Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Revolver / pistol , eller kalle mp5 for maskingevær og blande sammen maskinkanon og automatgeværer overlater vi til nettavisene.

Evt fra blogger fra utøya hvor ekte politiets Mp5 ble beskrevet som et gigantisk maskingevær.

 

Det de egentlig mener er at det var et lite, søtt og snedig rekylfri 9x19 , der av navnet maskinpistol da det bruker pistol-ammo :dremel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderatormelding overskrift

En påminnelse!



Det har blitt rapportert om klaging og sutring i tråden.

Hold dere til tema, unngå interne dialoger med "chat" som ikke har med trådens tema å gjøre, og hold en hyggelig/konstruktiv tone :)

Spørsmål tas på pm, ikke diskuter dette innlegget i tråden.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må si at det er hitboxene i dette spillet som irriterer meg aller mest. Igår skjedde det noe helt latterlig. Spillte metro. Gikk opp rulletrappa på B drepte noen folk, så var det en som begynte og skyte på meg, så sprang jeg ned igjen og det gikk kanskje 3 sekunder etter at jeg var kommet ned og ingen skøyt på meg, men uansett så klarte han og drepe meg, og han sto nesten ved inngangen fra A. Var null lagg også.

Husker at dette var et problem i BC2 også, men ikke så jævlig som i BF3

Lenke til kommentar

Det kan bugge i grafikken så hus og ting flytter på seg så han ser deg.

Jeg fikk et hus til å synke i jorden så drepte jeg en så kom huset på plass igjen.

 

Det er jo ikke verdens undergang, man vil jo ha den samme fordelen selv.

 

 

Husk også at x % jukser seg ihjel, de har låst aimen til deg og har 100% treff selv om du hopper og løper , de kan se deg på minimappet hele tiden og de kan drepe deg fra hvorsom helst på serveren.

Lenke til kommentar

Klikkings modus oppstår når man sikter oppforbi en stein/kasse/vegg etc. og fyrer løs, så viser det seg at til tross for fri sikt treffer du objektet du sikter over. Selvfølgelig avslører du posisjonen din, og han som egentlig skulle vert død gjør sitt og du ligger der stiv.

 

:dremel:

Lenke til kommentar

HC er ofte 60% av HP så du dør og dreper kjappere.

Så kan krysset på skjermen være av så du ikke ser hvor du sikter uten å sikte.

Når en dreper deg får du ikke se 20min video av den personen og hvor den er.

Når man blir skadd er man så skadd helt til man blir mer skadd.

Ikke noe generering.

 

Så kan det være mye annet admin justerer.

 

Det er ikke sikkert det er så lett å snipe en som blir truffet, for å så autoheale bak en stein og forsvinne.

Endret av War
Lenke til kommentar

Har faktisk ikke lagt merke til at man ikke har autogenerering på HC. :p

Spiller for det meste medic, elelr sammen med andre som er medic, og bruker derfor alltid livpakker for å heale.

 

Autogenerering er altfor tregt til spillestilen min som fåregår av å holde seg selv i bevegelse, og kontinuerlig prøve å flanke, eller presse fienden inn i "et hjørne". :)

I tillegg, så hjelper spillestilen mot folk som eventuelt prøver å gjemme seg mens man autoregenerer. I de fleste tilfeller så dukker jeg opp lenge før de det hele tatt starter å autoheale.

Lenke til kommentar

Finnes det egentlig noen norske BF3 nettsider som tar for seg nyheter, guider, tips & triks osv?

 

Jeg fikk lyst å starte en slik nettside, men tror dere det er noe å hente inn på dette? Reklame osv? Vil gjerne tjene inn for evt hosting av server.

 

Og tror dere interessen vil bli stor? Ser at det finnes et par amerikanske nettsider om BF3, men norske? Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Finnes det egentlig noen norske BF3 nettsider som tar for seg nyheter, guider, tips & triks osv?

 

Jeg fikk lyst å starte en slik nettside, men tror dere det er noe å hente inn på dette? Reklame osv? Vil gjerne tjene inn for evt hosting av server.

 

Og tror dere interessen vil bli stor? Ser at det finnes et par amerikanske nettsider om BF3, men norske? Hva tror dere?

 

Det er VM i hockey nå ikkje spørsmål :tease:

Lenke til kommentar

Finnes det egentlig noen norske BF3 nettsider som tar for seg nyheter, guider, tips & triks osv?

 

Jeg fikk lyst å starte en slik nettside, men tror dere det er noe å hente inn på dette? Reklame osv? Vil gjerne tjene inn for evt hosting av server.

 

Og tror dere interessen vil bli stor? Ser at det finnes et par amerikanske nettsider om BF3, men norske? Hva tror dere?

 

Høres tøft ut, men jeg tviler. Siden burde isåfall være regelmessig oppdatert som koster tid, og markedet for det er ganske lite. Dersom du lager noe nytt og "banebrytende" så kanskje det vil slå an - man vet aldri.

 

Om du likevel ender opp med å gjøre det så hørtes det ut som et morsomt prosjekt og send meg gjerne en PM om du trenger hjelp el :)

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

På lav helse hvor alt er svart-hvitt helt til du dør og du ikke ser hvem som er fiende eller venn.

Da merker du forskjellen.

Ikke sånn ment, det er klart du sliter når du har lav helse, men det jeg prøvde å skrive var at jeg ikke merker noe til autoregenereringen som mangler. (ettersom jeg alltid slenger ut en medic-pakke om jeg blir skutt på)

Og siden det tar et par sekunder før helsa begynner å regenerere, så gidder jeg sjelden vente på det, og heller finner meg en medic-pakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...