Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Nei vet du hva! Jeg har nettopp fått ny pc i hus, og så tar jeg bf3 disken i pcen, og starter å starte innstallen, jeg blir bedt om å skrive inn koden, så jeg gjør det, så er alt helt topp, helt til jeg får beskje om at produktkoden ikke hører til det spillet, hva faen!Skal prøve på nytt, og da kommer det bare opp at koden er brukt opp...? Hjelp?..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du brukt BF3 på en annen PC tidligere? i så fall laster du bare ned origin og installerer derfra. usikker på om den bruker CDen når du gjør det da...

Nei, dette er første gang jeg stappet cden inn i en pc. Jeg kjøpte den på gamestop med gameprotection, så det ordner seg nokk, men jeg ble bare så utrolig irritert..

Endret av DahPain
Lenke til kommentar

Du kan ikke plassere mortaren utenfor kart-grensen for noen av lagene, hvilket utelukkende er positivt.

Erm nei det er det ikke. Push ett lag tilbake til spawn og sett opp mortar som kan regne ild ned på dem uten at de kan counter mortare, det er bare BS..

Lenke til kommentar

Du kan ikke plassere mortaren utenfor kart-grensen for noen av lagene, hvilket utelukkende er positivt.

Erm nei det er det ikke. Push ett lag tilbake til spawn og sett opp mortar som kan regne ild ned på dem uten at de kan counter mortare, det er bare BS..

Lite erfaringer med dette på konsoll, så skal så klart ikke uttale meg om hvordan det er på PC. Jeg har iallefall ikke opplevd noe negativt med dette etter at det ble innført.

Lenke til kommentar

Men jeg prøvde å plassere mortar på seine crossing som defender på rush, det gikk nesten ikke å plassere den før jeg omtrent var oppi trynet på fienden og da er det jo bare å skyte.

Jo mer de nerfer og "fikser" jo mer ødelegger de og jo flere bugs klarer de å lage, det er fantastisk.

Lenke til kommentar

Det var mulig å plassere morter utenfor kart grensen før, men folk ble sittende å campe der uten at folk klarer å ta de ut. Syntes det er greit jeg, klager heller på dårlig balansert kart

At folk ikke klarte å ta dem ut var jo fordi de var idioter. Så lenge en mortar kan treffe deg så kan jo du treffe han også. Null problem, bortsett fra at nå er det åpent for baserape med mortar uten at man kan kontre det. Atter igjen en genistrek fra Dice når det gjelder å "balansere" spillet. :wallbash:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...