brukar2341 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nei vet du hva! Jeg har nettopp fått ny pc i hus, og så tar jeg bf3 disken i pcen, og starter å starte innstallen, jeg blir bedt om å skrive inn koden, så jeg gjør det, så er alt helt topp, helt til jeg får beskje om at produktkoden ikke hører til det spillet, hva faen!Skal prøve på nytt, og da kommer det bare opp at koden er brukt opp...? Hjelp?.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Har du brukt BF3 på en annen PC tidligere? i så fall laster du bare ned origin og installerer derfra. usikker på om den bruker CDen når du gjør det da... Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Har du brukt BF3 på en annen PC tidligere? i så fall laster du bare ned origin og installerer derfra. usikker på om den bruker CDen når du gjør det da... Nei, dette er første gang jeg stappet cden inn i en pc. Jeg kjøpte den på gamestop med gameprotection, så det ordner seg nokk, men jeg ble bare så utrolig irritert.. Endret 13. juni 2012 av DahPain Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 regner med Gamestop er såpass oppegående at dem tar ut cd-key fra coveret ? Uansett er det vel bare ett demo cover som står fremme i hylla. Men det ordner seg nok som du sier. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 prisen i india for premium steg volsomt, fra 1600-2600 !? Oi, flaks at jeg kjøpte tidlig. Var det samme som skjedde når jeg skulle kjøpe i brazil. Først stengte de hele butikken før de satte opp prisen. Men det er fortsatt billig i India, kun 270kr nå. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvordan fungerer dette cammo greiene til våpen, hvordan får man det? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Per nå er det kun fire våpen som har camo. SCAR-H, L96, PKP Pecheneg og F2000. Dette i sammenheng med at det er disse fire våpnene som nevnes i Premium-assignmentene. Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hva faen! Mortar kan ikke plaseres på hele banen jo, mens finden kan plasere. på rush da jeg er angriper kan jeg ikke bruke mortar, mens finden kan plassere ihvertfall på spawnen dems når de angriper Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Du kan ikke plassere mortaren utenfor kart-grensen for noen av lagene, hvilket utelukkende er positivt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Er Usas + slug bugget nå eller? Prøvde det igår og den virket ganske OP. Når jeg holder inn skyteknappen så får den så og si 0 recoil. Drepte som bare juling igår på Metro. xD Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Er Usas + slug bugget nå eller? Prøvde det igår og den virket ganske OP. Når jeg holder inn skyteknappen så får den så og si 0 recoil. Drepte som bare juling igår på Metro. xD Fant feilen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Du kan ikke plassere mortaren utenfor kart-grensen for noen av lagene, hvilket utelukkende er positivt. Erm nei det er det ikke. Push ett lag tilbake til spawn og sett opp mortar som kan regne ild ned på dem uten at de kan counter mortare, det er bare BS.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det er akkurat det som er problemet med at man ikke kan plassere mortar i uncappable territory. At ikke Dice tenkte på det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Du kan ikke plassere mortaren utenfor kart-grensen for noen av lagene, hvilket utelukkende er positivt. Erm nei det er det ikke. Push ett lag tilbake til spawn og sett opp mortar som kan regne ild ned på dem uten at de kan counter mortare, det er bare BS.. Lite erfaringer med dette på konsoll, så skal så klart ikke uttale meg om hvordan det er på PC. Jeg har iallefall ikke opplevd noe negativt med dette etter at det ble innført. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Mortars (slik de har funksjon nå) skulle aldri vært med i spillet til begynne med. BFBC2 Mortaren var så himla mye bedre. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Men jeg prøvde å plassere mortar på seine crossing som defender på rush, det gikk nesten ikke å plassere den før jeg omtrent var oppi trynet på fienden og da er det jo bare å skyte. Jo mer de nerfer og "fikser" jo mer ødelegger de og jo flere bugs klarer de å lage, det er fantastisk. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det var mulig å plassere morter utenfor kart grensen før, men folk ble sittende å campe der uten at folk klarer å ta de ut. Syntes det er greit jeg, klager heller på dårlig balansert kart Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det var mulig å plassere morter utenfor kart grensen før, men folk ble sittende å campe der uten at folk klarer å ta de ut. Syntes det er greit jeg, klager heller på dårlig balansert kart At folk ikke klarte å ta dem ut var jo fordi de var idioter. Så lenge en mortar kan treffe deg så kan jo du treffe han også. Null problem, bortsett fra at nå er det åpent for baserape med mortar uten at man kan kontre det. Atter igjen en genistrek fra Dice når det gjelder å "balansere" spillet. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Er så enig. Noen av kartene er så horribelt laget med tanke på mobilitet og variasjon. Clusterfuck og trange ganger all over the place. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå