Muggkaare Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Vet jo godt at det er EA som bestemmer, og det gjør det fremdeles mongo. Christoffero89: Er du ny til Battlefield? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Nope. Spilt siden bc1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Men du har ikke fått med deg at de ga oss, spillerne, gratis kart før? Fuck EA. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Dere kan banne EA opp og i mente så mye dere vil, men dere kjøper fortsatt spill og utvidelser! Kanskje fordi det er verdt det, tross alt? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg kjøper det fordi jeg har lyst til å spille det. Litt som folk som klager over TV-lisensen men fremdeles betaler den. 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 @Ginecólogo Necrolamedor: Jeg har lyst å argumentere mot mye av det du sier, men har kommet frem til at det ikke er vits før du kan uttrykke meningene dine med andre ord enn "fuck" og "mongo". 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Dice har selv gitt bort gratis kart, og sagt at de ikke vil ta betalt for kart i Battlefield. Men EA har kontrollen, og siden DLC er så inn i vinden om dagen, og spillselskapene faktisk klarer å selge DLC som i utgangspunktet er med i spillet (se f.eks Mass Effect 3), vil EA være med på leken. Og se her: http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=2461 EA ser at Activision tjener masse penger på Elite, og vips, BF Premium. Forstår såklart at de vil tjene penger, men det finnes da selskaper som gir ut masse gratis innhold til spillene sine og fremdeles tjener penger, MYE mindre selskaper enn EA. Tror Dice hadde gitt ut kartene sine gratis om de hadde kunne valgt selv, rett og slett fordi de er stolte av spillet sitt, tjener store penger uansett og fordi de vil gi tilbake til fansen. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Kan man kjøpe Premium i butikken eller er det kun Origin? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Finnes på platekompaniet her! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 BF:3 Premium for 369,- på CDON Angrer ikke på at jeg investerte i Premium for 449,-.. Nå venter jeg bare på internett i den nye leiligheten, så blir det ownage! Lenke til kommentar
barrd Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 nye betadriverne var artige! føler det flyter bra/bedre, og adaptive vsync er jo ålreit, selv med en liten touch av input lag http://www.nvidia.co...eta-driver.html 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 nye betadriverne var artige! føler det flyter bra/bedre, og adaptive vsync er jo ålreit, selv med en liten touch av input lag http://www.nvidia.co...eta-driver.html Beste BF3-driveren jeg har hatt noen gang vertfall , pga flyten, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Kan du se forskjellen i mindre eller ingen fps drops, eller bruker dere fraps eller noe sånt for å se hvor mange frames dere drar? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 render.drawfps 1 skriv dette etter du har trykket på console knappen dvs | Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Kan du se forskjellen i mindre eller ingen fps drops, eller bruker dere fraps eller noe sånt for å se hvor mange frames dere drar? Med MSI afterburner ser man graf over tid. Da kan man lett se fps drops Og seff ingame fps Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 nye betadriverne var artige! føler det flyter bra/bedre, og adaptive vsync er jo ålreit, selv med en liten touch av input lag http://www.nvidia.co...eta-driver.html Den må prøves Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Dice har selv gitt bort gratis kart, og sagt at de ikke vil ta betalt for kart i Battlefield. Men EA har kontrollen, og siden DLC er så inn i vinden om dagen, og spillselskapene faktisk klarer å selge DLC som i utgangspunktet er med i spillet (se f.eks Mass Effect 3), vil EA være med på leken. Og se her: http://www.spill.no/...rtikkel&id=2461 EA ser at Activision tjener masse penger på Elite, og vips, BF Premium. Forstår såklart at de vil tjene penger, men det finnes da selskaper som gir ut masse gratis innhold til spillene sine og fremdeles tjener penger, MYE mindre selskaper enn EA. Tror Dice hadde gitt ut kartene sine gratis om de hadde kunne valgt selv, rett og slett fordi de er stolte av spillet sitt, tjener store penger uansett og fordi de vil gi tilbake til fansen. De aller, aller fleste spillutgivere selger DLC'er utenom, slik at spillerne kan utvide spillopplevelsen og ikke bli så fort lei. Vi kan snakke i evigheter om at DICE aldri ønsket å tjene penger på tilleggspakker, men ærlig talt. Hvor hadde Battlefield vært i dag om det ikke hadde vært for EA? EA er en av verdens største spillutgivere, og har uten tvil vært deltagene til den enorme suksessen BF3 har hatt. Jeg skjønner godt at dere som har vært i "Battlefield-gamet" en stund ikke syns det er noe positivt at varemerket har blitt mainstream. Der har jeg ingenting å argumentere mot, fordi jeg ikke har vært særlig mye borti BF før treern. Jeg hørte på Skrillex da han bare hadde tre streker "popularity" (av rundt 10 mulige) på Spotify. Men jeg har måttet bite i gresset og fått opp øya likevel. Det hadde vært dårlig butikk av dem om de hadde gitt ut DLC'ene gratis. Jeg ser ikke problemet med at det koster penger, og syns ikke det er spesielt dyrt. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Dice har selv gitt bort gratis kart, og sagt at de ikke vil ta betalt for kart i Battlefield. Dette har vært små kartpakker, ikke store (veldig relativt begrep) DLC'er med kart, våpen og kjøretøy eller lignende. Det har de ihvertfall tatt betalt for siden BF2, har ikke mye battlefield erfaring før 2'ern så kan ikke uttale meg der, men til BF2 hadde de blant annet special forces og european union pakkene som kostet penger.. De har gitt bort kart der også, det gjorde de også på blant annet BC2, selv om de tok betalt for Vietnam DLC'en.. Edit: Right, ikke DLC, tilleggspakker.. Endret 26. juni 2012 av ChristianL Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Har bygget en helt ny PC idag, og er nå akkurat ferdig og oppdatere BF3 og er klar for å game! Men får: Game disconnected: your connection to the server timed out. Det får jeg på alle servere jeg prøver, noen tips til hva som er galt? Nettet funger helt fint sånn ellers. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Dice har selv gitt bort gratis kart, og sagt at de ikke vil ta betalt for kart i Battlefield. Dette har vært små kartpakker, ikke store (veldig relativt begrep) DLC'er med kart, våpen og kjøretøy eller lignende. Det har de ihvertfall tatt betalt for siden BF2, har ikke mye battlefield erfaring før 2'ern så kan ikke uttale meg der, men til BF2 hadde de blant annet special forces og european union pakkene som kostet penger.. De har gitt bort kart der også, det gjorde de også på blant annet BC2, selv om de tok betalt for Vietnam DLC'en.. Jepp, det kom noen få gratis kart, f.eks Wake Island 2007. De fleste kom i tillegspakker (ikke DLC), som f.eks Armored fury. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå