Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steike for noe ræv... Kjøpte fysiske spillet fordi jeg ville slippe å laste ned en hel del, men neeeeeeeida 5gb må lastes ned. Og JA jeg vet det er alltid noe patching, men tengte jeg ville unngå så mye. Takk for 200kr bortkasta.

Lenke til kommentar
Next week, we have a great treat for all Battlefield 3 players. Premium members will get double XP for an entire week, while non-Premium members get two and a half days of double XP goodness.

Hurra !

Herregud, kan de ikke bare doble all xpen når de først er i gang? Er jo dobbel XP hele tiden, er liksom ikke noe spesielt lengre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Next week, we have a great treat for all Battlefield 3 players. Premium members will get double XP for an entire week, while non-Premium members get two and a half days of double XP goodness.

Hurra !

Jeg skjønner hva de egentlig prøver å tilby med dobbel XP. Det er jo fullstendig meningsløst for folk som har hatt spillet siden det kom ut. Det retter seg jo kun mot de som nettopp har kjøpt spillet. Synes de burde ha noe å tilby som gagner alle. Weapon unlocks hadde selvsagt vært det mest logiske, men neida, de er det jo meningen at du skal betale mer penger for. :angry:

Lenke til kommentar

No shotgun servere er gullfint! Brukte en del shotgun selv når jeg var noob, men aldri mer :)

Hvem er egentilig noob når de ikke takler at noen bruker bestemte våpen? :wee:

Handler om at jeg over hodet ikke får noe tilfredsstillelse av å springe rundt med f. eks SPAS 12.

Lenke til kommentar

Hadde den brae runden på Seine Crossing i natt. Jeg så at fienden kun hadde flagget B igjen så jeg fyrte av en M320 for å prøve å få rubbel kills, det var mitt første skudd siden jeg joinet serveren å fikk så beskjeden: You have been kicked from the server due to teamkilling :p

1 skudd å 5 døde teammates.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Steike for noe ræv... Kjøpte fysiske spillet fordi jeg ville slippe å laste ned en hel del, men neeeeeeeida 5gb må lastes ned. Og JA jeg vet det er alltid noe patching, men tengte jeg ville unngå så mye. Takk for 200kr bortkasta.

Ja, det var jo strøkent. Bra jeg har heftig nettlinje, ellers måtte xboxen fått kjørt seg litt igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...