BALT3 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 I virkeligheten er ikke alle våpen like, hvorfor skal de være det i BF3? Nettopp fordi BF3 ikke er virkeligheten. Hadde BF3 vært ment å være en simulator, kunne alt av stats være så realistiske som mulig og kartene samt lagene med fordeling av kjøretøy kunne vært ubalanserte. Det er kjedelig at man nesten er nødt å bruke M16 for å kunne spille mot de beste, som også bruker M16. Selv foretrekker jeg å bytte mellom våpen for variasjon, pluss at jeg velger russiske/amerikanske våpen avhengig av hvilken side jeg er på, men jeg vet jo at dersom jeg skal gjøre det bra bør jeg bruke det våpenet. Klart, det er ikke vanvittig store forskjellen, og jeg kan gjøre det like bra med andre våpen, men i lengden så skiller M16 seg ut. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) SPM er for 14åringer som vil ha epenis. Folk som avslutter runden pga de ikke ikke fikk tak i bil og må løpe , driter i alt og alle bare de selv får poeng raskt nok. Ser ikke poenget med det, hvem skal man vise det til? Hvorfor ikke ha det gøy og spille som man vil? Av og til på metro hadde det vært kult å snike seg bra A til C for å starte en tofrontkrig. Men det kan man jo ikke gjøre, tenk SPM da om man må løåe forbe en finde uten å skyte! Tenk hva jonas og Fredrik tenker da når de sjekker battleloggen min! Ja, helt enig. Stats på nett er egentlig litt ødeleggende for spill. I "gamle" dager spillte man for å ha det gøy og vinne.. Nå virker det som halvparten kun spiller for og booste stats :S :S Endret 17. juni 2012 av Blue--Sky Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Ingen medaljer blir delt ut på bakgrunn av poeng. Om det påvirker SPM vet jeg ikke, men bør vel ikke ha så mye å si. Sidenote; helt urtragisk at de føyer seg for horden av M16A3-bitchere på battlelogen. Det som derimot er interessant er at de som griner høyest fortsatt kommer til å bli slaktet like brutalt, selv etter at de legger til litt rekyl på rifla, og at denne "fixen" i realiteten ikke forandrer en døyt for subpar-spillere. Det er dessverre slik at de med minst skills får det som de vil hver jævla gang, alle trodde jo at f.eks aek skulle bli rævva når de gjorde noe med den, men den puler fortsatt noobs langt oppi rumpa. Ser det er så mange som whiner på m16 ingame også. Jeg syns det er tragisk at de i det hele tatt nerfe noe som helst, det fungerte relativt bra ifra dag 1, med tanke på våpene. Nå har jeg snart alle unlocks på alle våpen(utenom CQ våpen), og det betyr 300-400kills minimum med hvert våpen og så lenge du lærer deg å bruke våpnet å ikke er helt blåst i hode så kan du lett vinne over en m16 både long range, mid og close combat, men så klart om du møter på en god spiller med m16 så sliter du jo, merker jo selv at m16 er ett bra våpen, men jeg har ikke noe problemer med å bruke de andre heller. Som sagt, noen er bra på long range, andre på close og noen er sånn der midt i mellom, det er der balansen i spillet ligger og det er jo lov å tenke seg fram til at man kan bruke forskjellige våpen til forskjellige maps så burde det gå greit. Slik som i BF2, folk spilte public med g36e, det våpnet hadde jo innebygd aimbot, folk whinet jo, men det blei aldri gjort noe med, slik burde det også strengt tatt vært i bf3 også, at ingenting blei gjort noe med utenom bugs så klart. I matcher så kunne man jo bare bruke m16 og ak-101/47, siden det var unranked servers med ingen unlocks. Og der var m16 3 skudds burst våpen med ekstrem presisjon, måtte ha 2 skudd i hode for å dø, men var du litt halv god så var ikke det noe problem og ihvertfall ikke om du brukte single skudd på langt hold, da var m16 bare porno å bruke, du kunne avfyre 4 skudd(som måtte til for å drepe med m16 i bf2) rimelig kjapt og presist om du brukte single skudd. Ak-101/47 var 1 skudd i hode så døde man, men de var full auto, men med mye mer rekyl, men du hadde jo fordelen av 1 hs = kill og full auto spray fungerer jo bare i close combat i 95% av tilfellene. Også kan de gi oss en ordentlig tv missil, herregud, er jo nesten bedre å skrive i chatten å spørre fi heli pent om de gidder å landet så du kan skyte de med en rpg eller noe, mest upresise retard våpen i hele bf3s historie, det er antageligvis lettere å parkere en 737 på hus taket her enn det er å treffe ett annet heli med den missilen, men ja, det fins visse sweet spots om det hadde gått an å fly den ordentlig hver gang. I virkeligheten er ikke alle våpen like, hvorfor skal de være det i BF3? Nettopp fordi BF3 ikke er virkeligheten. Nei, bf3 er ikke real life, men da er det mye anna jeg heller ville fiksa på før de "ubalanserte" våpene, f.eks fjernet suppression, det å revive folk er jo lite vits for du må jo være 100% sikker på at det ikke er noen der til å skyte han du reviver og da burde du helst vente til neste runde med å revive for å være sikker på at ingen er der. Revive tiden burde vært xap også er fyren oppe å hopper på 0,3 sekunder, da kunne vi faktisk ha fått til litt gameplay, er nok en del som kunne vært fiksa på hvis man skal ta høydepunkt for at det ikke er virkeligheten. Endret 17. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Også kan de gi oss en ordentlig tv missil, herregud, er jo nesten bedre å skrive i chatten å spørre fi heli pent om de gidder å landet så du kan skyte de med en rpg eller noe, mest upresise retard våpen i hele bf3s historie, det er antageligvis lettere å parkere en 737 på hus taket her enn det er å treffe ett annet heli med den missilen, men ja, det fins visse sweet spots om det hadde gått an å fly den ordentlig hver gang. Hahaha, så jævlig sant. I tillegg er den jo bugga til helvete, og når det virker som om jeg faktisk treffer helien cruiser den bare rett igjennom. I tillegg opplever jeg stadig vekk å sprenge helikopteret mitt (en bug som skulle vært fiksa) når jeg fyrer den av som resulterer i både teamkill og død Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Så har den 63 ganger lavere hastighet en den skulle hatt. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Også kan de gi oss en ordentlig tv missil, herregud, er jo nesten bedre å skrive i chatten å spørre fi heli pent om de gidder å landet så du kan skyte de med en rpg eller noe, mest upresise retard våpen i hele bf3s historie, det er antageligvis lettere å parkere en 737 på hus taket her enn det er å treffe ett annet heli med den missilen, men ja, det fins visse sweet spots om det hadde gått an å fly den ordentlig hver gang. Hahaha, så jævlig sant. I tillegg er den jo bugga til helvete, og når det virker som om jeg faktisk treffer helien cruiser den bare rett igjennom. I tillegg opplever jeg stadig vekk å sprenge helikopteret mitt (en bug som skulle vært fiksa) når jeg fyrer den av som resulterer i både teamkill og død Sikt på heli sitt rocket pods eller motoren, da skal det funke sånn 5% av gangene, har tatt ut fly med den i bf3, det funka som faen i bf2 også, lol, men da må du sikte på nesa. Men ja, den suicide bugen er noe så inni helvete irriterende, men det går nokså lang tid i mellom hver gang det skjer, men det pleier som regel å skje når man har en av de bedre rundene. Så har den 63 ganger lavere hastighet en den skulle hatt. Og egentlig så er det vel en lock on missil. Men en ting, hvorfor bruker de vipern i spillet, en apache longbow f.eks hadde vært mer passende? Men da kunne vi jo sitti bak fjellet å locket alt som er og drept alt. Endret 17. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Alt av vanilla US-hardware i spillet er basert på marines - det er nok grunnen. Skulle gjerne sett en longbow i armored kill, eller i en av DLC'ene som kommer. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 M16A3 er ikke ille i det hele tatt, bare du klarer å tilpasse deg motstanderen dine så kan du enkelt rævkjøre dem med andre våpen. Gikk over fra Core til Hardcore pga du har mye større mulighet til å gjøre det bra med andre våpen enn M16. Ja den er fortsatt den råtassen den er core, men her kan du spille smart og få fordelen ved å holde seg noe utenfor M16 rekkevidde, eller smelle på PDW'er/Shotties og eie close range. M16A3 er et av mine "go to" våpen når ingenting funker, og når jeg møter et skikkelig sammensveiset motstander lag som spiller enormt bra! M16A3 har den fordelen at den har en utrolig reload speed, spread, rekyl og har relativt høy fire rate som gjør den svært enkel og venne seg til, spiller du ikke Public så er den et must pga du har ingen andre våpen som kan nærme seg den allsidigheten M16A3 har. AEK er nok det våpenet som nærmer seg mest M16A3 men den treige reloaden dens ødelegger noe av ryktet, dog liker jeg AEK svært godt pga fire-raten. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Alt av vanilla US-hardware i spillet er basert på marines - det er nok grunnen. Skulle gjerne sett en longbow i armored kill, eller i en av DLC'ene som kommer. Så de "kjempe tøffe"(lol) marines soldatene bruker viper fortsatt ja? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Fikk gravatar til å fungere Ble et bilde fra skytebanen, med en PPK i hånda Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Så de "kjempe tøffe"(lol) marines soldatene bruker viper fortsatt ja? Marines bruker fortsatt Viper og en del annet utstyr US Army har sluttet å bruke. Vet ikke grunnen, men er litt paradoks at de som skal først inn har eldst utstyr.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så de "kjempe tøffe"(lol) marines soldatene bruker viper fortsatt ja? Marines bruker fortsatt Viper og en del annet utstyr US Army har sluttet å bruke. Vet ikke grunnen, men er litt paradoks at de som skal først inn har eldst utstyr.. Godt utprøvd utstyr kanskje Hadde nok vært litt skeptisk om jeg skulle løpe ut i krig med utstyr som har barnesykdommer. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så de "kjempe tøffe"(lol) marines soldatene bruker viper fortsatt ja? Marines bruker fortsatt Viper og en del annet utstyr US Army har sluttet å bruke. Vet ikke grunnen, men er litt paradoks at de som skal først inn har eldst utstyr.. Godt utprøvd utstyr kanskje Hadde nok vært litt skeptisk om jeg skulle løpe ut i krig med utstyr som har barnesykdommer. AH-1Z Viper har vel aldri US Army brukt. De brukte AH-1 SuperCobra. Viper er siste utgaven av AH-1 plattformen. Så den har fått betydelige oppgraderinger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 "Marines make do". De er trent til å klare seg med det de får. De er den minste delen av stridsstyrkene til USA (flyvåpen, marinen, hæren og USMC) og har derfor det minste budsjettet også. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Eg får ikke de nye banene til å sitte her, har minus hele veien, tapt 19 av de sistr 20 matchene på disse banene. Spawner i ryggen på folk en hel haug med ganger, så eg er kjempeskuffet over disse banene. Grafisk er disse banene utrolig bra, i praksis fungerer de svært dårlig for min del. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Var svært skeptisk til CQ, men kjøpte meg premium siden jeg spiller en del BF3 og ser fram til de neste pakkene som kommer etterhvert. Enig i at grafikken på de nye banene er utrolig bra, men spawnpoints er litt som med CoD dessverre.. du spawner i et hjørne, bare sekunder etter deg spawner kanskje en fiende der bak rygggen din etter du har løpt 5-10 meter.. Derfor er det greit å velge maps med kun 24 players maks, da er det ikke så kaotisk. Gun Master i BF3 er sykt gøy men utrolig stressende.. jævlig kjipt å lede gjennom hele runden og så tape på målstreken. (2 ganger på rad ) Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja, det er jo det som er cluet og ikke ha for mange spillere. Husker eg spilte med 64 players de første rundene, det var jo helt kaos. Granatene haglet mot deg. Minste eg har prøvd er 32, ned til 24 neste gang eg skal spille. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Så de "kjempe tøffe"(lol) marines soldatene bruker viper fortsatt ja? Marines bruker fortsatt Viper og en del annet utstyr US Army har sluttet å bruke. Vet ikke grunnen, men er litt paradoks at de som skal først inn har eldst utstyr.. Godt utprøvd utstyr kanskje Hadde nok vært litt skeptisk om jeg skulle løpe ut i krig med utstyr som har barnesykdommer. Var vel ikke akkurat sånn jeg mente det, men heller at de med budsjettet sitt ofte bruker eldre, men oppgradert utstyr istedenfor å bytte like ofte som blant annet US Army.. Edit: Ser selvfølgelig hvordan både du og ersa tolket innlegget mitt.. Endret 18. juni 2012 av ChristianL Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja, det er jo det som er cluet og ikke ha for mange spillere. Husker eg spilte med 64 players de første rundene, det var jo helt kaos. Granatene haglet mot deg. Minste eg har prøvd er 32, ned til 24 neste gang eg skal spille. Har ikke spilt med mer enn 24 spillere på CQ. 16 eller 24 spillere er en fin mengde på disse kartene, da flere gjør gameplayet veldig random Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 64manns er syre. Gøy iblant just4thelulz, men spiller som oftest 24 eller 32, og 16/24 på Gun Master. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå