Muggkaare Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kom seg nå, sånn plutselig. Snåle greier. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 34000 viewers, ikke så rart Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hakket sykt på pcen, så ser den via telefonen også på tven heller ^^ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Synes det sere litt rart ut med termisk sikte = grønt. Forbinder det mer med nattoptikk Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var dette en annen tank-video enn den som kom i går? Synes noen ting var annerledes her. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det reagerte jeg på også. Tror det var litt annerledes. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Når den ene tanksen ble truffet go toppen samt folkene som hoppet ut brente var det litt nermere.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Usikker på hva jeg synes om den nye classfunksjonen. En offensiv medic? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Usikker på hva jeg synes om den nye classfunksjonen. En offensiv medic? De har vel sett litt på stats fra bf2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skjeggmannen er "camping wookie". 3 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Skjeggmannen er "camping wookie". Var det jeg også tenkte. Lol Edit: Enda større LOL når ingen av de 3 folka spilte på PC. Endret 7. juni 2011 av Hyd Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Når den ene tanksen ble truffet go toppen samt folkene som hoppet ut brente var det litt nermere.. Det var det første jeg la merke til også, pluss at den brukte thermal inne i campen også. Hadde et lite håp om en litt lenger video når jeg så forskjellene. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Simsmusikk i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Haha. Kommentatoren ble jo ordentlig skuffet når ingen av dem spilte på PC EDIT: Lulz. Tror ikke "Camping wookie" bør uttale seg om hva som er "svak spillestil". Endret 7. juni 2011 av Vertical^ 2 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skjeggmannen er "camping wookie". "Whats your favorite class?" "I'd say the sniper, cause then I can sit back and pick people off". Tipper det fikk noens sinn til å koke..! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De bruker som regel grønn thermal i militæret nå om dagen, hvorfor vet jeg ikke, men er visst slik det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå