slipten Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) ved igla/stinger burde man vente til heli/flyet flarer, og så skyte missilet. men problemet da er at da kan de fly avgårde og ut av rekkevidde. Så med litt flaks og en noob bak spakene, så går det an. Endret 22. mai 2012 av slipten Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) 100% effektivt å bruke Stinger/Igla hvis man er 2 stykker som faktisk samarbeider om målene. Den ene skyter ved lock on, og da vil garantert piloten bruke flares, og da må kompisen din fyre av umiddelbart. Deretter kommer du med din Stinger/Igla nummer 2. Da går de ned som fluer. Dette har jeg og en annen fyr drevet med til stor irritasjon fra piloter...:-) Så det går faktisk fint an å ha en "skyfri" himmel :green: Endret 22. mai 2012 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Er det kun rocket pod som kan brukes mot bakkemål? Og guided HVIS ting er markert? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Men rekkevidden er jo søppel. Du rekker så vidt å locke på én gang. Hvordan skal du da rekke å fyre av en rakett, vente til piloten bruker flares, og deretter skal nestemann fyre av? Eller har Stinger/Igla blitt patchet de siste dagene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Er det kun rocket pod som kan brukes mot bakkemål? Og guided HVIS ting er markert? Du har også guided missile som er 3 siste unlock til jets. funer på samme måte som jav\guided shell\ guided missile til helikopter. d.v.s. du locker enten på bakkemål selv, eller får hjelp av SOFLAM. Rocket pods til fly blir aldri "guided" som rocket pods på helikopter gjør når du får den unlocken forøvrig, og soflam/CITV har ingen effekt på dem. Endret 22. mai 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) 100% effektivt å bruke Stinger/Igla hvis man er 2 stykker som faktisk samarbeider om målene. Den ene skyter ved lock on, og da vil garantert piloten bruke flares, og da må kompisen din fyre av umiddelbart. Deretter kommer du med din Stinger/Igla nummer 2. Da går de ned som fluer. Dette har jeg og en annen fyr drevet med til stor irritasjon fra piloter...:-) Så det går faktisk fint an å ha en "skyfri" himmel :green: Da må de pilotene dere skyter på være dass i å fly. Er det en ting som er lett med jets, så er det å unngå stingers. Er jo null rekkevidde på de, og det tar 2 sekunder før jeg har klart og kommet meg vekk fra locket når jeg flyr forbi noen med stinger. Problemet er vell vist jeg har allerede brukt flares/ECM Jammer på noe annet først. Får jeg lock-on, flyr jeg som regel rett opp. Da klarer ikke noen andre og locke meg etterpå. Endret 22. mai 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Skal man fly jet flyr man FORT og LAVT, det er nøkkelord for å ikke bli skutt ned. Ett øye på radaren hjelper også. Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Hvordan kan jeg få på veteran status, fra f.eks BF2? nvm fant det ut Endret 22. mai 2012 av frds Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Skal man fly jet flyr man FORT og LAVT, det er nøkkelord for å ikke bli skutt ned. Ett øye på radaren hjelper også. Eller veldig høyt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Er M39 EMR glitched? Opplevd alt for mange gang at jeg blir skutt 1 gang å dør med engang, Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Så det går faktisk fint an å ha en "skyfri" himmel Er man alene er det umulig, ved flares så stikker de av bare til de har den igjen. Ikke sikkert alt er glitched, 1000 ganger så mange bruker hacks som har 100% sikte på hodet ditt automatisk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvordan bruke laserpainter på scout heli? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvordan bruke laserpainter på scout heli? Du bare sikter på ett objekt som skal markes i en liten periode og det vil bli marked, tror det er noen lyder der til å veilede deg på hvordan det går. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Merket etter litt spilling i går at instant-kill med 870-hagla ikke alltid gir lyd fra seg (kan hende det gjelder andre våpen også). Jeg blir skutt, eller jeg skyter noen, så kommer det ikke noe skytelyd når de blir drept. Litt irriterende. Spesielt når en av lagkameratene mine som er like ved blir skutt og drept, og jeg får ikke det med meg, siden ingen lyd kom. Endret 23. mai 2012 av Nerowulf Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Fuckings umulig å få prøvd guided missile på heliet. Hver jævla maps blir man spawnrapet på.. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Er selv ingen "pilot" ingame, men har funnet ut at den løsningen som funker best for meg for å trene/unlocke ting på jet, er å spille hardcore på Wake Island med litt færre spillere på (16 eller 24, f.eks). Så fokuserer jeg på å ta infanteri med main våpenet. Skal ikke så mye til før de dør på HC.. Menmen, har tilbrakt rundt halvannen time i jet og har sålangt 6 kills tilsammen, så kan godt være det finnes bedre løsninger. Men å fly jet på 64-server Firestorm eller Oman, var snøen som aldri falt i fjor, for min del hvertfall. Lost case... Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=IB3Coc_mwMw&hd=1 Fragmovie fra en tysk toppspiller. Spesielt helikopter-delen, som starter rundt 1:50, er veldig imponerende. Legg merke til at mye, ikke alle, av klippene er tatt fra matcher så det er mye bra motstand. Endret 23. mai 2012 av SPRCO 1 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 jeg blir så lykkelig hver gang jeg blir bannet fra servere når det går skikkelig bra for mitt lag. det siste jeg gjorde var å knive en kar på metro, hadde pushet det andre laget ut. banned:no stated reason enkelte tåler jammen ikke å tape! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 WTF? jeg knivstak en sniper som prøvde og ta basen så fikk jeg "Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: No Shoot" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå