan oppføre seg litt merkelig.

 

 

Du har også de serverne som forteller deg at norske spillere ikke er velkomne, tysk server så klart, rimelig åpenlyst, men det overrasker ikke, de vil vel spille med cheatsene sine uten å bli tatt så sånn sett skjønner jeg det.

 

Men når jeg kommer på verdens verste lag, pluss at jeg blir butt fucked og eid selv så kjenner jeg at det bare brer seg ett svart sinne, hadde jeg enda hatt råd til det så hadde PCen flydd langt faen ut av vinduet mange ganger.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Har spilt battlefield på ps3 siden desember nå, men i dag kjøpte jeg det for pc. Har ikke spilt mye på pc før annet enn skyrim og fallout så jeg trodde jeg skulle klare kontrollene ganske greit, men det gikk ikke så bra. :wee: Tar det lang tid å bli vant til det? Syntes det er vanskelig å sikte, jeg bare skyter som en idiot på alt annet enn det jeg faktisk skal treffe. :tease:

 

Heh, jeg gikk fra Xbox til PC nå og jeg synes faktisk det ble enklere å treffe nå. Mulig det ikke bare er tastatur og mus-komboen, men også at jeg burster mer enn jeg gjorde på konsoll.

Lenke til kommentar

Har spilt battlefield på ps3 siden desember nå, men i dag kjøpte jeg det for pc. Har ikke spilt mye på pc før annet enn skyrim og fallout så jeg trodde jeg skulle klare kontrollene ganske greit, men det gikk ikke så bra. :wee: Tar det lang tid å bli vant til det? Syntes det er vanskelig å sikte, jeg bare skyter som en idiot på alt annet enn det jeg faktisk skal treffe. :tease:

Vannskelig og sikte på PC? o_O Det er jo på konsoll det er vannskelig og sikte. :p

 

Du har vell fikset mus sensen så den ikke er alt for høy? Da kan jeg skjønne det blir vannskelig og sikte. Jeg spiller mye på konsoll og PC, men ikke faen om det er enklere på konsoll xD

 

Ellers, kan du vell spille igjennom singleplayer for å bli mere vant med kontrollene, vist du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS

Etter jeg hadde spilt litt i går kveld merket jeg forskjell. Er ikke så vanskelig som jeg trodde, men jeg føler meg fortsatt som en noob. Har en elendig ratio, men forhåpentligvis blir den bedre. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...