trollhatt Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Men selve banene er jo ikke Premium-eksklusivt. Nei, de er DLC eksklusive. Selve Premium i seg selv bringer jo null av interesse, er kun DLC'ene som er av evt. interesse. 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er patch som er live nå, 2GB. Battlelog kommer opp igjen når EA/Dice har show på E3. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er patch som er live nå, 2GB. Battlelog kommer opp igjen når EA/Dice har show på E3. er det hele patchen for 4-5 juli? og er det pc? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Patchen som kommer til PC kommer den 4. juni og er på litt over 2 GB. Får ikke lastet den ned, men vil tro at nedlasting kan starte samtidig som Battle log kommer tilbake og Dice/EA har konferanse på E3 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg laster ned oppdateringen nå, prøv å restarte origin å se om den kommer da Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Får kun opp "Det har oppstått en uventet feil. Prøv igjen om en stund. Feil: 123" Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Høyreklikk på spillet i origin og velg "check for update". Dette funka i hvertfall for meg. Så må vi bare vente til de låser opp battlelog kl 22:30 i kveld da... Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Klarer ikke spille, kommer mare en nettside opp med login, passordet fungerer ikke, ikke det nye heller. Battlelog login is currently disabled, please try again in a while Kan man ikke spille selve spillet da, mens de tar ned battlelog. Endret 4. juni 2012 av War Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Naturligvis ikke. En av nedsidene ved å ikke ha en egen spillmeny for singelplayer. Men nå var vel strengt talt BF3 laget med Multiplayer i øynene, som i god BF-stil egentlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har hatt mer trøbbel med BF3 en god spilletid. BC2 var det ikke et millisekund feil med. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Med BF3 så har man i det minste ikke gått glipp av noe kvalitetstid på nettet. Med andre spill så må du sitte å se på en eller annen start-intro, trykke deg gjennom noen menyer og ofte må man se på loadinga. På BF3 så fortsetter jeg jo bare å surfe her på diskusjon.no eller 9gag eller lignende uansett, så om noe går til helvette, ja så er det i grunn ikke så ille like vell. Ikke at jeg synes det er like mye feil som foregår som mange skal ha det til. At de skal vedlikeholde en sjelden gang i blandt går jeg fint med på. Skjer jo støtt og stadig på diskusjon.no også. 2 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Battlefield på E3 nu! http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/?tag=Topslot;EaPressConferenceLive;EaPressConferenceLive;WatchTheLiveStream Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Elsker hvordan pc er prioritet nederst på DICE/EA sin liste over nytt innhold.... idioter Endret 4. juni 2012 av Bendorama 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nåja, det er nok tvilsomt grunnen. Det er langt vanskeligere å lage noe til PC, da det skal funke på et tilnærmet uendelig antall maskiner, og det kan derfor hende at det tar litt lenger å feilsøke/bugg-fixe etc. Og er det noe som dukker opp i siste liten, ja så er det lettere å heller forskyve det på den aktuelle platformen. Men lastet nå ned patchen for mange timer siden, og ser ikke helt hvorfor PC-brukere blir nedprioritert så veldig. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kjøpte Premium med en gang, hvis DLC koster 15 euro per pakke så sparer man jo litt også. Digger nye Battlelog! Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er Premium tilgjengelig gjennom Xbox live store? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen mulighet til å kjøpe Premium i annen valuta enn norske kroner? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal jeg kjøpe premium betaler jeg faen ikke 450kr når det kun koster 300 i statene. 99kr for 4 expansions blir jo kun 400kr, og da har jeg spart meg den 50lappen. Kan man kjøpe premium fra andre enn origin, eller må man bruke VPN/proxy? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er jo masse nye attchments i tillegg jo som de ikke har sagt noe om! Blandt annet en 320 GL som skyter frag granater! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå