Andrull Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Problemet med et slikt klipp er vel egentlig at mikrofonen veldig ofte blir alt for dårlig til å måle slike lyder, samt at gjenngivelsen på folkets anlegg også ofte er for dårlig. Hadde det vært så lavt på ekte så hadde han duden ikke trengt hørselsvern engang. (og skrur jeg opp lyden så vil støyen være overdøvende) Selve "pipelyden" har de dog gjenngitt rimelig bra i BF3 dog. Fikk lyst å måle hvor mange dB et skudd med og uten Silencer gir. Burde måles med et Oscilloscop for mest nøyaktig å finne det ut. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Jeg ville bare få frem til at det ikke er et "tjoo" som på film. Det er 7 lyder og demperen demper en av de lydene med 75%. Da har man 25% igjen av lyden + de 6 andre lydene igjen. Hadde man skutt med det hadde hele åkeren av fiender snudd seg mot deg. Det hjelper egentlig bare sine egne ører sammen med at man ikke blir sett med tanke på stikkflamme i mørket. Rekylen blir lavere, men det vet jeg ikke om BF har med. Vi er nok enige ja, men på en revolver vil det ikke fungere på99.9% av modellene pga tønna. Finnes knapt en kaliber jeg ikke har prøvd lyddemper på, men jeg lager kulene selv og kan tilpasse alt. Endret 12. mai 2012 av War Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 BF3 er ikke en simulator. 8 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Det er sikkert og visst at det ikke er en simulator. Men de aller fleste ville nok synes det var veldig dumt om feks.bilene kunne fly for å bedre kunne kontre fly og heli. Det er naturlig at man reagerer når det dukker opp helt idiotiske ting, til tross for at det ikke er noen simulator. Hvis man skal kjøre ren fantasi finnes det bedre settinger. Feks. BF2142 hadde en grei setting for slike ting. 2 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 NOTICE PC players: Apologies for delay in your 2XP event. To give you a full weekend as planned, we're rescheduling this for May 26-27 Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Eneste jeg klarte å lese under den meldingen er OMG what about XBOX ÆÆÆææææææ Im 14 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Det er sikkert og visst at det ikke er en simulator. Men de aller fleste ville nok synes det var veldig dumt om feks.bilene kunne fly for å bedre kunne kontre fly og heli. Det er naturlig at man reagerer når det dukker opp helt idiotiske ting, til tross for at det ikke er noen simulator. Hvis man skal kjøre ren fantasi finnes det bedre settinger. Feks. BF2142 hadde en grei setting for slike ting. Snakk om å overdrive. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Det er sikkert og visst at det ikke er en simulator. Men de aller fleste ville nok synes det var veldig dumt om feks.bilene kunne fly for å bedre kunne kontre fly og heli. Det er naturlig at man reagerer når det dukker opp helt idiotiske ting, til tross for at det ikke er noen simulator. Hvis man skal kjøre ren fantasi finnes det bedre settinger. Feks. BF2142 hadde en grei setting for slike ting. Snakk om å overdrive. Forklar. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ja. BF2142 er kanongøyt spill! 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 1942 også hvor RPG går rett i bakken forran deg og alle kulene dropper 4 meter pr 10meter frem. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Sømmene på jakkeermet til en av soldatene er feil i forhold til sømmene på realistiske plagg.. Skjerpings DICE 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Sømmene på jakkeermet til en av soldatene er feil i forhold til sømmene på realistiske plagg.. Skjerpings DICE Så du mener at "sømmene på jakkeermet" har potensiell innvirkning på spillbalansen? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Virkemiddelet ironi er ikke kjent ser jeg 3 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg holder på med flytting / opppussing og har veldig lite tid til spilling. Jeg er innom BF3 ca en gang i uken, men jeg leser denne tråden minst en gang per dag. Hver gang jeg gjør det, mister jeg noe av troen på menneskeheten. Fy faen så mye sutring. 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Virkemiddelet ironi er ikke kjent ser jeg Så hva er det du mener med det ironiske innlegget ditt? Jeg holder på med flytting / opppussing og har veldig lite tid til spilling. Jeg er innom BF3 ca en gang i uken, men jeg leser denne tråden minst en gang per dag. Hver gang jeg gjør det, mister jeg noe av troen på menneskeheten. Fy faen så mye sutring. Nå er jo BF3 i nåværende form i bunn og grunn basert på sutring! 2 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Sømmene på jakkeermet til en av soldatene er feil i forhold til sømmene på realistiske plagg.. Skjerpings DICE Dette minner meg om da en sendte mail til Total War gjengen om at barten på en soldat i Empire: Total War var feil i forhold til datidens bartemote. Fant Sitatet: "The team is also happy for the community to point out discrepancies. One such community member sent a four page document - with pictures and links - pointing out that the moustaches sported by soldiers in a recently released screenshot weren't historically accurate. Something to do with the wax available at the time... and they got changed" Endret 13. mai 2012 av Barista Bob 4 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvordan kan man få det slik at man bare trenger å trykke på shift en gang så personen løper? COD-fanboy? Har spilt en del COD ja, men er overhodet ingen fanboy. Saxy98 Beklager, fanboy var absolutt ikke riktig ord. Mente at du var kommet fra CoD, liksom.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Lol....hva tror du? Doble poeng ikke sant. Vanskelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvordan er m40a5 ift. sv98? Låser den snart opp. Saxy98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå