Andrull Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Høres ut som om dette er eks Tja, nå har jeg nesten bare spilt BF2, BC2 og BF3 de siste 5-6-7årene så kansje jeg er blind, men jeg har også spilt en del andre spill hvor det kommer updates og der virker ikke på langt nær at andre får såpass mye mer "feil", men det kan jo hende det er fordi jeg har vært mer dedikert til disse spillene og "funnet" mer ut om dem enn andre spill jeg bare har prøvd litt. Men de 2GB som blei lasta ned var jo primært pga de kommende DLCene, var vel bare små og få fixes til selve spillet. Såklart, men nå mener jeg å huske at det har vært flere godt over 1 GB oppdateringer. Og om det er pga Premium, DLC'er eller lignende. så vil disse også medføre en endring i kildekoden til battlelog og resten av BF3, som dermed potensielt kunne føre til feil. Når det kommer til andre svært populære multiplayerspill så finner du nok ofte en god del feil, rett og slett på tungt belastede servere, og langt værre logistikk, samt større sannsynelighet for at feil oppstår/blir oppdaget. Joda, men jeg syns bare dice er ekstreme, men det kan jo være fordi jeg bare har spilt altfor mye bf spill opp igjennom, men sitere to ganger? Fikk dog ikke opp noe varsel om sitering så dette er jo gøy. Flere som har blitt drept &--#62; revived &--#62; løper rundt med ingen kitt? Ikke kniv engang. Ja, har også spawnet uten våpen, men er jo bare å løpe rundt å pange for det, har også sitti med deploy skjermen oppe selv om jeg har levd, men for guds skyld, aldri trykk på esc da, da må du vente til noen dreper deg, du kan ikke ta suicide og quit er liksom ikke noe alternativ for min del. Skjer ofte med meg..Pytt pytt. Var en som la ut denne litt bak i tråden,men likte den godt Er nok mye sannhet i denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=oAp7VyGgqhc De filmene der er rimelig artige, men det er jo nesten 100% sant alt de lager film om, det er altfor mange der ute som er helt lik som alle i de filmene. Nå har nok Dice klart å drite ekstra hardt nedover leggen denne gangen, men mente bare å forklare at det faktisk ganske ofte i programmering er et skritt frem og to tilbake. Ikke for å forsvare Dice eller noe. To posteringer da nettet mitt er litt fucka (eller er det diskusjon.no kanskje?) for tiden. Ikke bare Dice som klarer å lage noe skjit i disse dager. Fortsatt påstår nettleseren at jeg ikke har svart i den fanen, og at den fortsatt laster, jaja. XD Endret 6. juni 2012 av Andrull Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Joda, jeg veit at programmering ikke akkurat er noe du setter pengene dine på hva angår feilfrihet, jeg har ingen peiling på slikt selv, men jeg anser ikke programmering som rakett forskning så jeg syns det er litt artig at en fiks lager to nye feil. Det er heller ikke bare å si "here is your problem" også fikse det. Men etter lang farts tid i dice universet og ca 4års aktiv bf2 spilling så har jeg oppnådd en høyere toleranse for bugs, alternativet hadde vært å legge seg i foster stilling å gråte når noe feila. Btw, mine innlegg oppfører seg også slik at den ikke poster og bare står å "lagrer innlegg", men det er jo derfor F5 fins, hehe. Endret 6. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Jeg løser som regel problemet med flere faner. ^^ Men tydeligvis ikke alltid. Nja, rakettforskning krever jo ganske mye programkoding på samme måte, selv om vi da snakker om PLS'er etc. enn spillkoding. Dog, simulatorer etc. som også går innenfor temaet blir det samme. Og jeg må innrømme at jeg heller hadde satset mine penger på lage rakett enn å lage et 100 % feilfritt spill som er så avansert som det BF3 er. Med 17 milliarder, 102 millioner 897 tusen og 152 bytes med kode, så er det potensiale til at veldig mye går feil. En feil et sted kan føre til en annen feil et annet sted. Nå driver jeg ikke med samme type programmering så jeg er ikke akkurat riktige personen å spørre, men når man legger til elementer inn i løkker, og kanskje endrer forskjellige elementer, så er det veldig vanlig at andre feil oppstår som du må fikse. En ren følgefeil rett og slett. Noen ganger må koden kanskje skrives fullstendig på nytt fordi deres tilnærmet ikke var noen god idè. Det er ikke som å male eller tegne, der du fikser en ting, og så en ny ting. Uten nok feilsøking så kan og VIL nye feil oppstå. Men nå er det da god skikk å sjekke at disse nye feilene også blir fikset før du lanserer da... Noe Dice ikke har gjort godt nok. Eller det er vel heller EA som presser de til å lansere raskt nok. Endret 6. juni 2012 av Andrull 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Må prøve meg på defibs.. Endret 6. juni 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Jeg løser som regel problemet med flere faner. ^^ Men tydeligvis ikke alltid. Nja, rakettforskning krever jo ganske mye programkoding på samme måte, selv om vi da snakker om PLS'er etc. enn spillkoding. Dog, simulatorer etc. som også går innenfor temaet blir det samme. Og jeg må innrømme at jeg heller hadde satset mine penger på lage rakett enn å lage et 100 % feilfritt spill som er så avansert som det BF3 er. Med 17 milliarder, 102 millioner 897 tusen og 152 bytes med kode, så er det potensiale til at veldig mye går feil. En feil et sted kan føre til en annen feil et annet sted. Nå driver jeg ikke med samme type programmering så jeg er ikke akkurat riktige personen å spørre, men når man legger til elementer inn i løkker, og kanskje endrer forskjellige elementer, så er det veldig vanlig at andre feil oppstår som du må fikse. En ren følgefeil rett og slett. Noen ganger må koden kanskje skrives fullstendig på nytt fordi deres tilnærmet ikke var noen god idè. Det er ikke som å male eller tegne, der du fikser en ting, og så en ny ting. Uten nok feilsøking så kan og VIL nye feil oppstå. Men nå er det da god skikk å sjekke at disse nye feilene også blir fikset før du lanserer da... Noe Dice ikke har gjort godt nok. Eller det er vel heller EA som presser de til å lansere raskt nok. Nja, sier vel noe der. Men har de gjort defibs enklere å drepe med etter patchen? Altså, den forrige? For før ihvertfall så gikk det nesten ikke an, men jeg har ikke prøvd nå i det siste. Men jeg må innrømme, jeg er vehicle whore, men jeg er så glad i canister shells på tank at jeg blir våt i buksa hver gang jeg kan ta noen med den, sniping = np med canister shells, egentlig med selve granaten også, men den krever jo tross alt litt aim, lol. Deilig å skyte ut piloten i ett fly med canister shell headshot og flyet overlever, haha. Men jeg syns vehicles var best i BF2, ja, im stuck in the past, men dere veit hva de sier, ting var bedre før. Endret 6. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ganskje kjipe nyheter for oss jagerflypiloter denne patchen her. Rocket pods gjør nærmest ikke noe dammage på infantry lenger... Er det noen som har fått sjekket ut F-35 etter patchen? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Så stridsvogner har nå en litt større sjanse for å ikke bli instantkilled? *puh* Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Eneste utfordringa Jets har er fortsatt motstanderes jet pilot. Så frem til fall at man er den bedre piloten er det fortsatt ikke noe forferdelig tap for jets. Å skyte infanteri med rocket pods er ikke akkurat primæropg. Helis hadde jo latterlig svake raketter fra før av feks. Og de er mye mer infanteri orientert. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) At helis har dårlig raketter er jo for å oppmuntre til teamplay med en i gunner-seat. Rocket Pods på fly voldtar fremdeles stridsvogner. Er det forresten et AC-130 jeg ser blant 10 new vehicles i E3 traileren for Premium? Ser ikke noe pilotsete, så ser ut som det blir 2 gunnerseats i et AI kontrollert AC-130 som kretser rundt mapet. Var vel noe tilsvarende på BF 1943 mener jeg. Endret 6. juni 2012 av Dassen Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er det. Noen postet bilder i denne tråden noen sider tilbake med den i aksjon. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Et slikt fly vil vel dette ned som fluer med 2 jets og 2 heli fra fi som skyter det ned. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Derfor det er viktig med vennlige jets som eskorterer Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Noe sier meg at det ikke vil bli tilfellet, mest pga. at et slikt fly ikke hører hjemme i scenarier der det også er jets og heli. Ser for meg at den vil være et statisk fly som kretser rundt slagmarken, som kan spawnes i. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Føler den lett kan bli veldig op om den ikke kan skytes ned. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Noe evt. AC-130 blir det ikke før til høsten uansett. CQ får vel bare noen nye våpen og nye, små baner. "Armored Kill" som kommer i september får nye vehicles og nye, større maps. Gleder meg mye mer til den DLC-en. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 http://battlefieldo.com/ Denne siden har noen Armored Kill screnshots, også ifra AC130. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Noen som har fått testet gun master moden? Digger at BF3 har fått det selv om det ikke er i helt BF sin stil. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har Close quarters kommet ut? Ser i battlelog at det har kommet nye maps. Har ikke spillt noe BF3 siden jeg startet med DayZ. AC-130 tror jeg blir drit fet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Close Quarter har kommet ut på PS3. Det kommer til PC og Xbox360 trolig tirsdag (12.06.12) Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er det bare meg, eller har de nå patchet slik at om du blir revivet (før du har godtatt/avslått og ligger der med pistol) og så dør, så teller det som death? Får hvertfall opp "killcam" nå, pluss at jeg måtte vente i åtte sekunder (i deploy-meny, pluss noen sekunder i killcam) før jeg kunne spawne igjen etterpå. Trist om tilfellet nå er at idioter som løper rundt og reviver på de mest absurde plasser skal kunne ødelegge såpass mye. Blir lett over 15 sek med ventetid om man først dør, blir revivet og så dør igjen og må vente såpass lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå