laurell Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Fikk mitt nye skjermkort idag. (GTX 670) .. installert nyeste driver osv, skrudde grafikken i BF3 på ultra. Gikk smooth en stund før alle fargene gikk bananas. Rosa/lilla flekker over alt. Flammer osv ser jeg gjennom veggene. Alt var fucked Tilslutt slo spillet seg av :S Noen som har vært borti noe lignende? Jeg som tenkte jeg endelig skulle få nyte BF3 med ultra grafikk Sjekk temp mens du spiller..Er hastigheten på viften satt fast til 40% kanskje? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Vi har faktisk en egen tråd her på Battlefield-forumet for nettopp hardware og annet teknisk, kan ikke dere bruke den? 8 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Har hittil aldri hatt så mye som et lite knirk med spillet, men idag har det vært usaklig mye disconnections. Nesten hver 3. match. Game disconnected: your connection to the server timed out. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Fikk mitt nye skjermkort idag. (GTX 670) .. installert nyeste driver osv, skrudde grafikken i BF3 på ultra. Gikk smooth en stund før alle fargene gikk bananas. Rosa/lilla flekker over alt. Flammer osv ser jeg gjennom veggene. Alt var fucked Tilslutt slo spillet seg av :S Noen som har vært borti noe lignende? Jeg som tenkte jeg endelig skulle få nyte BF3 med ultra grafikk Sjekk temp mens du spiller..Er hastigheten på viften satt fast til 40% kanskje? Det ble med at jeg slo av bloom effect og diverse AA effecks =) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Noen som vet hvilket våpen som har best hipfire? Svaret finner du her: http://symthic.com/c...20Spread%20(HIP)&adsc=ASC&attc=None Sa meg veldig lite. Av erfaring er pp19 og mp7 de beste hipfire weapons. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Blir ofte kicket og bannet fra servere når jeg passerer 10 i KD. Da begynner voksne 30 års babyer å grine å sutre å sier jeg cheater og beskylder meg for å bruke M320. Når de beskylder meg for spam med M320 sier jeg alltid: Check my Battlelog and see I have 0 kills with M320. Noe som faktisk er fakta, jeg har null kills med den Når de kicker eller ban så får jeg mer på quits prosenten å når EA online servers error går den også opp... Endret 17. mai 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Blir ofte kicket og bannet fra servere når jeg passerer 10 i KD. Da begynner voksne 30 års babyer å grine å sutre å sier jeg cheater og beskylder meg for å bruke M320. Når de beskylder meg for spam med M320 sier jeg alltid: Check my Battlelog and see I have 0 kills with M320. Noe som faktisk er fakta, jeg har null kills med den Når de kicker eller ban så får jeg mer på quits prosenten å når EA online servers error går den også opp... Sånn er det når dice lar 14 åringer ha egen server. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Det kan godt stemme hehe! Men er jo tøft når de gjør slikt, da viser det bare jeg er bedre en dem å de viser sin ødeleggende side for resten av spillerene. Endret 17. mai 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Det kan godt stemme hehe! Men er jo tøft når de gjør slikt, da viser det bare jeg er bedre en dem Er irriterende å bli kicket av en admin bare fordi man er bedre. Jeg f,eks er middelmådig med kd på 1,3 å det hender at jeg å blir kicket.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Jeg har kun KD på 2.11, er ikke så fryktelig god men dumt å bli kicka, spesielt en admin i en god klan taper haha da blir du kicka bare viss du puster han i nakken Endret 17. mai 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Quit-prosent? Kunne ikke brydd meg mindre om det, ass. Er det en egen stat? Jeg finner en annen server asap hvis laga er rævbalansert og jeg kommer på idiotlaget. 4 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 YES!!! i neste dlc close quarters så kommer det en egen Metro edition USAS-12. Gleder meg allerede 5 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 YES!!! i neste dlc close quarters så kommer det en egen Metro edition USAS-12. Gleder meg allerede dagens latter Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Når var det DLC skulle komme? Har lyst på ny patch som kan fikse spillet. Idiotisk hvor lang tid de bruker på hver patch Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Tipper den kommer etter 15 Juni, E3 er i 5-7 juni? Appropos patcher så tror jeg de samler dem så godt det går, utifra hva jeg leste om Frostbite så var det ikke bare å patche ting, men man må patche store deler av spillet bare for å fikse en liten ting. Kan jo være derfor det tar såpass med tid og at dem ikke patcher oftere. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Tenkte å prøve FPS etter noen måneders pause. Finner meg en server jeg liker. Etter noen minutter blir jeg banna! Hva faen? Jeg hadde 32 kills og 6 deaths, som er helt normale stats. Tyskere er så jævlig grinete. De har bra server settings, men de tåler ikke å spille med folk som er bedre en dem. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 ok, sick! Elsker filmene til denna karen. http://www.youtube.com/watch?v=KC6yb7HN1LA&feature=player_detailpage#t=464s 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå