Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg hadde "Gooodmode" på scrapmetal i sta! Cappa 3 flagg, plaffa ned 6 fiender, reviva 6-7 stykker og det uten å dø.. Det var awesome :D

Schmacker godt!

 

Begynner å få til spillestilen på Close Quarters nå =)

 

Og gunmaster var jo kult, kom på niendeplass på første runda ever :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er dårlig av folk å slenge dritt om Close Quarters når det utelukkende har blitt annonsert som nærkamp, intenst og små baner som går over flere nivåer (etasjer). Dette burde ikke være noen overraskelse for noen.

Jeg kan se at det suger hvis man ikke finner det interessant, men gjerne vil ha premium. Men igjen, å ha premium i seg selv er ikke verdt det. Bare kjekt for å sikre seg map packs på forhånd.

 

Sa ingen ting om Random Spawns

 

Spawnsystemet er vel ikke noe nytt? Eller har jeg gått glipp av noe kjempestort. Ingen spill har per dags dato, så vidt jeg er kjent, klart å lage et spawnsystem som er flettfritt på små baner. BF3 er intet unntak. Om det i det heletatt er mulig vet man ikke. (Jeg håper dog du ikke spiller PC, 64 mans servere. Kartene er laget for 16 spillere. Ikke fler. At noen servere tillater 64 spillere er bare idioti.)

Lenke til kommentar

Dere som stadig klager på BF3 og andre spill....

 

Hvorfor i hekkefjell lager ikkje dere det perfekte fps spill selv som er UTEN feil, bugs og "op våpen"

 

 

....tenkte meg det ja....

 

 

Problemet er i mine øyne at Dice ikke klarer å få sving på balanseringen av våpnene i BF3. Når en ting blir ordnet er det en annen ting som blir for dominant. Endringene er så vidt store at våpenfølelsen er komplett annerledes før/etter patch og det syns jeg ikke er noe særlig. Dette er helt klart det BF-spillet som jeg har gått fortest lei av og det gjenspeiler seg i antall timer spilt for min del.

 

En annen ting er at jeg synes brettene ikke er så godt designet. Slett ikke alle, men mange av brettene føles for små og trange.

 

Kan du peke på hvilke våpen som er dominante? Enste som har blitt endret denne patchen er at det faktisk er vits å sikte mot fiender hvis man blir skutt mot og at Dart ikke lenger gjør latterlig mye skade. Selv bruker jeg 4 forskjellige våpen til hvert kit, avhengig av hvilken modus jeg spiller - ene og alene fordi de har forskjellige bruksområder.

Lenke til kommentar

Syns det er dårlig av folk å slenge dritt om Close Quarters når det utelukkende har blitt annonsert som nærkamp, intenst og små baner som går over flere nivåer (etasjer). Dette burde ikke være noen overraskelse for noen.

Jeg kan se at det suger hvis man ikke finner det interessant, men gjerne vil ha premium. Men igjen, å ha premium i seg selv er ikke verdt det. Bare kjekt for å sikre seg map packs på forhånd.

 

Sa ingen ting om Random Spawns

 

Hva i huleste er så fryktelig uforventa med random spawns? Har du ikke prøvd TDM på f.eks. Cannals? CQ-banene er vel omtrent på samme størrelse. Jeg har enda ikke hatt nevneverdige problemer med spawns på verken gungame eller "ConqDom", greit nok at det er mulig å spawne nært inntil fiender, men det handler om å orientere seg med en gang man spawner, og ikke løpe rett fram for eksempel.

 

Jeg vet det er lett om man spiller gungame og ønsker å komme kjapt igang etter å ha dødd, men det å snu seg rundt, sjekke hjørner osv. ved spawn på så små baner, kan fort være gull verdt.

 

Spawn-systemet er fortsatt langt unna så ille som i MW3.

Lenke til kommentar

Det var mulig å plassere morter utenfor kart grensen før, men folk ble sittende å campe der uten at folk klarer å ta de ut. Syntes det er greit jeg, klager heller på dårlig balansert kart

At folk ikke klarte å ta dem ut var jo fordi de var idioter. Så lenge en mortar kan treffe deg så kan jo du treffe han også. Null problem, bortsett fra at nå er det åpent for baserape med mortar uten at man kan kontre det. Atter igjen en genistrek fra Dice når det gjelder å "balansere" spillet. :wallbash:

 

Tja, før på metro om du satt i RU main med mortar så kunne du skyte ut, men de andre kunne ikke skyte inn, men du kunne jo bli snipet da, veit ikke om det var andre maps som man kunne gjøre det på.

Men nå føler jeg de har ødelagt mortaren enda mer, som defenders på seine crossing rush f.eks så kan du nesten ikke sette opp mortaren, det er rimelig latterlig selv om den ja, er rimelig irriterende også, men skal den være så limitert kan de fjerne den.

Men dessverre så jo mer de patcher og fikser og "balanserer" jo mer ødelegger de.

Folk som synes enkelte våpen er op har aldri skjønt at alle våpen strengt tatt har sin rolle, noen er god i nærkamp, andre på lengre avstander og enkelte våpen er egentlig ikke bra på noen av delene, men de funker som en slags mellom ting.

 

For eksempel så når de fiksa m26 dart bugen, den gjorde jo 490 i damage, så har de lagd en ny fin bug med m320 smoke granaten, du har også en no recoil/no spread bug i spillet, for om det er noe som er op så er det den no recoil/no spread bugen.

 

Tror vel også at de har fiksa noe bug med soflam/citv station, for når man blir locked på så piper det, man rygger bak en bygning som vi gjorde på seine med tanken og den bare fortsetter å pipe og locke og nei, det var absolutt ingen som var bak oss/på den siden vi var på, er mye det samme i jets/heli også, nesten uansett hvor langt unna du kjører så locker det som bare juling og slik har det ikke vært før, med mindre de har buffet opp soflamen rimelig hardt og det har de vel ikke.

Eller har de gjort noe med soflam/citv?

For jeg så også en film på youtube av noen som fløy heli og de blir jo locket på bak ett jævla fjell og slik skal det jo ikke være.

 

Samme som at nå kan du jo nesten ikke ødelegge en soflam, du må enten skyte på den med håndvåpen eller bruke tv missil, det er jo bullshit, når du bombarderer den med 30 skudd ifra heli eller 14 rocket pods da skal den jo dø, men neida, slik var det heller ikke før.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Heli splash dmg mot equip skal økes slik at man skal være istand til å ta det ut uten store problemer. Til informasjon. At folk nevner m320 smoke bug syns jeg er latterlig. Det er fortsatt ingen fordel å bruke den for å drepe folk. Blir som en sniper, bare vanskeligere å sikte, mindre ammo, lengre reload time, MEN kulere "kill cam" "splosh røyk".

Lenke til kommentar
det var absolutt ingen som var bak oss/på den siden vi var på, er mye det samme i jets/heli også, nesten uansett hvor langt unna du kjører så locker det som bare juling og slik har det ikke vært før,

Husk at juksemakere finnes.

Har flere ganger spawnet inne i et hus, langt fra en veg. så kommer fi tank og skyter mot meg uten å se meg. Løper langt vekk bak store hus og den skyter hele tiden mot der jeg er uten noen gang å se meg. Da bruker de dee all minimap-haxx osv.

Noen har også aim på utvalgte kroppsdeler hele tiden så selv om du kopper og danser rundt klarer en sniper å ha headlock på deg 100% fra 2000 meter unna.

Har sett tank som skyter på meg hvor kula svinger bak et flell og følger meg som om den var varmesøkende.

Lenke til kommentar

Det stemmer det,

 

user(); //user function call

}

}

d=check(); //check function call

if(ping &--#62; 999) = Show ping = 53 ; // reduce the amount of negative feedback

pc(); //pc function call

else

{

cout&--#60;&--#60;"

 

--------------------------------------------------------------------------------------

Må O ligge på C : - S

post-64596-0-52374500-1339674864_thumb.png

Endret av War
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei du har patchen som kom forrige uke under E3 pressekonferansen til EA som inneholdt Premium og patching av M26 Mass. suppression og slikt. Den var også på 2G+

 

http://blogs.battlef...pdate-announce/

 

Ja, det var CQ-patchen. Jeg lastet ikke ned noe ekstra for å unlocke CQ, kun den Multiplayer Update 3.

 

Unlock kan man kjøpe ^^

 

Ikke til assignment-våpen. En assault-unlock vil ikke hjelpe på de 4 add-on-våpnene (FAMAS; KH2002, AUG og SCAR-L), f.eks.

Lenke til kommentar

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Username' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

 

Virker som min taktikk med å la være å spille et par dager, for å se om problemet løste seg selv ikke hjalp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...