Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke synes på kartet.

 

Skyter jeg pistolen min med lyddemper på så piper det fortsatt i ørene dine.

Bare hastigheten på kula i seg selv smeller så det blir ekko i fjellene.

Tilnærmet null munningsglimt , lite støvoppslag samt fjerner ca 3/4 av energien i lyden fra kruttet som antennes er vel de fordelene det har. Det er fortsat mange andre lyder den ikke fjerner som er ganske høye.

Lenke til kommentar

Ikke synes på kartet.

 

Skyter jeg pistolen min med lyddemper på så piper det fortsatt i ørene dine.

Bare hastigheten på kula i seg selv smeller så det blir ekko i fjellene.

Det er fortsat mange andre lyder den ikke fjerner som er ganske høye.

I ett våpen er jo de to kraftigeste lydene lyden av kruttet som antenner og lyden når kula bryter lydmuren. Hvis man bruker subsonic/underlyds-ammunisjon er lyden av at kula bryter lydmuren tatt bort og med en demper begrenses lyden av at kruttet antenner. På BF3 står det under på suppressoren at kulene gjør lavere skade og får mer bulletdrop som er ett tegn på at det brukes underlydsammunisjon.

Lenke til kommentar

Har vel spilt noe slikt som 250 timer hittil, og har rapportert 5 profiler for cheating. 4 av de 5 har faktisk kommet bort fra Battlelog, så da tar jeg det som et tegn på at EA faktisk har gjort noe med innrapporteringene.

Det er hvertfall positivt å høre..men personlig føler jeg at det har blitt verre og verre den siste tiden. Har spilt mange gode runder, men veldig mange raserte runder også. Men jeg lurer egentlig på om alle de gode rundene egentlig er fordi jeg har vært på det laget med mest cheaters..:(
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk enda ikke sett så mange cheaters totalt, men jeg gjør det til et poeng å alltid rapportere profilen deres når jeg er overbevist om at de cheater. Det mener jeg absolutt alle burde gjøre. Det er på en måte den eneste måten vi kan bekjempe cheatere på i BF3 hittil, sålenge det ikke kommer noen anti-cheat greier fra EA som virkelig tar tak i problemet.

Eller rettere sagt: Punkbuster må fungere bedre enn den har gjort hittil.

Endret av Rayline TWB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvordan kan man få det slik at man bare trenger å trykke på shift en gang så personen løper?

COD-fanboy?

Har spilt en del COD ja, men er overhodet ingen fanboy.

 

Saxy98

Lenke til kommentar

NOTICE We are aware of 2XP weekend not being recognized on PC and are investigating!

 

Det er helt utrolig hvor inkompetente DICE er.

<;reality check

Men det er like utrolig at så mange av oss allikevel spiller BF3, på tross av at alle sutrer om hvor inkompetente de er.

>;reality check

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Jaja, men det blir fortsatt ikke stille som mange tror (og enkelte kanskje oppfattet utifra første innlegget mitt).. Med alle lydene som er i en krigssone krever det ikke veldig mye for å bli vanskeligere å oppdage.

Tja, dempingen er nok ikke så aaalt for langt unna ekte saker. Problemet er vel egentlig at pistoler, gevær, tanks etc. lager ALT for lite lyd. Eller det vil si, folk har ikke på høyt nok volum for å gjøre det realistisk. Husker godt at AG3'en lagde noe jævelig til lyd, selv med dobbelt hørselsværn i det virkelige liv. Kunne jo klart PRØVD å simulere like høyt lydtrykk hjemme, men med så høy lyd risikerer jeg både helsa til meg og anlegget. MEN jeg tipper at lyddempa pistol hadde hørtes ganske så godt da.

 

I tillegg, naboen hadde nok begynnt å lure på hva som skjer om du kjørte så høyt at det faktisk hørtes ut som en skytekamp i kjelleren.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Hvorfor krever subsonisk ammunisjon alu-demper?

Alu smelter på rundt 670-690°C mens drivgassene etter en supersonisk kule er 2000°C

Alu er helt dødt i forhold til stål som er elastisk, det kreves ikke, det er bare bedre.

 

Sjekk ut lyden med demper her, det er ikke lydløst as. ( større demper på slutten )

( 6,5 X 55 )ammo

http://www.youtube.com/watch?v=lP2O4HRbyvY

Endret av War
Lenke til kommentar

 

Alu smelter på rundt 670-690°C mens drivgassene etter en supersonisk kule er 2000°C

Alu er helt dødt i forhold til stål som er elastisk, det kreves ikke, det er bare bedre.

 

Sjekk ut lyden med demper her, det er ikke lydløst as. ( større demper på slutten )

 

Lydløst er det ikke, men i det første innlegget tenkte jeg utelukkende på smellet fra kula, mens du vel snakket om helheten. resten var jeg vel egentlig enig i hele tiden uten at det betyr at formulerer meg noe bedre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...