The Doctor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Oh! New intel! That's a negative, over. Den har ligget på youtube i noen uker nå, ca. 15 min lang video. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Den dumme tjukke fyren sa det var lenge siden det var jets i Battlefield... Jets var jo i det forrige Battlefieldspillet, Battlefield 2. Dooh.. Retard much? Bad Company 1 og 2 er også Battlefield spill + at BF2 er helt tilbake i 2005. Lurer litt på om du troller Bad Company er en egen serie... Jets i Battlefield 3 er en selvfølge. Herregud, du må jo trolle. DET HETER BATTLEFIELD Bad Company 2, ikke bare Bad Company 2. Det er fortsatt et BATTLEFIELD spill. Ikke like bra som resten såklart, men det er smak og behag Nei, EA games har selv sagt at Bad Company er en egen eksperimentell serie, som er basert for konsollgaming. Så det er en EGEN SERIE! Jeg spiller faktisk BC2 selv, så jeg har ikke noe imot BC2. Med andre ord: Eksperimentering innenfor Battlefield serien. Battlefield. Innenfor ja, men i serien nei. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke sett den før? Ganske interessant, ingenting imot å se den på nytt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, faktisk ikke. Trodde dette var ny informasjon, men akk. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, faktisk ikke. Trodde dette var ny informasjon, men akk. Merkelig, viste ikke hele videoen. Like greit. http://www.youtube.com/watch?v=PXaFw7aC9GE Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gleder meg til å spille på Wake Island igjen Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Til dere som maser om bc2. Fra bc2 wikien: "It is a part of the Battlefield series and was released worldwide in March 2010." http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_(series) imo så er det bf2 --> bf3, med dritet bc2 langt borte. Endret 7. juni 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Console retard som spiller nå Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vanskelig å hoppe over gjerdet? Lol 4 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Om eg hadde vert der hadde eg skifta innstillingene til max bare for å se hvordan det så ut og hvordan det hadde lagga Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 JAAA!!! Dobbeltapp "W" for å sprinte! YES! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Yes! Ikke egen knapp til håndgranter. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 "Squadleader med litt flere egenskaper" 2 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 En PC fikk bluescreen! :!: Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dårlig Map design på multiplayer delen ser jeg. Liker absolutt ikke sånne post apokalyptiske look-alike Crysis baner. Mangler nesten bare noen aliens. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Dårlig Map design på multiplayer delen ser jeg. Liker absolutt ikke sånne post apokalyptiske look-alike Crysis baner. Mangler nesten bare noen aliens. Det er _1_ map, som er "Infantery focused". Så vær så snill, slutt å whine. Endret 7. juni 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 "f" for quick knife... æsj Ja, det blir nok drit vanskelig å rebinde hotkeys... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå