Ronald Ulysses Swanson Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen som vet hvordan man får våpencamo? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er kun på de 4 våpnene som har fått assignments, altså F2000, SCAR-H, Pecheneg og L96. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Crap..... bye bye mass26 dart, det nye...AUG med smoke. Tar aldri slutt det her Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å legge til feil som ikke har vært der tidligere når de patcher. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Eller, AUGen er jo et nytt våpen. But still. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Det er bra du avslutter posten din med nicket ditt. Hadde ikke greid å sett hvem som skrev posten om du ikke hadde gjort det. Hvis du tar skade av det skal jeg slutte med det øyeblikkelig Men er det noen som kan svare på hvilken ammo de synes er best på hagla? Saxy98 Vanlig buckshot eller flechette, er egentlig de eneste som er verdt å bruke. For de som lurer på hvordan nye feil oppstår, dere kjenner ikke dice, det er slik de er, de har alltid vært slik, de fikser 1 feil men lager 2 nye. Men er det noen som har en anelse om hva hver dlc vil koste hver for seg? Eller må jeg være tøffelhelt å slenge meg på premium bølgen? Men da kan jeg ikke flame premium folk ingame. Endret 5. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nå som jeg har kjøpt premium skal jeg ikke få CQ? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 PC har ikke fått CQ ennå 12. juni! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Konsoll, ja. Spesifikt.. Xbox da eller? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja. Har fått dogtagene og beskjed om at jeg er premium-member, men får ikke joina servere med de nyeste kartene. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er bra du avslutter posten din med nicket ditt. Hadde ikke greid å sett hvem som skrev posten om du ikke hadde gjort det. Hvis du tar skade av det skal jeg slutte med det øyeblikkelig Men er det noen som kan svare på hvilken ammo de synes er best på hagla? Saxy98 Vanlig buckshot eller flechette, er egentlig de eneste som er verdt å bruke. For de som lurer på hvordan nye feil oppstår, dere kjenner ikke dice, det er slik de er, de har alltid vært slik, de fikser 1 feil men lager 2 nye. Men er det noen som har en anelse om hva hver dlc vil koste hver for seg? Eller må jeg være tøffelhelt å slenge meg på premium bølgen? Men da kan jeg ikke flame premium folk ingame. Det er ikke sånn Dice er, det er sånn programmering fungerer. Prøver du å fikse noe, ja så kan du banne på at det kommer to eller flesre nye feil. 2 GB med endringer hver gang er ganske mye, og da er det mye som kan gå galt. De satser nok litt høyt, og får litt for lite tid til å teste og feilsøke. Lenke til kommentar
-EZ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Har kjøpt BF3 Premium, har opprettet meg Originkonto osv. Men spillet dukker ikke opp i "Mine Spill". Jeg kjøpte det igjennom Origin, og jeg har ordrebekreftelse. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Har kjøpt BF3 Premium, har opprettet meg Originkonto osv. Men spillet dukker ikke opp i "Mine Spill". Jeg kjøpte det igjennom Origin, og jeg har ordrebekreftelse. Noen som har en løsning på dette? Restart origin, evt vent noen timer og se da. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Battlefield Premium vises ikke på Origin. Det vises kun på Battle log Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja. Har fått dogtagene og beskjed om at jeg er premium-member, men får ikke joina servere med de nyeste kartene. Mener EA sa på pressekonferansen at det kun var Playstation som fikk tilgang til CQ i dag. Både PC og Xbox må vente en uke. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Er en stund siden jeg har spilt nå. Oppdaterte spillet og når jeg skal til å spille er det sort skjem. Har russisk nøkkel kjøpt gjennom cdkeyhouse. Husker jeg har lagt inn fix tidligere. Noen som har link til dette? edit. fikk d til Endret 5. juni 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Det er bra du avslutter posten din med nicket ditt. Hadde ikke greid å sett hvem som skrev posten om du ikke hadde gjort det. Hvis du tar skade av det skal jeg slutte med det øyeblikkelig Men er det noen som kan svare på hvilken ammo de synes er best på hagla? Saxy98 Vanlig buckshot eller flechette, er egentlig de eneste som er verdt å bruke. For de som lurer på hvordan nye feil oppstår, dere kjenner ikke dice, det er slik de er, de har alltid vært slik, de fikser 1 feil men lager 2 nye. Men er det noen som har en anelse om hva hver dlc vil koste hver for seg? Eller må jeg være tøffelhelt å slenge meg på premium bølgen? Men da kan jeg ikke flame premium folk ingame. Det er ikke sånn Dice er, det er sånn programmering fungerer. Prøver du å fikse noe, ja så kan du banne på at det kommer to eller flesre nye feil. 2 GB med endringer hver gang er ganske mye, og da er det mye som kan gå galt. De satser nok litt høyt, og får litt for lite tid til å teste og feilsøke. Tja, nå har jeg nesten bare spilt BF2, BC2 og BF3 de siste 5-6-7årene så kansje jeg er blind, men jeg har også spilt en del andre spill hvor det kommer updates og der virker ikke på langt nær at andre får såpass mye mer "feil", men det kan jo hende det er fordi jeg har vært mer dedikert til disse spillene og "funnet" mer ut om dem enn andre spill jeg bare har prøvd litt. Men de 2GB som blei lasta ned var jo primært pga de kommende DLCene, var vel bare små og få fixes til selve spillet. Endret 5. juni 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Er Premium "limited time"? dvs jeg må bestille nå, eller kjøpe hver av pakkene seperat senere "forhåndsbestilling så og si"? Endret 5. juni 2012 av bigggan Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hva er greia med at alle våpen classene må settes opp hver gang man reinstallerer spillet. Er det så veldig vanskelig å lagre setupen i cloud dataen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå