TheKims Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er M26 med buckshot også glitchet? Spillte litt i natt med AN 94 med 4x scope så jeg valgte å også ha buckshot på, siden AN 94 ikke er så god på close range. Ble selfølgelig kicket fordi jeg brukte det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Relevant: http://www.youtube.com/watch?v=oAp7VyGgqhc And thats why battlefield need fixing Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nei, dårlig admins er ingen grunn til å fucke med spillet. Dårlige admins er grunnen til at du finner deg servere med gode admins, og holder deg til disse. Evt betaler av egen lomme, som enkelte av oss gjør, og kjører din egen server. Det finnes så evig mange servere med ymse regler (og ingen regler), at det er ingen grunn til at folk skal whine over at de ikke klarer å finne servere de kan spille på. 2 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) And thats why battlefield need fixing Dårlige admins finnes jo også i andre spill Kunne sikkert skrevet hundresiders stil om alt annet som trenger fix. Endret 28. mai 2012 av Daxen Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg tror aldri jeg har spilt på en server med hjernedøde admins. Hvordan i all verden går dere fram når dere leter etter server? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg tror aldri jeg har spilt på en server med hjernedøde admins. Hvordan i all verden går dere fram når dere leter etter server? "Quick Match", hva ellers? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg tror aldri jeg har spilt på en server med hjernedøde admins. Hvordan i all verden går dere fram når dere leter etter server? "Quick Match", hva ellers? Hva ellers? , tror jeg bare har valgt Quick Match 2-3 ganger... går alltid inn å søker etter servere som passer meg, eller så går jeg inn på history/favoritt-tab`en. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Damn å uvandt det var å game bf igjen etter ca en mnd pause og masse Diablo 3 i mellomtiden, but still as awesome Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 når sluttet dobbel xp i dag? 08.45 mandag morra Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Dobbel XP? Damn, missed out Lenke til kommentar
frds Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Damn å uvandt det var å game bf igjen etter ca en mnd pause og masse Diablo 3 i mellomtiden, but still as awesome Haha tenkte på det nå. Blir et godt gjensyn med bf igjen etter mye D3 gaming Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det har sine feil, men fortsatt det beste spillet i sitt område mener nå jeg, ikke at det er noen særlig konkurrenter egentlig, men fortsatt bra Arma og CoD stiller i en annen sjanger så går liksom ikke ann å sammenligne de spillene direkte heller. Skulle ønske de kom med litt mer nytt innhold etterhvert, blir spennende å se på sommerens utvidelse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Finnes det stats over hvor mange timer man har spillt på de forskjellige kartene? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Satan i perkele, bare for tiden... Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 NOTICE We are aware of the stats losses occuring and are working on a fix. Hva betyr dette? Noen her som har opplevd det? Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det var nok det som skjedde meg i går. Laser til L85A2 ble unlocket to ganger. Står også to ganger i battlefeeden http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/RydinX/ Lenke til kommentar
MrRolexMan Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 jeg hater bf3 og høy ping, kiss my ass... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå