Christoffero89 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hardt det. Skrev det samme på face til battlefield og fik svar fra de etter noen sekunder om at se i dag lanserte flere dice servere:) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 De aller fleste med litt øye for software og programmering skjønner hvordan en hack fungerer, og alle som har spilt FPS-spill online på PC i mer enn to måneder vet vel sånn ca omfanget av hva som kan bli utnyttet (wallhack, aimbot, advarsler osv). DICE/EA vet garantert alt om dette. Så hvem er det egentlig vedkommende prøver å opplyse, og om hva? Det er sikkert opplysende for de andre 95% av spillerne som ikke har programmeringserfaring. Det med autospotting var forsåvidt opplysende for jeg har sett noen tilfeller på Caspian/Firestorm hvor hele motstander laget blir spottet i basen like etter rundestart, men jeg har antatt at hvis man er rask med en jet så kan man kanskje klare å gjøre dette. Er bare ikke flink nok med jet selv til å teste det. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Enkelte servere har ikke tidnedteller før runden starter, så da kan man rekke å fly over fiendens base og spotte alle om man har rask loading. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har gamet i snart 20 år, og jeg kan fremdeles ikke FATTE BÆRET!! av hva det er for slags tilfredsstillelse de får disse undermålerne som må bruke cheats!! Måtte de få en særdeles lang og pinefull endelikt. 4 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Det ble vel ikke et problem før multiplayer online spill som BF1942, CS osv. kom på banen tidlig 2000-tall? Dog enig med deg, cheatere er patetiske. Anbefaler deg å spille på Eternal Conquest serverne. Veldig sjelden jeg ser cheatere der, og den ene gangen jeg har sett meg nødt til å reporte til Admin var han borte på under ett minutt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Takk for tipset - skal sjekke ut Eternal- serverne Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: You were kicked by Punkbuster! Wallhack WHAT THE CRAPPPPP. Jeg har aldri brukt hack i hele min gaming "karriere". Tysk server, hva er dette for noe P***? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Shit happens... Blitt bannet fra et par tyske servere pga newbie admins som påstår at jeg cheater -.- Er ikke annet å gjøre enn å finne seg en annen server :/ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Latterlig at de bruker punkbuster for å kicke deg, eller at de sier det var punkbuster som fant det ut, når det på ingen måte er tilfelle. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Noen som vet hvilket våpen som har best hipfire? Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Om du er keen på å TDM-cheese fra hofta er vel den generelle oppfattningen at MP7 med laser er det store. Alle hjeter gleder seg til Close Quarters - come june. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Noen som vet hvilket våpen som har best hipfire? Svaret finner du her: http://symthic.com/charts.php?class=-&sort=Min%20Spread%20(HIP)&adsc=ASC&attc=None Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Er det noe som har noen gode HC servere, Strike at Karakand (infantry only, no snipers) servere? Holdt på å flippe helt og holdent i går. 18(!!!!!) av 32 spillere på laget mitt var snipere...helt utrolig. Spiller nesten bare Karkand brettet om dagen, føler ikke at standard mapsa er noe tess lenger Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Fikk mitt nye skjermkort idag. (GTX 670) .. installert nyeste driver osv, skrudde grafikken i BF3 på ultra. Gikk smooth en stund før alle fargene gikk bananas. Rosa/lilla flekker over alt. Flammer osv ser jeg gjennom veggene. Alt var fucked Tilslutt slo spillet seg av :S Noen som har vært borti noe lignende? Jeg som tenkte jeg endelig skulle få nyte BF3 med ultra grafikk Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg styrer fly kun med tastaturet, er jeg unormal? Er det mus de fleste styrer med? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Liker også best tastatur. Blir bare rot med mus. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Det jeg og føler Mr. A, lurer bare på om det er "verdt" å heller lære seg å styre med mus. Om det blir såpass mye bedre å bla snu osv at det faktisk er verdt det å vende seg til det. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 tastatur for større akrobatiske utskeielser, mus for å lande presise salver med mitraljøsen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå