Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra du avslutter posten din med nicket ditt. Hadde ikke greid å sett hvem som skrev posten om du ikke hadde gjort det.

Hvis du tar skade av det skal jeg slutte med det øyeblikkelig :)

Men er det noen som kan svare på hvilken ammo de synes er best på hagla?

Saxy98

Vanlig buckshot eller flechette, er egentlig de eneste som er verdt å bruke.

For de som lurer på hvordan nye feil oppstår, dere kjenner ikke dice, det er slik de er, de har alltid vært slik, de fikser 1 feil men lager 2 nye.

Men er det noen som har en anelse om hva hver dlc vil koste hver for seg?

Eller må jeg være tøffelhelt å slenge meg på premium bølgen?

Men da kan jeg ikke flame premium folk ingame. :(

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det er bra du avslutter posten din med nicket ditt. Hadde ikke greid å sett hvem som skrev posten om du ikke hadde gjort det.

Saxy98

For de som lurer på hvordan nye feil oppstår, dere kjenner ikke dice, det er slik de er, de har alltid vært slik, de fikser 1 feil men lager 2 nye.

Det er ikke sånn Dice er, det er sånn programmering fungerer. Prøver du å fikse noe, ja så kan du banne på at det kommer to eller flesre nye feil.

2 GB med endringer hver gang er ganske mye, og da er det mye som kan gå galt. De satser nok litt høyt, og får litt for lite tid til å teste og feilsøke.

Lenke til kommentar

Har kjøpt BF3 Premium, har opprettet meg Originkonto osv. Men spillet dukker ikke opp i "Mine Spill". Jeg kjøpte det igjennom Origin, og jeg har ordrebekreftelse. Noen som har en løsning på dette?

Lenke til kommentar

Har kjøpt BF3 Premium, har opprettet meg Originkonto osv. Men spillet dukker ikke opp i "Mine Spill". Jeg kjøpte det igjennom Origin, og jeg har ordrebekreftelse. Noen som har en løsning på dette?

Restart origin, evt vent noen timer og se da.

Lenke til kommentar

Er en stund siden jeg har spilt nå. Oppdaterte spillet og når jeg skal til å spille er det sort skjem. Har russisk nøkkel kjøpt gjennom cdkeyhouse. Husker jeg har lagt inn fix tidligere. Noen som har link til dette?

edit.

fikk d til :)

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Saxy98

Det er ikke sånn Dice er, det er sånn programmering fungerer. Prøver du å fikse noe, ja så kan du banne på at det kommer to eller flesre nye feil.

2 GB med endringer hver gang er ganske mye, og da er det mye som kan gå galt. De satser nok litt høyt, og får litt for lite tid til å teste og feilsøke.

Tja, nå har jeg nesten bare spilt BF2, BC2 og BF3 de siste 5-6-7årene så kansje jeg er blind, men jeg har også spilt en del andre spill hvor det kommer updates og der virker ikke på langt nær at andre får såpass mye mer "feil", men det kan jo hende det er fordi jeg har vært mer dedikert til disse spillene og "funnet" mer ut om dem enn andre spill jeg bare har prøvd litt.

Men de 2GB som blei lasta ned var jo primært pga de kommende DLCene, var vel bare små og få fixes til selve spillet.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...