Hyd Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jævlig bra de der episodene! Bruker RPG mot folk stadig vekk jeg, men som regel når de gjemmer seg bak vinduer, typisk snipere ofte, men ikke alltid. Dette er også helt normalt i vanlig krigføring for de som bryr seg om slikt, er et spill dette da så jeg bryr meg egentlig fint lite om hvilket våpen jeg bruker på folk. Prøver dog å spille så jeg bidrar til teamet da 1 Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Refleksskudd er jo en ting, men å kun bruke RPG er latterlig. Dette spillet er ikke Quake Indeed. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Har du rpg eller m320 så er de jo til for å brukes. Bruker stadig vekk de 2 til å få rubbel kills 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Det er ikke det man klager over heller. 90% av de man klager på er disse tullingene som bruker RPG som mainweap. som regel fordi de ikke klarer å få kills med carbine. 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 En og annen RPG er ikke farlig, personlig blir jeg sjeldent drept av disse. Men det har skjedd noen ganger at jeg har blitt drept av RPG selv om fienden enkelt kunne tatt livet av meg med karabin eller kniv, eller til og med sprettert og småstein. Da blir jeg irritert - ikke fordi jeg ble drept, men fordi jeg skjemmes, rett og slett. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Det er et godt poeng. Når jeg tenker på det er det faktisk utrolig sjelden jeg blir drept av RPG. De fleste tilfellene er det fordi jeg hopper ut av tanken på den siden RPGen treffer. Det har sikkert blitt postet her før, men de av oss som elsker ekstra stats og info bør sjekke ut Better Battlelog (BBLOG). Ganske tøff plugin for Battlelog som gir deg informasjon om hvordan du ligger an i forhold til resten av verden, gir deg detaljert informasjon om hvert våpen og retter opp en del mangler Battlelog har. Anbefales! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Synd det bare støtter Chrome og FF. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Det er et godt poeng. Når jeg tenker på det er det faktisk utrolig sjelden jeg blir drept av RPG. De fleste tilfellene er det fordi jeg hopper ut av tanken på den siden RPGen treffer. Det har sikkert blitt postet her før, men de av oss som elsker ekstra stats og info bør sjekke ut Better Battlelog (BBLOG). Ganske tøff plugin for Battlelog som gir deg informasjon om hvordan du ligger an i forhold til resten av verden, gir deg detaljert informasjon om hvert våpen og retter opp en del mangler Battlelog har. Anbefales! Prøvd denne knappen enda? 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Å gud den allmektige, la meg nå finne en server uten idiotiske admins. Spillte med en kompis på nosehair canals. Han var Recon å hadde Soflam, mens jeg hadde tanks med guidet missile. Jeg tok ut 6 littlebirds før jeg ble bannet fra serveren. Er det ikke lov å sammarbeide allikevell i Battlefield? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Battlelog nede for update, hm. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Flott, update midt i en 5k ticket runde med team deathmatch. Grovt regnet var jeg vel oppe i 50k uten alt av aditional points og ribbons da jeg brått ble kastet ut :nei2: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Sitter og krysser fingrene for at jeg får all xp'en. Edit: Endte med at jeg mistet alt. Deriblandt to 10k medaljer og et par service stars. Endret 28. mai 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Å gud den allmektige, la meg nå finne en server uten idiotiske admins. Spillte med en kompis på nosehair canals. Han var Recon å hadde Soflam, mens jeg hadde tanks med guidet missile. Jeg tok ut 6 littlebirds før jeg ble bannet fra serveren. Er det ikke lov å sammarbeide allikevell i Battlefield? Nope Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Sitter og krysser fingrene for at jeg får all xp'en. Edit: Endte med at jeg mistet alt. Deriblandt to 10k medaljer og et par service stars. Ahh, det er jævla kjedelig! Hendte med meg også en gang, bare at jeg mista rundt 90.000 poeng -.- Lenke til kommentar
hightow Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=XVjIcSSTyrI 4 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som spiller bf3 på iMac her? Erfaring rundt det? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Har ikke spilt BF3 på 2 mnd nå. Hva er blitt bedre eller dårligere ? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hakke spilt BF siden før TG, lurer på det samme Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=XVjIcSSTyrI Sykt kul video! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå