Sanchez_ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kicked by Punkbuster? Er ikke Punkbuster automatisk? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hva er fordelen med Premium? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 FÅ MER MED BATTLEFIELD 3 PREMIUM Battlefield 3™ Premium inneholder utvidelsespakkene Back to Karkand, Close Quarters, Armored Kill, Aftermath og End Game. Hvis du kjøper Battlefield 3 Premium, får du tilgang til disse på detaljsiden for Battlefield 3 Premium på Origin, uten ekstra kostnad. Gjør flerspilleropplevelsen med Battlefield 3™ enda bedre, med Battlefield 3™ Premium! Battlefield 3 Premium inneholder en enorm mengde materiell, og gir deg en unik mulighet til å spille alle de kommende utvidelsespakkene før alle andre, slik at du kan øke alternativene for soldattilpassing samt motta flere eksklusive artikler i spillet. Alt dette får du mot et engangsgebyr. Dette medlemskapet gir deg alle de fem tematiserte utvidelsespakkene for Battlefield 3, inkludert to ukers forhåndstilgang. Du får også flere unike artikler i spillet som ikke er tilgjengelige andre steder, inkludert kniven ACB-90, et sett identitetsmerker og eksklusiv kamuflasje for soldater og våpen. Battlefield 3 Premium-medlemmer får også tilgang til avanserte, nye funksjoner som muligheten til å nullstille statistikk, køprioritet til servere og nye design for troppemblemene. Enten du vil ha forhåndstilgang, skille deg ut med unike artikler i spillet eller bruke de nye avanserte funksjonene som tilbys, gir Battlefield 3 Premium deg en unik flerspilleropplevelse. HOVEDPUNKTER: BATTLEFIELD 3 PREMIUM SPILL ALLE UTVIDELSESPAKKENE FØR ALLE ANDRE Få alle de fem tematiserte utvidelsespakkene for Battlefield 3 to uker før alle andre. SKILL DEG UT MED EKSKLUSIVE ARTIKLER I SPILLET Bli gjenkjent og skill deg ut med unike artikler i spillet, inkludert den spesielle kniven ACB-90 og et sett med identitetsmerker for Battlefield 3 Premium. Du kan også tilpasse opplevelsen med ny, eksklusiv kamuflasje for soldat og våpen, og unike oppdrag. TILGANG TIL AVANSERTE FUNKSJONER Med Battlefield 3 Premium får du en unik sjanse til å nullstille statistikken for score/minutt, drap/dødsfall og seier/tap. Slik kan du starte på nytt med flerspillersoldaten din. Vi anerkjenner også statusen din ved å gi deg køprioritet til serverne, flere design for troppemblemer og muligheten til å favorisere fem av kamprapportene dine for å lagre dem permanent. BLI MED PÅ UNIKE ARRANGEMENTER Du stiger raskere i gradene med eksklusive dobbel-XP-arrangementer, og du kan delta i unike konkurranser. STRATEGIVEILEDNINGER OG -VIDEOER Du kan se videoer med spilltips som kommer rett fra utviklerne hos DICE. Du får også tilgang til et sett med inngående strategiveiledninger, og får en eksklusiv forsmak på kommende utvidelsespakker. INKLUDERT MATERIELL OG FUNKSJONALITET • Alle utvidelsespakker for Battlefield 3, og to ukers forhåndstilgang: o Battlefield 3: Back to Karkand o Battlefield 3: Close Quarters o Battlefield 3: Armored Kill o Battlefield 3: Aftermath o Battlefield 3: End Game Til sammen inkluderer disse fem utvidelsespakkene 20 kart, 20 nye våpen, over 10 nye kjøretøy, fire nye spillmodi, over 30 oppdrag og over 20 identitetsmerker • Unik kniv i spillet • Unike identitetsmerker i spillet • Over 10 unike kamuflasjer for soldater • Unik våpenkamuflasje • Mulighet for å nullstille statistikk • Over 10 unike design for troppemblemet • Flere lag til troppemblemet • Prioritet i serverkøen • Lagre inntil fem kamprapporter • Over fem unike oppdrag • Eksklusive konkurranser • Eksklusive dobbel-XP-arrangementer • Eksklusive videoer • Strategiveiledninger • Ekstra bonusmateriell Gå til http://www.battlefield.com/premium. for mer informasjon. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Takk for den informasjonen! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Herregud, Battlefield har blitt et pay to win spill! AUG er fette OP. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er easy å ta andre som har aug, ikke at så mange har den enda, som jeg har møtt på. Den er nok like op som alle andre våpen i spillet, det at ett våpen er OP betyr at du må ha noe som skiller våpene og du får tilpasse spillestilen din der etter, jeg liker ikke snipere pga de camper langt faen borti ett sted å lurker hs, me dont like, men jeg må alikevel godta det å heller pwne de på andre måter. Men ingen skal komme å si jeg er gjerrig og fattig når jeg ikke kjøper premium om DLCene blir dyrere hver for seg, lol. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg føler at alle jeg møter som har tilgang til AUG, bruker AUG. Jeg har ikke fått den ennå, men jeg nekter å bruke den før den er balansert. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Vel, glhf sier jeg bare da, er du en slik person som vil nerfe alt så alt blir bare helt likt også? Har aldri forstått meg på at folk ikke skjønner at våpen er forskjellige, men neida, alt skal nerfes. Bruker heller aek eller m16 any day. Endret 7. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Enig med meg. Hva faen er vitsen i at alle riflene skal føles like ut (som i f.eks BC1)? Jeg klarer ikke bruke M16 eller AEK, selv om alle sier at de skal være "de beste riflene". Jeg får mye mer utav M416 og L85 som våpen - og ikke minst G3en. Samme i de andre klassene. Jeg bruker våpen som flertallet ikke bruker, fordi jeg ikke får samme feelen som gjør at jeg dreper alt jeg sikter på med de. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Herregud, Battlefield har blitt et pay to win spill! AUG er fette OP. Skjønte forsåvidt hvordan det kom til å bli når de lot folk kjøpe seg til unlocks... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Enig med meg. Hva faen er vitsen i at alle riflene skal føles like ut (som i f.eks BC1)? Jeg klarer ikke bruke M16 eller AEK, selv om alle sier at de skal være "de beste riflene". Jeg får mye mer utav M416 og L85 som våpen - og ikke minst G3en. Samme i de andre klassene. Jeg bruker våpen som flertallet ikke bruker, fordi jeg ikke får samme feelen som gjør at jeg dreper alt jeg sikter på med de. Ja, altså, hva enn som funker for deg, men L85 er bare The man på å skyte langt. Herregud, Battlefield har blitt et pay to win spill! AUG er fette OP. Skjønte forsåvidt hvordan det kom til å bli når de lot folk kjøpe seg til unlocks... Du kjøper jo egentlig ikke unlocks i den forstand du tenker på, de unlocksene er med i samme pakka som close quarter mapsene, altså det er en del av en expansion pack. MEN, jeg syns det er über lame at man kan kjøpe alle vehicles unlocks og andre våpen unlocks som er i spillet fira før, dette kom jo en stund før CQ og premium kom ut. Dessverre så er vel dagens "samfunn" blitt til mer kvantitet enn kvalitet, dessverre. Endret 7. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 G3 med bipod og riflescope og HB, baby. På semiauto snakker vi sniperrifle der. Med muligheten til å flikke over til fullauto og tømme et magasin inn i en haug fiender på 2 sekunder. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvordan får jeg aug? Ser den ikke på listen over hva jeg skal få Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Tja, AGen er jo ett utmerket skarpskyter våpen, er vel neeeesten samme våpnet som G3. Men i spillet så ser jeg ikke noen større fordel med bipod, utenom på noen support våpen og kansje sniper om man absolutt skal skyte langt, men skal jeg bruke sniper så er jeg helt oppi ansiktet ditt, lol. Men etter den forrige patchen så har de gjort samme teite BC2 greia, at du kan drepe med 1 sniper skudd på kloss hold, det plager meg om det stemmer, herregud. Se på assignmentene dine også står den oppført i "Weapons" taben på medic/assault. Endret 7. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Så nå at aug ikke er å få før close quarters Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 jeg er ikke premiun. virker helt toskete av folk å gå med på a betale enda mer for spillet. EA sporer langt av de følger ikke togsporene, de følger sidesporet til rikdom og helvete. totalt avsporet. famas høres å vere god, samme med scar. mange som bruker de og de er premiun. er de gode våpen nå for premiun, men ikke for vanlig bfs spillere? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Tja, om du spiller på PC så kan du jo kjøpe premium å unlocke de, men jeg tror det er en bug at de kan unlockes på PC nå og jeg tror ikke alle våpene kan unlockes nå, eller? For slike ting skal vel strengt tatt ikke være mulig å unlocke før close quarter går online. jeg er ikke premiun. virker helt toskete av folk å gå med på a betale enda mer for spillet. EA sporer langt av de følger ikke togsporene, de følger sidesporet til rikdom og helvete. totalt avsporet. famas høres å vere god, samme med scar. mange som bruker de og de er premiun. er de gode våpen nå for premiun, men ikke for vanlig bfs spillere? Slik er det, mye vil ha mer, men SCAR-H, hvis det er den du tenker på er rimelig nice når du har lært deg å bruke den, men det er ingen våpen som blir bedre av at du har premium account, famas har blitt nerfet til helvette så den er ikke noe særlig bra lenger, den har 5 mindre kuler i magasinet enn da den først kom ut, noe som også betyr litt. Men jeg har bare prøvd famas etter den blei nerfet så jeg veit ikke hvordan den var før den blei nerfet. Endret 7. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 scar var bra i starten før nerfingen og famas har alltid vert dritt. nå er de plutselig gode. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ja, scar var visstnok mye bedre før den blei nerfa, jeg har bare prøvd den etter nerf og syns den er nokså bra sett bort ifra at den har 10 skudd for lite i magasinet, men famas har jeg aldri likt, men den var en del bedre før nerf, dvs den forrige patchen, jeg syns ikke det er så mange som bruker famas nå etter patch som før patch. Kansje det er tilfeldig eller så har jeg ikke vært på samme servere som famas brukere. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 jeg er ikke premiun. virker helt toskete av folk å gå med på a betale enda mer for spillet. EA sporer langt av de følger ikke togsporene, de følger sidesporet til rikdom og helvete. totalt avsporet. famas høres å vere god, samme med scar. mange som bruker de og de er premiun. er de gode våpen nå for premiun, men ikke for vanlig bfs spillere? Jeg hadde uansett tenkt til å kjøpe alle DLCene som kommer ut fordi jeg er stor fan av BF-serien og er villig til å betale for nytt innhold. Dermed så Premium ut til å være en veldig god deal for meg og fordi jeg wr en god kunde, får jeg tilbake litt småtteri som tidligere adgang til CQ og masse extra snacks som jeg selvsagt setter pris på. Premium-brukere får ingen våpen som vanlige Battlefield-spillere ikke får. Vi har fått tilgang til de tidligere. De følger med Close Quarters og Back To Karkand, og ma får de dertil med når man kjøper DLCene. Ser virkelig ikke problemet med dette. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå