Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Velkommen til Battlefield Hahaha, sant. Nå snakker jeg bare lokalt på min maskin så jeg kan tone ned lyder så jeg kan høre andre lyder bedre, men nå er vel ikke footsteps så lett å høre i dette spillet og noen ganger så virker det som de ikke er der så spørs jo hvor bra det egentlig funker. Jeg hater å ikke høre at folk kommer bak fra med kniv også når de skyter meg, Jeg ELSKER å knife campere. Forøvrig: Jeg var så noob og kjøpte premium i går Endret 7. juni 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Mistenker at de nye våpnene er gjort "over powered" med vilje, slik at jeg skal fortelle venner hvor bra de er så de også kjøper premium. Blir hvertfall ikke overasket om de nerfes kraftig ved neste anledning. Hadde en ganske grei score på Caspian Border som viser hvor latterlig OP den nye AUG A3 er. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Når kommer close quarters? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 12 juni for Premium-brukere og 26 juni for alle andre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ikke lenge til den 26 da:). Gidder ikke bruke så mye pengr på premium:p Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 WTH!? kommer premium med mulighet for to like våpen ? også kjent som dual wield/acimbo? De med premium kan det ja. Du kan f.eks bruke 2 stk av M249, eller 2 stk M320. 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Nei, testa dual-wielded USAS-12 med frag rounds på metro ista. Det var chill! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Akimbo RPG er morro også, deilig å ta ut tankser da, og dobbel sjanse til å skyte ned helier! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Trur det ikke før jeg får se det :nei2: Hva i helvete skjedde med "realistiske Battlefield"? 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Frister bare mere og mere og la være og kjøpe premium ja, visst det er sånn det skal fortsette Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg foretrekker akimbo Famas med frag rounds. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hadde akimbo m98b. Instakill bodyshot på lengre avstand Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg foretrekker akimbo Famas med frag rounds. Stemmer det, har ikke fått frag roundsa til Famasen enda. Noen som har fått testet full-auto mode på mortar? Ganske epic premium only unlock. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Nei, har brukt mest tid på å unlocke RPG-mini-gun til transport chopperet,' Men fra spøk til alvor, Battlelog nede for noen andre nu? Update Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oppe nå hvertfall, aner ikke om det var nede tidligere. Akimbo M98B er bare stress. Går ikke an å sikte, så er liksom ikke vits. Men MBT akimbo var epic tho. Don't ask.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Yes!!! endelig ble jeg kicka!!! Trodde ikke jeg var god nok jeg Kicked by punkbuster Haha, var litt morsomt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå