Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Next week, we have a great treat for all Battlefield 3 players. Premium members will get double XP for an entire week, while non-Premium members get two and a half days of double XP goodness.

Hurra !

Jeg skjønner hva de egentlig prøver å tilby med dobbel XP. Det er jo fullstendig meningsløst for folk som har hatt spillet siden det kom ut. Det retter seg jo kun mot de som nettopp har kjøpt spillet. Synes de burde ha noe å tilby som gagner alle. Weapon unlocks hadde selvsagt vært det mest logiske, men neida, de er det jo meningen at du skal betale mer penger for. :angry:

Du må være Premium spiller for å skjønne det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke koble til

Logg-inn-serveren svarer ikke eller får ikke kontakt. Prøv igjen Senere

Tenke å ta noen runder i kveld, men...

Kommer ikke inn på origin *******..

Er det bare meg? Prøvd i over en time uten suksess..

EA :grumpy:

Endret av Xkraft
Lenke til kommentar
Next week, we have a great treat for all Battlefield 3 players. Premium members will get double XP for an entire week, while non-Premium members get two and a half days of double XP goodness.

Hurra !

Jeg skjønner hva de egentlig prøver å tilby med dobbel XP. Det er jo fullstendig meningsløst for folk som har hatt spillet siden det kom ut. Det retter seg jo kun mot de som nettopp har kjøpt spillet. Synes de burde ha noe å tilby som gagner alle. Weapon unlocks hadde selvsagt vært det mest logiske, men neida, de er det jo meningen at du skal betale mer penger for. :angry:

Du må være Premium spiller for å skjønne det :D

Hæ? Det er jo det jeg mener? Som premium spiller hadde det vært ekstra fint å få noe som ikke var fullstendig meningsløst, noe som også kunne gagne de som har hatt spillet en god stund, ikke bare nybegynnere.
Lenke til kommentar

Weapon unlocks kommer jo ifbm DLC'ene.

Skal de som synes de ikke har noen nytte av dobbel XP, få ennå flere våpen utenom DLC'ene?

Det er jo pokker meg umulig å blidgjøre 100% av spillmassen. Noen mener at hardcore-spillerne med rank godt over gjennomsnittet ikke har noe nytte av dobbel XP, men noen mener faktisk det motsatte. Uansett spiller folk for å få mer poeng.

Hvis det er et problem at en ei helg i måneden får ekstra poeng, som "ødelegger" stats, så spill på unrankede servere den helga, eller finn på noe annet.

Lenke til kommentar

Weapon unlocks kommer jo ifbm DLC'ene.

Skal de som synes de ikke har noen nytte av dobbel XP, få ennå flere våpen utenom DLC'ene?

Det er jo pokker meg umulig å blidgjøre 100% av spillmassen. Noen mener at hardcore-spillerne med rank godt over gjennomsnittet ikke har noe nytte av dobbel XP, men noen mener faktisk det motsatte. Uansett spiller folk for å få mer poeng.

Hvis det er et problem at en ei helg i måneden får ekstra poeng, som "ødelegger" stats, så spill på unrankede servere den helga, eller finn på noe annet.

Sorry mente ikke ikke "weapon unlocks" men selvsagt "vehicle unlocks". Trodde det kom fram da jeg skrev at det er meningen at man skal kjøpe disse...

Er ikke snakk om nødvendigvis å blidgjøre 100%, men hadde vært fint om de kunne blidgjort litt fler en bare de som er helt nybegynnere. De får direkte praktiske fordeler ved dobbel XP mens folk som har spilt litt fra før får ikke noe som helt utenom flere poeng og ny Colonel rank. Kan noen her ærlig påstå at dette er noe som betyr noe som helst for dem?

Lenke til kommentar

Flere enn meg som ikke får logget inn i battlelog? Jeg har prøvd begge to passordene jeg pleier å bruke rundtomkring, ingen av dem funker, og etter et par forsøk, så får jeg "Too many failed login attempts, you have been blocked"...

EDIT: Gikk inn på origin på nett og trykka glemt passord, endra og nå funker det igjen :S

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

En kamerat skal bytte Hk og CPU. Han har installert BF3, så jeg lurte på om lisensen hans er bundet til originkontoen hans, slik at han slipper å kjøpe battlefield igjen.

Lenke til kommentar

Om du har alle unlocks hvorfor bryr du deg da om at noobs får unlocks? Du har jo de allerede...

Som jeg skrev: Hva om man istedet fikk "vehicle unlocks". Det er faktisk noe som flere kunne hatt nytte av, ikke bare nybegynnere.
Lenke til kommentar

X2 score legges til på slutten av runden etter det jeg har sett og teller ikke mot spesifikk klasse eller vehicle unlocks.

Man får også x2 før ribbons etc. noe som igjen er med på å gjøre x2 enda mer verdiløs.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Det er jo det dobbel-XP-runder er fine til, å få vehicle unlocks, siden det er score og ikke kills som låser opp der.

Hæ? 2XP får du på slutten av runden. Altså den x2 total score. Den gir deg ikke 2x poeng for det du utfører i spillet som ville resultert i raskere unlockes osv.

Enaste den er god for er å få din character opp i level. Er egentlig kun bra for nye spillere som har ikke unlocked "level based items".

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...