Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mange her som spiller bf3 med 120hz skjerm? Jeg er blitt frelst iallefall. Satan å dårlig det er med 60hz i forhold til 120! Blir jo nesten kvalm av 60hz i forhold :eek:

 

Ikke aktuelt så lenge det ikke finnes IPS-paneler med 120 HZ. Finnes det?

Lenke til kommentar

Er det mange her som spiller bf3 med 120hz skjerm? Jeg er blitt frelst iallefall. Satan å dårlig det er med 60hz i forhold til 120! Blir jo nesten kvalm av 60hz i forhold :eek:

 

Jepp, spiller på 120Hz. Jeg prøvde faktisk å spille BF3 på en BenQ 60Hz som jeg lånte av brodern, og jeg ble faktisk nesten spysjuk..

 

Men skal man ha noe ut av 120Hz skjerm, så må det være låst til 119fps, og holde seg der, hvis ikke blir det fort ubehagelig, værtfall for meg.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Det gir ingen mening å "låse" fps. Enten har man bra nok skjermkort som klarer over 119fps hele tiden ,eller så klarer ikke skjermkortet like mye til tider og da går frameraten ned uansett. At man merker mer hakking mellom 50&80 enn man gjør på 40 er heller ikke logisk i det hele tatt. 40 er begredelig dårlig. Selv 60 er alt for dårlig.

Lenke til kommentar

Det gir ingen mening å "låse" fps. Enten har man bra nok skjermkort som klarer over 119fps hele tiden ,eller så klarer ikke skjermkortet like mye til tider og da går frameraten ned uansett. At man merker mer hakking mellom 50&80 enn man gjør på 40 er heller ikke logisk i det hele tatt. 40 er begredelig dårlig. Selv 60 er alt for dårlig.

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste om du ikke låser fps og setter innstillinger i spillet så du holder deg såpass høyt hele tida, jeg merker i alle fall at jeg spiller bedre med låst framerate enn med flytende framerate.

 

EDIT:

Standard fps-cap i BF3 er forøvrig 200

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Det gir ingen mening å "låse" fps. Enten har man bra nok skjermkort som klarer over 119fps hele tiden ,eller så klarer ikke skjermkortet like mye til tider og da går frameraten ned uansett. At man merker mer hakking mellom 50&80 enn man gjør på 40 er heller ikke logisk i det hele tatt. 40 er begredelig dårlig. Selv 60 er alt for dårlig.

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste om du ikke låser fps og setter innstillinger i spillet så du holder deg såpass høyt hele tida, jeg merker i alle fall at jeg spiller bedre med låst framerate enn med flytende framerate.

Ja selvsagt. Målet er jo å spille med så høy framerate som mulig og det er best å kjøre ned litt på grafikksettings slik at man kan opprettholde høy framerate til enhver tid. Men du kan ikke låse noenting for å hindre at du får dårligere fps. Dersom du låser fps så setter du en øvre grense for maksimalt fps til enhver tid. Om du har for høye grafikksettings i forhold til det grafikkkortet klarer vil du til mesteparten av tiden kjøre med en dårligere fps, dvs. flytende/variabel fps.
Lenke til kommentar

Godt å se at reportsystemet fungerer! Jeg og flere med meg rapporterte denne karen i går. Han var juksemaker pipelort på en av webhallens servere i går og i dag er kontoen nullet ut. :)

 

Eller går det å gjøre slikt selv nå, kanskje? Etter de siste oppdateringene av battlelog?

 

Alle premium brukere har en mulighet til å nullstille statsen sin, men dette innebærer bare

Score/Min, W/L ratio, Accuracy og K/D ratio.

Endret av Strd
Lenke til kommentar

Godt å se at reportsystemet fungerer! Jeg og flere med meg rapporterte denne karen i går. Han var juksemaker pipelort på en av webhallens servere i går og i dag er kontoen nullet ut. :)

 

Eller går det å gjøre slikt selv nå, kanskje? Etter de siste oppdateringene av battlelog?

 

Bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...