Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Når det er sagt, så hadde lyd tweaking vært satt pris på, samme som vi kunne gjøre i BF2, det var digg, høre folk over mye mye lengre avstander og fjerne masse anna støy.

BF3 er kanskje det krigsspillet som har fokusert mest på lyd, hvorfor vil de ødelegge det med å tweake lyden slik at det blir mest mulig urealistisk og dårlig? Nei, det ville ha vært det mest ødeleggende de kunne gjort med BF3 for min del.

Støyen er jo nettopp det som gjør at adrenalinet pumper, og du føler virkelig at du er inne i en hektisk krigssone når du er det, ellers er det bare føttene og pusten du hører, + noe lyder over radioen og fly som fyker over deg. Det er da det er deilig å sitte i sentrum av høyttalerene og kjenne rommet riste i det du tar av på rullebanen. <3

Dette er mye dette som skiller klinten fra hveten i spillverdenen, og som med det meste annet så er lyden halve opplevelsen. Men såklart, om man sitter med et anlegg som ikke klarer å gjengi støyen slik den er ment, så blir det jo ikke annet enn hvit plagsom støy.

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke greia med premium pakka at man får tilgang på alt 2 uker før den faktiske lanseringsdatoen? Fordi jeg finner ingen av de nye mapsa. :(

I denne omgang må vi uansett vente litt. PS3 fikk tilgang til den nye pakken først, vi andre får vel denne 12.juni eller ?

ah, kjipt. :(

Endret av Refi
Lenke til kommentar

Tenker du om man vil fortsette å få fordeler om ett år også? I så fall får man jo tidligere tilgang til den siste DLCen som kommer i mars. I tillegg er det double XP hver måned, to "solider upgrades" og en "Bonus Content Drop i 2013. Pluss videoer, guider og annet crap.

Lenke til kommentar

Når det er sagt, så hadde lyd tweaking vært satt pris på, samme som vi kunne gjøre i BF2, det var digg, høre folk over mye mye lengre avstander og fjerne masse anna støy.

BF3 er kanskje det krigsspillet som har fokusert mest på lyd, hvorfor vil de ødelegge det med å tweake lyden slik at det blir mest mulig urealistisk og dårlig? Nei, det ville ha vært det mest ødeleggende de kunne gjort med BF3 for min del.

Nå snakker jeg bare lokalt på min maskin så jeg kan tone ned lyder så jeg kan høre andre lyder bedre, men nå er vel ikke footsteps så lett å høre i dette spillet og noen ganger så virker det som de ikke er der så spørs jo hvor bra det egentlig funker.

Jeg hater å ikke høre at folk kommer bak fra med kniv også når de skyter meg, kunne også tenkt meg å fjernet mine egne footstep lyder, på min soldat/spiller, kansje også lyden på mitt våpen.

Og jada, det er kule lyder etc, men noen ganger så er det altfor lønnsomt om man kunne fjernet enkelte lyder og forsterket andre, men det er nå bare min mening.

Men så er vel ikke BF3 det spillet du tweaker heller, det er kansje ikke lønnsomt i det hele tatt, men man veit jo aldri.

Tenker du om man vil fortsette å få fordeler om ett år også? I så fall får man jo tidligere tilgang til den siste DLCen som kommer i mars. I tillegg er det double XP hver måned, to "solider upgrades" og en "Bonus Content Drop i 2013. Pluss videoer, guider og annet crap.

Behøver jo ikke dobbel xp event når man gjør 1-1,5 ranks om dagen, lol, ikke at jeg skjønner hvorfor det skal bli mer codifisert, men men.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Nå er det enkelte av oss som har jobb og andre ting som spiller inn, og da er det ikke bare og bare å ranke 1-1.5 ranks om dagen :p Jeg går en skiftordning som gjør at eg snur og vender på døgnet over noen uker, med friuker og enkelte frihelger igjennom. Da jeg ta meg god tid til gaming og annet kos :)

Bare for å trekke frem ett eksempel på at Dobbel XP, kan komme enkelte til gode ;)

Lenke til kommentar

Om det er double på våpen og, gjør det egentlig ikke meg noe. Skal liksom prøve å få unlocket alt på alle våpen, men ender alltid med at jeg ikke gidder og begynner med noe annet istedenfor.

Haha, samme her, men jeg spiller med samme våpen helt til alle unlocks er unlocket og den neste service star er i boks, ja, jeg har blitt ekstremt stat hore med bc2 og bf3, faen ikke bra, haha.

Men det har jo ikke noe å si om det er dobbel xp, for unlocksene til våpnene går på antall kills, men hvis du mener xp for å unlocke andre våpen kan jeg jo være med deg.

Nå er det enkelte av oss som har jobb og andre ting som spiller inn, og da er det ikke bare og bare å ranke 1-1.5 ranks om dagen :p Jeg går en skiftordning som gjør at eg snur og vender på døgnet over noen uker, med friuker og enkelte frihelger igjennom. Da jeg ta meg god tid til gaming og annet kos :)

Bare for å trekke frem ett eksempel på at Dobbel XP, kan komme enkelte til gode ;)

Tja 1,5 ranks var i overkant mye, men det skal ikke mange timene til for å få 230k poeng, nå har ikke jeg så altfor mye som skjer på kveldstid, men jeg spiller aldri på dag tid, er sjelden jeg har spilt før kl 18-19 om kvelden, kan jo ha vært noen få helge dager kansje, men for å si det slik, jeg kunne brukte MYYE mer tid, men det er vel ikke sunt i lengden det heller, hehe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Snakker dere om Colonel-ranks nå, eller pre-ranks? Colonel-ranks har jo ingen innvirkning på spillet overhodet unntatt for bling, så når man kommer dit er det ikke noe stress med ranking mer. Da er det bare å kose seg med de forskjellige våpnene og prøve å få master dogtag på alle ;)

Lenke til kommentar

Om det er double på våpen og, gjør det egentlig ikke meg noe. Skal liksom prøve å få unlocket alt på alle våpen, men ender alltid med at jeg ikke gidder og begynner med noe annet istedenfor.

Haha, samme her, men jeg spiller med samme våpen helt til alle unlocks er unlocket og den neste service star er i boks, ja, jeg har blitt ekstremt stat hore med bc2 og bf3, faen ikke bra, haha.

Men det har jo ikke noe å si om det er dobbel xp, for unlocksene til våpnene går på antall kills, men hvis du mener xp for å unlocke andre våpen kan jeg jo være med deg.

Visste faktisk ikke at våpenunlocks gikk på kills. Men jaja, vehicles går på poeng, hadde ikke gjort meg noe med dobbel-XP der, i det minste. Har låst opp alle våpen og ranks, så dem spiller ingen rolle. Er vehicle- og våpenunlocks som står igjen.

Lenke til kommentar

Snakker dere om Colonel-ranks nå, eller pre-ranks? Colonel-ranks har jo ingen innvirkning på spillet overhodet unntatt for bling, så når man kommer dit er det ikke noe stress med ranking mer. Da er det bare å kose seg med de forskjellige våpnene og prøve å få master dogtag på alle ;)

Eneste blingen man får er jo noen dogtags nå å da på "spesielle" ranks, men jeg tror neppe jeg skal ta alle dogtags på alle våpen, hehe, to much.

Visste faktisk ikke at våpenunlocks gikk på kills. Men jaja, vehicles går på poeng, hadde ikke gjort meg noe med dobbel-XP der, i det minste. Har låst opp alle våpen og ranks, så dem spiller ingen rolle. Er vehicle- og våpenunlocks som står igjen.

Joda, unlocks på våpen går på kills, meste du må ha er 350kills på assault våpen og noen hagler, men som du sier så er det poeng på vehicles, men der har jeg alt på alle.

Du kan trykke på våpnene og se hva neste unlock er osv osv.

Vil premium komme på salg?

I såfall så er det vel så lenge til at det ikke er noen "fordel" å kjøpe det?

Men jeg håper .50cal rifler viser seg i en av de nye expansions packsene, armored kill er vel kansje det mest sannsynlige?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...