Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.cap-hq.ne....php?43100.last

 

Men er bedre å kjøpe via brasil, da koster det 49.99BRL eller 147 norske kroner, da sparer du ca 15kr i forhold til india, så har du til en brus eller noe også.

De hadde jo doblet prisen til 99,99?

 

Ja, men når jeg så før så var det 49.99 og når en jeg kjenner prøvde å kjøpe så var det også 49,99, men veit da faen, er ikke mye forskjell på 147 og 160kr uansett.

Var også noen utenlandske folk som også fikk kjøpt for 49.99BRL, hva som har skjedd må du ikke spørre meg om.

Men det å kjøpe DLCene hver for seg kommer til å koste 129kr i origin store så det er uansett dyrere å ikke kjøpe premium, det er lulz, men ok, er vel slik man tjener penger idag, det står ihvertfall 129kr om du går på origin.com også bare legger den i handle kurven og går til kassa.

 

Premium fest i helgen :) Double XP event this weekend! :dribble:

 

Dobbel xp event er også for non-premium folk i helga, litt for mye cod inspirert, men man slipper vel ikke unna det, eller jeg skal vel bort i helga, som vanlig så jeg får neppe prøvd noe dobbel xp event, men har nå ikke behov for det heller, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Kjenner på meg at dersom folk her inne har regna feil på kursen og trodd at det var grisebillig i Brasil og så driti på leggen, så skal jeg faktisk koste på meg et glis.

Er vel uansett ekstremt tvilsomt om Brasil ville vært dyrere enn den latterlige prisen som blir krevet her i Norge. Så uansett så ville de ikke gjøre en verre deal en de som ble lurt til å betale 450 her i Norge. Du kan jo derfor da egentlig koste på deg et glis ovenfor dem istedet. :)
Lenke til kommentar

Tja, jeg misliker sterkt premium, men jeg vil på den annen side ikke gi mer enn nødvendig med penger til de griske EA jævlene så er det noe billigere sted enn brasil til 147kr?

Letteste måten å finne ut slikt?

 

Du misliker Premium sterkt og har ikke lyst å bruke mye penger? I mitt hode ser jeg ikke en eneste grunn til at du burde skaffe deg det heller? Hva er vitsen med å bruke mindre penger på noe du "misliker sterkt"? Jeg ville bare latt vær og kjøpe, slutta å klage og gjort noe som jeg syns var gøy. Gå ut og sole meg litt, for eksempel.

Endret av Sir Sanchez
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva syns dere om de nye mapsa? Er det bare GunGame, Mini Conquest og TD på mapsa? Liker rush mode, men det hadde kanskje blitt litt for hardt å pushe på så små maps.

 

Spilte det i ca. 5 timer i går, og syns først det var forfriskende med nye maps, men ble etterhvert litt lei av de små mapsa og savna vanilla og b2k. Man ser fort at denne DLC'en er laget for CoD fans. Det er mye mer løping og spraying på nært hold enn ved de større mapsa. Det som er litt deilig er at rundene varer sjeldent lengre enn 10 minutter. Så da er det lettere ta en kjapp runde mens man venter på å gjøre noe annet f.eks. KD ratioen gikk litt ned i går, men jeg regner med å ta det opp fort igjen når jeg blir mer vandt med de nye mapsa og modesa..

 

Ser for meg at BF:3 kommer til å bli veldig allsidig når alle DLC pakkene har kommet ut. Ser ikke så negativt på at Close Quarters ER Call of Duty.

Lenke til kommentar

Tja, jeg misliker sterkt premium, men jeg vil på den annen side ikke gi mer enn nødvendig med penger til de griske EA jævlene så er det noe billigere sted enn brasil til 147kr?

Letteste måten å finne ut slikt?

 

Du misliker Premium sterkt og har ikke lyst å bruke mye penger? I mitt hode ser ikke en eneste grunn til at du burde skaffe deg det heller? Hva er vitsen med å bruke mindre penger på noe du "misliker sterkt"? Jeg ville bare latt vær og kjøpe, slutta å klage og gjort noe som jeg syns var gøy. Gå ut og sole meg litt, for eksempel.

Premium hørtes ut som noe skikkelig dritt i begynnelsen men da jeg innså at man fikk med alle kart-pakkene som kommer samt endel annet skrot så var ikke opplegget så ille likevel. I praksis ønsker de å lokke flest mulig til å forhåndsbetale for de videre utgivelsene. Selv om prisen har gått opp andre steder(India/Brasil) nå så koster det likevel i underkant av 300kr, noe som fortsatt er 150kr mindre en prisen de skal forsøke å tyne ut fra norske kjøpere. Men 160kr var definitivt et svært bra kjøp og det var synd at noen her i tråden ikke rakk det før prisen ble satt opp. Selv gjorde jeg det ca. 22:30 i går kveld og da var prisen fortsatt 160kr i India.
Lenke til kommentar

Dere klager på lange patchetider og bugs som ikke blir fikset, så kjøper dere som indere så det blir mindre penger til de som lager spillet.

:tease:

 

Sier ikke at de går konk nå, men det kunne jo vorri det lokale spillselskapet, og da hadde de fått merke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...