Boll1 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skjer med at de viser den samme klippet som istad? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) "f" for quick knife... æsj Ja, det blir nok drit vanskelig å rebinde hotkeys... Og du tror det var det jeg mente? Spill litt bf2 så skjønner du sikkert hva jeg mener... /facepalm Endret 7. juni 2011 av Daxen 2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har det blitt lovet noen nye klipp i det hele tatt? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 "f" for quick knife... æsj Ja, det blir nok drit vanskelig å rebinde hotkeys... Og du tror det var det jeg mente? Spill litt bf2 så skjønner du sikkert hva jeg mener. Du tenker på at man kan trylle fram en kniv ? Som i Bad Company serien? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har det blitt lovet noen nye klipp i det hele tatt? Når de går rundt og filmer der nede får vi jo se litt nytt av mp-gameplay. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hele "quick knife" opplegget er tåpelig (og relativt lite troverdig). Foretrekker kolbesmekk ^^ Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 "f" for quick knife... æsj Ja, det blir nok drit vanskelig å rebinde hotkeys... Og du tror det var det jeg mente? Spill litt bf2 så skjønner du sikkert hva jeg mener. Du tenker på at man kan trylle fram en kniv ? Som i Bad Company serien? Trylle fram? Jeg snakker om at du kan velge kniven akkurat som et våpen, som i BF2. Quick knife på en keybinding: da snakker vi om å trylle fram ting. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Du KAN velge knife som våpen.. Dette er jo blitt bekreftet allerede.. (i går) Endret 7. juni 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Du KAN velge knife som våpen.. Dette er jo blitt bekreftet allerede.. (i går) Og i dag er det bekreftet at du kan quick knife med "f". Endret 7. juni 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 DICE kunne gjort det slik at f var hotkey for å skifte til kniv Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Fault Line igjen >.> EDIT: Ingen lyd på streamen heller. Hva er det de tuller med nå? Og seertallet falt under 9000! Endret 7. juni 2011 av Zacher Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Dårlig Map design på multiplayer delen ser jeg. Liker absolutt ikke sånne post apokalyptiske look-alike Crysis baner. Mangler nesten bare noen aliens. Det er _1_ map, som er "Infantery focused". Så vær så snill, slutt å whine. Gi deg med spydighet du. Jeg har da ikke sagt noe annet. Vi har jo ikke sett noe annet enn ett map, så hvor får du det fra? dessuten var det MIN mening, og da å kalle det whine blir patetisk og idiotisk. Endret 7. juni 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De sa jo at de var ferdige for dagen Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dårlig Map design på multiplayer delen ser jeg. Liker absolutt ikke sånne post apokalyptiske look-alike Crysis baner. Mangler nesten bare noen aliens. Det er _1_ map, som er "Infantery focused". Så vær så snill, slutt å whine. Gi deg med spydighet du. Jeg har da ikke sagt noe annet. Vi har jo ikke sett noe annet enn ett map, så hvor får du det fra? -.- Nå får du ta deg en bolle synes jeg. Du sier at det er dårlig map design på mp-delen(, hvordan kan du klare komme deg til den beslutningen? Det er som sagt bare ett MP-Map som er vist. Spydig? Kanskje du skal lese over hva du skriver før du klikker svar. 6 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Flere som er grinete og bør legge seg skjønner jeg hehe. Skuffet over denne streamen (boooring) og jeg er skuffet over det jeg ser fra BF3 MP så langt. Dette virker alt for nært BC2 og jeg begynner å bli grinete! GOD NATT! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lurer på hvorfor ODG fikk styringen i dag... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ser nå at jeg ikke gikk glipp av så mye. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syns det lille vi så av MP så jævla artig ut jeg. Livefeeden sugde ræv. Reprise på reprise på reprise på militærpjatt. Gz, du er veteran. INGEN bryr seg Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Typisk. vifta på skjermkortet gikk i stykker etter en times tid midt i streamen. så måtte bytte den etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå