Luremus70 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ser de har TD også. Med en egen Close Quarters rute å hake av i mode. Får prøve om det er bedre. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Noen som kan linke til hvordan man man kjøper dlc billigere gjennom proxy osv? Eller skrive det her, vil gjerne vite litt først. Kommer ikke til å kjøpe for 449 kroner Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 http://www.cap-hq.net/web/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?43100.last Men er bedre å kjøpe via brasil, da koster det 49.99BRL eller 147 norske kroner, da sparer du ca 15kr i forhold til india, så har du til en brus eller noe også. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Er positivt overrasket over CQ. Større baner enn det jeg trodde, og de nye modusene er ikke så ille - digger Gun Master Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Liker de nye kartene, særlig scrapmetal(fabrikken), men liker ikke de nye game modesene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Faen hva slags dritt er dette close quarters saken, ingen spiller rush eller conquest, bare sånn rar random dritt med random spawns, det hele er bare super kaos, er som å spille DM på Quake 3 igjen. Ja du får masse kills, men det hele er stressende og masete ikke gøy i det hele tatt. Det er fordi CQ-mapsa ikke finnes i rush, dog kan man spille CQ Domination Begynner å bli dritt lei "CQ suger" her, noen liker det, andre ikke. Om du ikke har noe bedre å komme med kan drite i poste Spillet skal være basert på lagarbeid ikke sant? folk snakker om hvor bra balansert spillet er og hvor mye lagarbeid kreves, i denne nye xp pakken fjerner de alt av lagarbeid. Dette er Quake III med rifler i stede for laser våpen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Er også positivt overasket, mye action og banene er ikke for små. har så langt spilt noen runder på Ziba Tower og Operation 925, likte Ziba Tower meget godt, trangt og mye action, 8vs8 er helt perfekt. Hagle+M26 var rimelig digg på Ziba Operation 925 så får jeg en del fps drops, regner med det er pga all dritten som flyr rundt, men bana virker lovende den også. Har ikke spilt på Scrapmetal eller Donya, håper de er like bra. Scrapmetal så værtfall meget bra ut den runda jeg løp rundt alene. Av de nye modusene så kommer jeg nok utelukkende til å spille Conquest Domination. Endret 12. juni 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Da har jeg også Premium! 160kr fra origin India. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Bare vært på Ziba og Donya så langt, men synes det var meget interessante baner. Man får følelsen av at omgivelsene faktisk består av tre og gips siden det blir kulehull overalt. Vært lite tube og SMAW/RPG de rundene jeg har spilt så langt, så vet ikke helt hvordan de reagerer på skikkelige eksplosjoner. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Lommelykt = skutt i panna, venn eller fiende. Når man er så dum å lyser på venner Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det største problemet jeg har med Gun Master er dne fuckings M3A1en med Frag Ammo. Daaaamn. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Tja, jeg misliker sterkt premium, men jeg vil på den annen side ikke gi mer enn nødvendig med penger til de griske EA jævlene så er det noe billigere sted enn brasil til 147kr? Letteste måten å finne ut slikt? 1 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Er ikke bare EA som er pengekåte skjønner jeg... 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Da har jeg også Premium! 160kr fra origin India. Jeg også. Kjøpte selve BF3 for 120kr eller noe fra russisk side, og Premium for 160. Billig morro dette altså. ^^ 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hadde i grunnen ikke tenkt å spille BF3 noe særlig videre men når man kunne få tak i premium til 160 da syntes jeg det kunne være verdt det. 160 kr for alle expansion packs er ikke en ille pris. Men da jeg var inne på brasilianske Origin så var ikke prisen billigere enn India. Tvertimot, I Brasil kostet den omtrent like mye som i USA, dvs. 99 BRL = 49 USD. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Kjenner på meg at dersom folk her inne har regna feil på kursen og trodd at det var grisebillig i Brasil og så driti på leggen, så skal jeg faktisk koste på meg et glis. 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Håper dere som klager så fælt over pris på Premium ALDRI blir server admin Spillet gir mye morro..så er det flott å vite at pengene mine blir til arbeidsplasser og lønn.. Dobbel glede 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Man kan jo bli server admin for penger xD Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Da slutter jeg å spille BF! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå